Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...quote:Op maandag 5 maart 2007 19:49 schreef CartWOman het volgende:
Als Amanda er achter komt dat Brian een reserve-stemming heeft aangevraagd gaat het dak eraf... hij vertrouwd haar dus niet.
Zal wel niet gebeuren.![]()
Is alweer terug.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarom is stream 1 weg???
Oh gelukkig, ik dacht al..... wil je me dan nooit meer zo plagen?!quote:
Lijkt me echt gezellig . Zuipen met Huub, drink 'm er wel uitquote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Lieve het volgende:
maar met dit feestconcept zou het dus zomaar kunnen dat ik met Scanman en klein zusje ( ik noem maar 2 willekeurige Fokbewoners)Op een feestje in de gouden kooi zou kunnen als Huub ons uitnodigd?
Dan zou ik er maar heel goed voor zorgen dat Huub erin blijft Ericje! Want ik ben ZOOOO benieuwd![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...
Als je brian niet wilt dan moet je met jaap. Kijk 't regelboek maar na.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik nou niet met Brian wil neuken, word ik dan toch thuisgebracht??
Whahaha...ik ben ook helemaal blij!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill, eindelijk normale nachtrust...
Jaap zat daar hoor. Zij kwamen bij hem zittenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Frasier het volgende:
Zit die vieze vatsige rans-bal nou weer bij Breien en Natasia te likken?Tijd om 'm vanavond weer even flink te pesten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Kan Huub misschien vooraf een alcoholverbod krijgen?
Is het niet zo tijdens de stemming dat alle mensen die een ontslagronde hebben aangevraag dat ook moeten toegeven?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze doorheeft dat hij haar dus niet vertrouwd...
Ik heb hier net al de belofte gekregen dat ik naar huis gebracht word dus ik hoef lekker niet met Brian of Jaapquote:Op maandag 5 maart 2007 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Als je brian niet wilt dan moet je met jaap. Kijk 't regelboek maar na.
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lijkt me echt gezellig . Zuipen met Huub, drink 'm er wel uit.
Ging toch over mensen die zich aanmelden via de Talpa site.... Luisteren en nadenken Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub gaat zijn kaarten die hij ontvangen er bij pakken en blindelings 10 mensen uitkiezen![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ik ben ook helemaal blij!![]()
Zou prettig zijn als ze de feestjes op zaterdag middag houden...van 16.00 tot 20.00
Dat zou helemaal geweldig zijn.
En elke avond om 23.00 het licht uit en daarvoor een film tot 22.00 en dan hebben ze een uur om te keten en ruzie te maken!![]()
![]()
Da's dan wel weer lief.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk het niet, maar ik wou je stelling niet al te hard onderuit raggen![]()
Ben blij voor hem dat hij even is afgeleid van de spanning.quote:
Was grapje van mijquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ging toch over mensen die zich aanmelden via de Talpa site.... Luisteren en nadenken Huub.
Maar 3x raden wie d'r in de limo zit waar je mee naar huis wordt gebracht..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hier net al de belofte gekregen dat ik naar huis gebracht word dus ik hoef lekker niet met Brian of Jaap![]()
Ja...pfft...nu staat het er 2 keer op...maar had in de eerste een stomme fout gemaakt en dacht dat ik dat ff ongezien kon verbeteren....maar nee dus!quote:
Dat is zielig voor de kapster, dat ze daar naar moet luisteren kan nooit aan de arbo-eisen voldoenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless heeft alweer jeuk.......hij wil voor de kapster gitaar gaan spelen..........
Daar hebben ze ook internet hoor moppiequote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Vind ik raar dat de tijd dan al loopt, zou pas in moeten gaan als de visite er echt is. Was bij Natasja toch ook zo?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Syl is pissed, de tijd loopt al en de vriendin van haar is er nog niet.
Barcelona heeft geen internet ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Shit, had ik nou maar een kaart gestuurd.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub gaat zijn kaarten die hij heeft ontvangen er bij pakken en blindelings 10 mensen uitkiezen![]()
Trek het je niet aan, je tijds indeling was goed genoeg om 2 keer te postenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...pfft...nu staat het er 2 keer op...maar had in de eerste een stomme fout gemaakt en dacht dat ik dat ff ongezien kon verbeteren....maar nee dus!![]()
Slaapt 'ie?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef the_undertaker het volgende:
Voor het eerst dat ik met interesse luister naar Brian
Ik wist niet wat ik hoorde maar ze bedelde er nota bene zelf om.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de kapster, dat ze daar naar moet luisteren kan nooit aan de arbo-eisen voldoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |