Ik lig in een deuk als Nena er ook is..... die is immers jaren "voetbalvrouw" geweest.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Het is een premiere van JdM, reken maar van yes dat het daar volstaat met paparazzi.
Dan kijk ik steeds niet blijkbaar, want ik heb het nog nooit gezien. Wel een kusje op de wang.quote:
Misschien kan iemand ze even vertellen van de stemming van Brian tegen Huubje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Clank het volgende:
Vind het een leuk idee van de feestjes. Wat je wel krijgt is een boel info van buiten![]()
Lekker kauwgumkauwenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Geef Amanda alle ingredienten voor een stijlvolle outfit, en ze verneukt het toch wel.
Onvermijdelijk.
Eindelijk hebben zijn vrienden weer effe tijd.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio zit weer lekker bij Nasty en Brian?
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kijk ik steeds niet blijkbaar, want ik heb het nog nooit gezien. Wel een kusje op de wang.
Lijkt me topquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als Nena er ook is..... die is immers jaren "voetbalvrouw" geweest.
Ze zouden haar gewoon als ervaringsdeskundige kunnen uitnodigen.
Als ik nou niet met Brian wil neuken, word ik dan toch thuisgebracht??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Wil jij je een avond helemaal miljonair voelen en los gaan op een echt glamour feest ? Wil je met Brian neuken of gebekt worden door a-DEL. Geef je dan nu op..............
Neem wel je zwembroek mee, je wordt thuis gebracht
Voor condooms wordt gezorgd
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Wil jij je een avond helemaal miljonair voelen en los gaan op een echt glamour feest ? Wil je met Brian neuken of gebekt worden door a-DEL. Geef je dan nu op..............
Ut moet niet gekker worden !!!quote:
Jij wel!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik nou niet met Brian wil neuken, word ik dan toch thuisgebracht??
Tsja dat dachten ze ook bij de Miljonairs Fair en er waren uiteindelijk maar één of twee journalisten...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Pff volgensmij denken ze echt dat ze rijen met fotografen voorbij gaan lopen net zoals briandat dacht bij de zebra lounge, gaat echt zwaar tegenvallen let maar op
Dat moet je dan even met Japio overleggen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joepie! moet er weer om 4.30 uur van af... Dus om 4 uur want ik moet cossen doorlezenquote:
Door Jaap op de fietsquote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij druppelt er regelmatig info van Fok het huis binnen, dus doe HIER je oproepquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan iemand ze even vertellen van de stemming van Brian tegen Huubje?![]()
quote:
Hij zei niets over zijn alter ego: Parra Bradda!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Oh gelukkig Brian gaat genieten en niet stressen![]()
die is er nu weer.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zei niets over zijn alter ego: Parra Bradda!![]()
Zusje tochquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:
Vanmiddag aan BonJovi?? Nee toen was ik er geloof ik niet.... was hij er wel??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssssssssttt, rondleiding nog gegeven![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik je recent iets aangedaan?? Je doet zo lelijk tegen me![]()
"Nooit meer naar huis...nooit meer naar huis..."quote:
Geen idee ? Kom net thuis en heb me scheel gelezenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanmiddag aan BonJovi?? Nee toen was ik er geloof ik niet.... was hij er wel??
erg he?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
Ik heb toch wel respect voor al de medebewoners van Brian.
IIk zou na een dag brian aangehoord te hebben, gillend wegrennen.
Hij houdt het graag binnen de vriendinnenclubquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef itsme het volgende:
Brian ziet het teasers feestje wel leuk.
Amanda's vriendinnen
Tot hij onderweg honger krijgt...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
DGK redactie. Leuk hondje in de Kooi? Kan Jaap deze uitlaten. Drie keer per dag een uur wandelen. Goed voor zijn conditie.
Nou dat lijkt me een deal danquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
"Nooit meer naar huis...nooit meer naar huis..."
maar jou breng ik wel weg, strik of geen strik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |