quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die van Sylvia komt heus nog wel langs hoor![]()
Yes eindelijk weer eens wat leuks voor ons.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Redactie, mag die mooie kapster blijven?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee, die wil ik zelf zo nog ff sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Redactie, mag die mooie kapster blijven?
Is voor eric en huubquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef heracles het volgende:
Als eric zelf 20 mensen wilt uitnodigen dan kan hij beter Huub eruit stemmen. Anders mag hij er maar 10 kiezen.
En of je gelijk hebt Stijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, die wil ik zelf zo nog ff spreken![]()
Oké danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tsss rommelen met personeel?!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef Haroula het volgende:
De visite voortaan voor twaalven het huis uit werken..
Ik word gek van dit gesprek.quote:
ziss iz teevee menquote:
Oprotkoffie helpt ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijken![]()
Ik geloof dat seks voor Amanda iets vrij normaals is...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Éénquote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Mijn god, waarom loopt ze niet gewoon weg
Welkomquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Het gaat nu helemaal niet om die stem, dit is nog de wrok om wat hij met die Griekse heeft gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
dus nog steeds ruzie?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Een hersencelletje he?
no nee, voorlopig nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik zie amanda . is het weer goed tussen haar en brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |