Spannend... enough to impress mequote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat ik alleen een strikje om zou doen...........
verder nix![]()
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als er meerdere ontslagaanvragen zijn moeten de Miljonairs eerst met meerderheid van stemmen bepalen welke stemaanvraag ze in behandeling gaan nemen. En daar wordt dan over gestemd. Dat is al één keer eerder gebeurt.
Precies!!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda bereid is de stemming in te trekken is de kans ook enorm dat ze tégen een exit van Huub stemt. Dus ook dan is er niets aan de hand
Dat was nog beter geweest... Vind het echt een ondoordachte zet. Zoals gisteren met die stemming was ie briljant. Dit is weer dom en ondoordacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens.
Hij had moeten zeggen als je niet tegen mij stemt.
Dat kan ja maar vergeet niet we hebben het wel over Amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda bereid is de stemming in te trekken is de kans ook enorm dat ze tégen een exit van Huub stemt. Dus ook dan is er niets aan de hand
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken tochquote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is of Amanda wel tegen het ontslag van Huub kan stemmen als ze dat zelf aangevraagd heeft.
Ik vond het ook een beetje tegenvallen...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Mika25 het volgende:
Dus het enige dat Brainless doet met z`n opleiding is domein-namen registreren en websites bouwen. Nou nou, daar heb je een HBO opleiding voor nodig...
ws voor beeldvullingquote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????![]()
Geen idee, dat is loket 2quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Waarom hebben jullie in godsnaam die opgeblazen, arrogante, zelfingenomen, walgelijke Jaap in DGK gezet????????????????![]()
Ja dat wel, maar als ze het niet doet, dan moet ze tegenstemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken toch![]()
Tuurlijk kan ze dat doen, maar als ze de aanvraag niet (op tijd) intrekt mag ze dan bij het ontslag dat ze zelf aangevraagd heeft wel tegen het onslag stemmen??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij mag ze de aanvraag gewoon intrekken toch![]()
Ook Amanda weet dus niet dat Brian ook onslag heeft aangevraagd. Amanda wordt dan door Brian voor het blok gezet en ze is nu eenmaal labiel. Huub had het beter kunnen spelen al was het idee weer goed maar niet uitgedacht.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's snel gevondenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef the_undertaker het volgende:
Ah Brian..
Je bedrijfje heet dus SmartNetworx
Technische contactpersonen KUB000092-INTSU
B.F. Kubatz
+31 (0)646088238
doen ze bijna altijd hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub kust Eric nu zelfs op de mond. Hij gaat wel ver om zijn verblijf veilig te stellen.
Geef Amanda alle ingredienten voor een stijlvolle outfit, en ze verneukt het toch wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zonnebril?
Moet dat de outfit classy maken, of zo?
Dat doet hij al vanaf het begin.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub kust Eric nu zelfs op de mond. Hij gaat wel ver om zijn verblijf veilig te stellen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weet Huub, dat Brain ook het ontslag van hem heeft aangevraagd?
Geen idee maar het zou me niets verbazen als ze zou mogen tegenstemmen, als ze het maar kan beargumenterenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat doen, maar als ze de aanvraag niet (op tijd) intrekt mag ze dan bij het ontslag dat ze zelf aangevraagd heeft wel tegen het onslag stemmen??
hij moet welquote:Op maandag 5 maart 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
Wie? Ik?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedkoop hoorquote:
Mwah, het lijkt me niet echt logisch als degene die het ontslag aanvraagt vervolgens tegen datzelfde ontslag gaat stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen idee maar het zou me niets verbazen als ze zou mogen tegenstemmen, als ze het maar kan beargumenteren
Vorige week heeft ie tieten gezien..............quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Gaat nou Hdnkkk echt vertellen tegen Billie over zijn vermeende realtie met Nena. Billie weet niet eens hoe een kut er uitziet, laat staan dat ie iets weet over zgn relaties![]()
![]()
ze had het alleen niet verstaanquote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty heeft waardevolle info voor Brian:
Huub fluisterde Eric wat in zijn oor!!
Eric zei: ja,ja!
Maar goed dat Nasty het even door geeft...
Zij wilde niet, Eric wel en bij een beetje dwang gehoorzaamd ze.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef Copycat het volgende:
Zonnebril?
Moet dat de outfit classy maken, of zo?
Het is een premiere van JdM, reken maar van yes dat het daar volstaat met paparazzi.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Pff volgensmij denken ze echt dat ze rijen met fotografen voorbij gaan lopen net zoals briandat dacht bij de zebra lounge, gaat echt zwaar tegenvallen let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |