quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die van Sylvia komt heus nog wel langs hoor![]()
Yes eindelijk weer eens wat leuks voor ons.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Redactie, mag die mooie kapster blijven?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee, die wil ik zelf zo nog ff sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Redactie, mag die mooie kapster blijven?
Is voor eric en huubquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef heracles het volgende:
Als eric zelf 20 mensen wilt uitnodigen dan kan hij beter Huub eruit stemmen. Anders mag hij er maar 10 kiezen.
En of je gelijk hebt Stijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, die wil ik zelf zo nog ff spreken![]()
Oké danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tsss rommelen met personeel?!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef Haroula het volgende:
De visite voortaan voor twaalven het huis uit werken..
Ik word gek van dit gesprek.quote:
ziss iz teevee menquote:
Oprotkoffie helpt ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijken![]()
Ik geloof dat seks voor Amanda iets vrij normaals is...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Éénquote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Mijn god, waarom loopt ze niet gewoon weg
Welkomquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Het gaat nu helemaal niet om die stem, dit is nog de wrok om wat hij met die Griekse heeft gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
dus nog steeds ruzie?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Een hersencelletje he?
no nee, voorlopig nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik zie amanda . is het weer goed tussen haar en brian?
Zoooooo, jij bent doortrapt, waarom zit jij niet in dat hok?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef Suikeroom het volgende:
Brian wou good will bij Eric kweken voor de stemming van donderdag.. als ie dat gewoon zegt dankan ie haar gewoon weer neuken vanavond
Nope, en Snollie is nu al zat, leuk als je naar een premiere gaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Eric en Amanda zijn al weg?
Groots gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
Huub en eric nodigen brian en Natasia niet uit.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Maar alle gekheid, elke zaterdag een orgie. Is dat wat de makers GK nu voor ogen hebben?
YES!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Maar alle gekheid, elke zaterdag een orgie. Is dat wat de makers GK nu voor ogen hebben?
Orgies, mensen die in bad kotsen, bedden saboteren...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Ja met elke zaterdag een ander thema...........de 1e zal wel in Griekse strijl worden..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Kotsen op de rooie loperquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, en Snollie is nu al zat, leuk als je naar een premiere gaat.
Dat lijkt me nou weer geweldig.... wat zal hij ziek zijn als ie dat ontdektquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
YES!![]()
Straks zien we Brian een travestiet nemen.![]()
Beckham style, en Snollie is Posh, hoe toepasselijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zet Eric zijn zonnebril op![]()
Zou die daar spijt van hebben...ik denk het niet namelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het gaat nu helemaal niet om die stem, dit is nog de wrok om wat hij met die Griekse heeft gedaan.
Het geluid daarvan ook ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat misschien haar stem intrekken
ja ik denk het wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden ze Amanda zo ver krijgen de stemming in te trekken?
zei ze dat of hoop je dat.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
En die travestiet daarna misschien ookquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou weer geweldig.... wat zal hij ziek zijn als ie dat ontdekt![]()
ahahaha jaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Chique feest, avondjurken, enz.....quote:
Beterquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Helaas heeft Brian ook aangevraagd, maar dan kan Amanda in ieder geval ook tegenstemmen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
ahahaha ja
huub zegt ze mag 8 mensen uitnodigen
en ze mag een keer met huub naar bed zegt huub.
Dan is brian er nog, heeft ook een onstlagronde aangevraagd.quote:
Er zijn nog 3 dagen te gaan, dus ik zou er niet teveel op rekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we geen reet aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
maar die telt dan toch niet? de eerste telt toch alleen?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Huub weet dus niet dat Brainless ook een stemming aangevraagt heeft...
Ik hoor trouwens de laatste tijd regelmatig cleane audio (zonder mic's) vanafquote:
Leuk idee, maar ehm..... je denkt dat de gemiddelde DGK kijker over een avondjurk of smoking beschikt?!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Chique feest, avondjurken, enz.....
Ff gekheid op een stokkie. Het is de bedoeling dat mensen zich via de site kunnen opgeven. Daar worden er dan elke week max 20 voor uitgenodigd. Eric en Huub zorgen dan voor het thema, vermaak etc.
je wilt toch geen kut dj op je feestje ?, brA.I.n mag lekker op zijn gitaar gaan pingelen in het kantoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
En Brian verplicht achter de draaitafels........dat ie het maar ff weet......dat die DJ-lessen niet voor niets waren.....![]()
![]()
![]()
Ze loopt veel te klooien in de villa maar zoveel trekt ze nou ook weer nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Adothehague het volgende:
maak je niet druk huun vraagt aan amanda de stemming in te trekken en eric wil ook dat amanda de trekking intrekt....... Conclussie Eric stemt Huub er niet uit
Als amanda intrekt en hij haar zover krijgt hem niet weg te stemmen in die van Brian is hij er ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
huub is echt bezorgd en probeert met man en macht de stemming in te laten trekken, hij weet niet dat brian het ook heeft aangevraagd, spannend
Ik heb geen avondjurk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ff gekheid op een stokkie. Het is de bedoeling dat mensen zich via de site kunnen opgeven. Daar worden er dan elke week max 20 voor uitgenodigd. Eric en Huub zorgen dan voor het thema, vermaak etc.
nee. Maar 'dress to impress' is toch een ruim begripquote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk idee, maar ehm..... je denkt dat de gemiddelde DGK kijker over een avondjurk of smoking beschikt?!
Ligt eraan wat de redaktie op dat moment besluit, de regels veranderen zo nu en danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:24 schreef Dogga het volgende:
maar die telt dan toch niet? de eerste telt toch alleen?
als zei de stemming in het geheim intrekt..dat zou dan toch moeten betekenen dat braindead hem nog een keer moet aanvragen
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
nee. Maar 'dress to impress' is toch een ruim begrip![]()
Jawel hoor . Maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. (wel leuke tv waarschijnlijk)quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk idee, maar ehm..... je denkt dat de gemiddelde DGK kijker over een avondjurk of smoking beschikt?!
Uhhh.........nee?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
nee, tellen allebei, en brian moet maar even krikken met amanda en ze slaat weer om, amanda moet je echt niet als 1e backing hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:24 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar die telt dan toch niet? de eerste telt toch alleen?
als zei de stemming in het geheim intrekt..dat zou dan toch moeten betekenen dat braindead hem nog een keer moet aanvragen
jaap en redactie HAHAHA ik moest lachenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:26 schreef tipsch het volgende:
dus eigenlijk nu 4 "teams" - ratasia en rat -> aDEL en Eric -> Hupert en Sylisaai -> Jaap en ??? (redactie???)
Echt waar? Geef me gelijk opquote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als er meerdere ontslagaanvragen zijn moeten de Miljonairs eerst met meerderheid van stemmen bepalen welke stemaanvraag ze in behandeling gaan nemen. En daar wordt dan over gestemd. Dat is al één keer eerder gebeurt.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, tellen allebei, en brian moet maar even krikken met amanda en ze slaat weer om, amanda moet je echt niet als 1e backing hebben
Wat heb je aan een smoking als je toch binnen een uur met een paar chicks in de jacuzzi ligt?quote:
Ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
jaap en redactie HAHAHA ik moest lachen
Undress to impress dearquote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Mokum020 het volgende:
Wat heb je aan een smoking als je toch binnen een uur met een paar chicks in de jacuzzi ligt?![]()
mee eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Wahooo feestjes..
Maar wat doet Huub nu weer dom en ondoordacht.
Hij laat Amanda 8 mensen uitnodigen als ze de stemming in het geheim intrekt. Dat is dom hij had moeten zeggen Amanda als er donderdag geen stemming komt mag jij 8 mensen uitnodigen.
Huub kan niet weten of er meer mensen een ontslagronde hebben aangevraagd hij twijfelde zelfs aan die rijinstructeur of Eric wel of niet een had aangevraagd.
Dom dom dom en waarom weer zo snel zonder ook maar enige vorm van overleg met Sylvia.
Helaas weet hij niet van de stemming tegen hem van Brianquote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Clank het volgende:
Huub heeft de stemming voor/tegen Natasia ook nog staan.
quote:
En mag degene die immuniteit heeft (Sylvia in dit geval) daarin mee stemmen?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als er meerdere ontslagaanvragen zijn moeten de Miljonairs eerst met meerderheid van stemmen bepalen welke stemaanvraag ze in behandeling gaan nemen. En daar wordt dan over gestemd. Dat is al één keer eerder gebeurt.
Denk maar meer in de trant van kleding wat je in de videoboodschap voor Eric zag, iets anders zal het echt niet wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Amanda bereid is de stemming in te trekken is de kans ook enorm dat ze tégen een exit van Huub stemt. Dus ook dan is er niets aan de handquote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef akveor het volgende:
Wahooo feestjes..
Maar wat doet Huub nu weer dom en ondoordacht.
Hij laat Amanda 8 mensen uitnodigen als ze de stemming in het geheim intrekt. Dat is dom hij had moeten zeggen Amanda als er donderdag geen stemming komt mag jij 8 mensen uitnodigen.
Huub kan niet weten of er meer mensen een ontslagronde hebben aangevraagd hij twijfelde zelfs aan die rijinstructeur of Eric wel of niet een had aangevraagd.
Dom dom dom en waarom weer zo snel zonder ook maar enige vorm van overleg met Sylvia.
Ik denk dat ik alleen een strikje om zou doen...........quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Undress to impress dear![]()
En dat doe je in stijl![]()
uh ja, over een dag of 2quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldige actie van jullieEn als bonus: Eric samen met Huub, dus als er nog twijfel was...
![]()
Voor een uitnodiging moeten we dus naar de Tien-site![]()
De vraag is of Amanda wel tegen het ontslag van Huub kan stemmen als ze dat zelf aangevraagd heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
mee eens.
Hij had moeten zeggen als je niet tegen mij stemt.
Dus dat zal wel voor huub worden danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als er meerdere ontslagaanvragen zijn moeten de Miljonairs eerst met meerderheid van stemmen bepalen welke stemaanvraag ze in behandeling gaan nemen. En daar wordt dan over gestemd. Dat is al één keer eerder gebeurt.
Neen, zij is door haar immuniteit uitgeschakeldquote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
En mag degene die immuniteit heeft (Sylvia in dit geval) daarin mee stemmen?
Wat ik ervan begreep:quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee in dit geval niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Spannend... enough to impress mequote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat ik alleen een strikje om zou doen...........
verder nix![]()
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Precies!!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda bereid is de stemming in te trekken is de kans ook enorm dat ze tégen een exit van Huub stemt. Dus ook dan is er niets aan de hand
Dat was nog beter geweest... Vind het echt een ondoordachte zet. Zoals gisteren met die stemming was ie briljant. Dit is weer dom en ondoordacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens.
Hij had moeten zeggen als je niet tegen mij stemt.
Dat kan ja maar vergeet niet we hebben het wel over Amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda bereid is de stemming in te trekken is de kans ook enorm dat ze tégen een exit van Huub stemt. Dus ook dan is er niets aan de hand
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken tochquote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is of Amanda wel tegen het ontslag van Huub kan stemmen als ze dat zelf aangevraagd heeft.
Ik vond het ook een beetje tegenvallen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Mika25 het volgende:
Dus het enige dat Brainless doet met z`n opleiding is domein-namen registreren en websites bouwen. Nou nou, daar heb je een HBO opleiding voor nodig...
ws voor beeldvullingquote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????![]()
Geen idee, dat is loket 2quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????![]()
Ja dat wel, maar als ze het niet doet, dan moet ze tegenstemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken toch![]()
Tuurlijk kan ze dat doen, maar als ze de aanvraag niet (op tijd) intrekt mag ze dan bij het ontslag dat ze zelf aangevraagd heeft wel tegen het onslag stemmen??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken toch![]()
Ook Amanda weet dus niet dat Brian ook onslag heeft aangevraagd. Amanda wordt dan door Brian voor het blok gezet en ze is nu eenmaal labiel. Huub had het beter kunnen spelen al was het idee weer goed maar niet uitgedacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's snel gevondenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef the_undertaker het volgende:
Ah Brian..
Je bedrijfje heet dus SmartNetworx
Technische contactpersonen KUB000092-INTSU
B.F. Kubatz
+31 (0)646088238
doen ze bijna altijd hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub kust Eric nu zelfs op de mond. Hij gaat wel ver om zijn verblijf veilig te stellen.
Geef Amanda alle ingredienten voor een stijlvolle outfit, en ze verneukt het toch wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zonnebril?
Moet dat de outfit classy maken, of zo?
Dat doet hij al vanaf het begin.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub kust Eric nu zelfs op de mond. Hij gaat wel ver om zijn verblijf veilig te stellen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weet Huub, dat Brain ook het ontslag van hem heeft aangevraagd?
Geen idee maar het zou me niets verbazen als ze zou mogen tegenstemmen, als ze het maar kan beargumenterenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat doen, maar als ze de aanvraag niet (op tijd) intrekt mag ze dan bij het ontslag dat ze zelf aangevraagd heeft wel tegen het onslag stemmen??
hij moet welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedkoop hoorquote:
Mwah, het lijkt me niet echt logisch als degene die het ontslag aanvraagt vervolgens tegen datzelfde ontslag gaat stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen idee maar het zou me niets verbazen als ze zou mogen tegenstemmen, als ze het maar kan beargumenteren
Vorige week heeft ie tieten gezien..............quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Gaat nou Hdnkkk echt vertellen tegen Billie over zijn vermeende realtie met Nena. Billie weet niet eens hoe een kut er uitziet, laat staan dat ie iets weet over zgn relaties![]()
![]()
ze had het alleen niet verstaanquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty heeft waardevolle info voor Brian:
Huub fluisterde Eric wat in zijn oor!!
Eric zei: ja,ja!
Maar goed dat Nasty het even door geeft...
Zij wilde niet, Eric wel en bij een beetje dwang gehoorzaamd ze.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zonnebril?
Moet dat de outfit classy maken, of zo?
Het is een premiere van JdM, reken maar van yes dat het daar volstaat met paparazzi.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Pff volgensmij denken ze echt dat ze rijen met fotografen voorbij gaan lopen net zoals briandat dacht bij de zebra lounge, gaat echt zwaar tegenvallen let maar op
Ik lig in een deuk als Nena er ook is..... die is immers jaren "voetbalvrouw" geweest.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Het is een premiere van JdM, reken maar van yes dat het daar volstaat met paparazzi.
Dan kijk ik steeds niet blijkbaar, want ik heb het nog nooit gezien. Wel een kusje op de wang.quote:
Misschien kan iemand ze even vertellen van de stemming van Brian tegen Huubje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Clank het volgende:
Vind het een leuk idee van de feestjes. Wat je wel krijgt is een boel info van buiten![]()
Lekker kauwgumkauwenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Geef Amanda alle ingredienten voor een stijlvolle outfit, en ze verneukt het toch wel.
Onvermijdelijk.
Eindelijk hebben zijn vrienden weer effe tijd.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio zit weer lekker bij Nasty en Brian?
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kijk ik steeds niet blijkbaar, want ik heb het nog nooit gezien. Wel een kusje op de wang.
Lijkt me topquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als Nena er ook is..... die is immers jaren "voetbalvrouw" geweest.
Ze zouden haar gewoon als ervaringsdeskundige kunnen uitnodigen.
Als ik nou niet met Brian wil neuken, word ik dan toch thuisgebracht??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Wil jij je een avond helemaal miljonair voelen en los gaan op een echt glamour feest ? Wil je met Brian neuken of gebekt worden door a-DEL. Geef je dan nu op..............
Neem wel je zwembroek mee, je wordt thuis gebracht
Voor condooms wordt gezorgd
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Wil jij je een avond helemaal miljonair voelen en los gaan op een echt glamour feest ? Wil je met Brian neuken of gebekt worden door a-DEL. Geef je dan nu op..............
Ut moet niet gekker worden !!!quote:
Jij wel!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik nou niet met Brian wil neuken, word ik dan toch thuisgebracht??
Tsja dat dachten ze ook bij de Miljonairs Fair en er waren uiteindelijk maar één of twee journalisten...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Pff volgensmij denken ze echt dat ze rijen met fotografen voorbij gaan lopen net zoals briandat dacht bij de zebra lounge, gaat echt zwaar tegenvallen let maar op
Dat moet je dan even met Japio overleggen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joepie! moet er weer om 4.30 uur van af... Dus om 4 uur want ik moet cossen doorlezenquote:
Door Jaap op de fietsquote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij druppelt er regelmatig info van Fok het huis binnen, dus doe HIER je oproepquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan iemand ze even vertellen van de stemming van Brian tegen Huubje?![]()
quote:
Hij zei niets over zijn alter ego: Parra Bradda!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Oh gelukkig Brian gaat genieten en niet stressen![]()
die is er nu weer.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zei niets over zijn alter ego: Parra Bradda!![]()
Zusje tochquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:
Vanmiddag aan BonJovi?? Nee toen was ik er geloof ik niet.... was hij er wel??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssssssssttt, rondleiding nog gegeven![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik je recent iets aangedaan?? Je doet zo lelijk tegen me![]()
"Nooit meer naar huis...nooit meer naar huis..."quote:
Geen idee ? Kom net thuis en heb me scheel gelezenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag aan BonJovi?? Nee toen was ik er geloof ik niet.... was hij er wel??
erg he?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
Ik heb toch wel respect voor al de medebewoners van Brian.
IIk zou na een dag brian aangehoord te hebben, gillend wegrennen.
Hij houdt het graag binnen de vriendinnenclubquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef itsme het volgende:
Brian ziet het teasers feestje wel leuk.
Amanda's vriendinnen
Tot hij onderweg honger krijgt...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
DGK redactie. Leuk hondje in de Kooi? Kan Jaap deze uitlaten. Drie keer per dag een uur wandelen. Goed voor zijn conditie.
Nou dat lijkt me een deal danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
"Nooit meer naar huis...nooit meer naar huis..."
maar jou breng ik wel weg, strik of geen strik![]()
Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:49 schreef CartWOman het volgende:
Als Amanda er achter komt dat Brian een reserve-stemming heeft aangevraagd gaat het dak eraf... hij vertrouwd haar dus niet.
Zal wel niet gebeuren.![]()
Is alweer terug.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarom is stream 1 weg???
Oh gelukkig, ik dacht al..... wil je me dan nooit meer zo plagen?!quote:
Lijkt me echt gezellig . Zuipen met Huub, drink 'm er wel uitquote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Lieve het volgende:
maar met dit feestconcept zou het dus zomaar kunnen dat ik met Scanman en klein zusje ( ik noem maar 2 willekeurige Fokbewoners)Op een feestje in de gouden kooi zou kunnen als Huub ons uitnodigd?
Dan zou ik er maar heel goed voor zorgen dat Huub erin blijft Ericje! Want ik ben ZOOOO benieuwd![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...
Als je brian niet wilt dan moet je met jaap. Kijk 't regelboek maar na.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahaha...ik ben ook helemaal blij!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill, eindelijk normale nachtrust...
Jaap zat daar hoor. Zij kwamen bij hem zittenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
Zit die vieze vatsige rans-bal nou weer bij Breien en Natasia te likken?Tijd om 'm vanavond weer even flink te pesten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Kan Huub misschien vooraf een alcoholverbod krijgen?
Is het niet zo tijdens de stemming dat alle mensen die een ontslagronde hebben aangevraag dat ook moeten toegeven?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...
Ik heb hier net al de belofte gekregen dat ik naar huis gebracht word dus ik hoef lekker niet met Brian of Jaapquote:Op maandag 5 maart 2007 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Als je brian niet wilt dan moet je met jaap. Kijk 't regelboek maar na.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me echt gezellig . Zuipen met Huub, drink 'm er wel uit.
Ging toch over mensen die zich aanmelden via de Talpa site.... Luisteren en nadenken Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub gaat zijn kaarten die hij ontvangen er bij pakken en blindelings 10 mensen uitkiezen![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ik ben ook helemaal blij!![]()
Zou prettig zijn als ze de feestjes op zaterdag middag houden...van 16.00 tot 20.00
Dat zou helemaal geweldig zijn.
En elke avond om 23.00 het licht uit en daarvoor een film tot 22.00 en dan hebben ze een uur om te keten en ruzie te maken!![]()
![]()
Da's dan wel weer lief.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk het niet, maar ik wou je stelling niet al te hard onderuit raggen![]()
Ben blij voor hem dat hij even is afgeleid van de spanning.quote:
Was grapje van mijquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging toch over mensen die zich aanmelden via de Talpa site.... Luisteren en nadenken Huub.
Maar 3x raden wie d'r in de limo zit waar je mee naar huis wordt gebracht..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier net al de belofte gekregen dat ik naar huis gebracht word dus ik hoef lekker niet met Brian of Jaap![]()
Ja...pfft...nu staat het er 2 keer op...maar had in de eerste een stomme fout gemaakt en dacht dat ik dat ff ongezien kon verbeteren....maar nee dus!quote:
Dat is zielig voor de kapster, dat ze daar naar moet luisteren kan nooit aan de arbo-eisen voldoenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless heeft alweer jeuk.......hij wil voor de kapster gitaar gaan spelen..........
Daar hebben ze ook internet hoor moppiequote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Vind ik raar dat de tijd dan al loopt, zou pas in moeten gaan als de visite er echt is. Was bij Natasja toch ook zo?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Syl is pissed, de tijd loopt al en de vriendin van haar is er nog niet.
Barcelona heeft geen internet ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Shit, had ik nou maar een kaart gestuurd.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub gaat zijn kaarten die hij heeft ontvangen er bij pakken en blindelings 10 mensen uitkiezen![]()
Trek het je niet aan, je tijds indeling was goed genoeg om 2 keer te postenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...pfft...nu staat het er 2 keer op...maar had in de eerste een stomme fout gemaakt en dacht dat ik dat ff ongezien kon verbeteren....maar nee dus!![]()
Slaapt 'ie?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef the_undertaker het volgende:
Voor het eerst dat ik met interesse luister naar Brian
Ik wist niet wat ik hoorde maar ze bedelde er nota bene zelf om.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de kapster, dat ze daar naar moet luisteren kan nooit aan de arbo-eisen voldoen![]()
I rest my case.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik raar dat de tijd dan al loopt, zou pas in moeten gaan als de visite er echt is. Was bij Natasja toch ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |