quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die van Sylvia komt heus nog wel langs hoor![]()
Yes eindelijk weer eens wat leuks voor ons.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Redactie, mag die mooie kapster blijven?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nee, die wil ik zelf zo nog ff sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Redactie, mag die mooie kapster blijven?
Is voor eric en huubquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef heracles het volgende:
Als eric zelf 20 mensen wilt uitnodigen dan kan hij beter Huub eruit stemmen. Anders mag hij er maar 10 kiezen.
En of je gelijk hebt Stijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, die wil ik zelf zo nog ff spreken![]()
Oké danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tsss rommelen met personeel?!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef Haroula het volgende:
De visite voortaan voor twaalven het huis uit werken..
Ik word gek van dit gesprek.quote:
ziss iz teevee menquote:
Oprotkoffie helpt ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip om half 12 gaan gapen en geregeld op je horloge kijken![]()
Ik geloof dat seks voor Amanda iets vrij normaals is...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Éénquote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Mijn god, waarom loopt ze niet gewoon weg
Welkomquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
Zo, daar zijn we weer.
Het gaat nu helemaal niet om die stem, dit is nog de wrok om wat hij met die Griekse heeft gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef heracles het volgende:
Ze deed minder moeilijk toen Brian met die Griekse had gekrikt.
dus nog steeds ruzie?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Deed ze. Duurde alleen even. Tja. Een hersencelletje he?
no nee, voorlopig nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
Ik zie amanda . is het weer goed tussen haar en brian?
Zoooooo, jij bent doortrapt, waarom zit jij niet in dat hok?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:17 schreef Suikeroom het volgende:
Brian wou good will bij Eric kweken voor de stemming van donderdag.. als ie dat gewoon zegt dankan ie haar gewoon weer neuken vanavond
Nope, en Snollie is nu al zat, leuk als je naar een premiere gaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Eric en Amanda zijn al weg?
Groots gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
Huub en eric nodigen brian en Natasia niet uit.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Maar alle gekheid, elke zaterdag een orgie. Is dat wat de makers GK nu voor ogen hebben?
YES!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Maar alle gekheid, elke zaterdag een orgie. Is dat wat de makers GK nu voor ogen hebben?
Orgies, mensen die in bad kotsen, bedden saboteren...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Ja met elke zaterdag een ander thema...........de 1e zal wel in Griekse strijl worden..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:20 schreef Haroula het volgende:
Kotsen op de rooie loperquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, en Snollie is nu al zat, leuk als je naar een premiere gaat.
Dat lijkt me nou weer geweldig.... wat zal hij ziek zijn als ie dat ontdektquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
YES!![]()
Straks zien we Brian een travestiet nemen.![]()
Beckham style, en Snollie is Posh, hoe toepasselijkquote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zet Eric zijn zonnebril op![]()
Zou die daar spijt van hebben...ik denk het niet namelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het gaat nu helemaal niet om die stem, dit is nog de wrok om wat hij met die Griekse heeft gedaan.
Het geluid daarvan ook ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat misschien haar stem intrekken
ja ik denk het wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zouden ze Amanda zo ver krijgen de stemming in te trekken?
zei ze dat of hoop je dat.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
En die travestiet daarna misschien ookquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou weer geweldig.... wat zal hij ziek zijn als ie dat ontdekt![]()
ahahaha jaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Chique feest, avondjurken, enz.....quote:
Beterquote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Helaas heeft Brian ook aangevraagd, maar dan kan Amanda in ieder geval ook tegenstemmen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
ahahaha ja
huub zegt ze mag 8 mensen uitnodigen
en ze mag een keer met huub naar bed zegt huub.
Dan is brian er nog, heeft ook een onstlagronde aangevraagd.quote:
Er zijn nog 3 dagen te gaan, dus ik zou er niet teveel op rekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben we geen reet aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
maar die telt dan toch niet? de eerste telt toch alleen?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
Huub weet dus niet dat Brainless ook een stemming aangevraagt heeft...
Ik hoor trouwens de laatste tijd regelmatig cleane audio (zonder mic's) vanafquote:
Leuk idee, maar ehm..... je denkt dat de gemiddelde DGK kijker over een avondjurk of smoking beschikt?!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Chique feest, avondjurken, enz.....
Ff gekheid op een stokkie. Het is de bedoeling dat mensen zich via de site kunnen opgeven. Daar worden er dan elke week max 20 voor uitgenodigd. Eric en Huub zorgen dan voor het thema, vermaak etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |