Wat doe je dan precies, de regie? Vind ik wel leuk om te wetenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben erbij
Om te zorgen dat jullie allemaal het op TV kunnen zien
Ben benieuwd hoeveel kramer nog van zijn wereldrecords af kan snoepen
En hoevaak ze weer op dat liftje moeten gaan staan om de wereldrecords aan te passen
mazzelpikquote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben erbij
Om te zorgen dat jullie allemaal het op TV kunnen zien
Ben benieuwd hoeveel kramer nog van zijn wereldrecords af kan snoepen
En hoevaak ze weer op dat liftje moeten gaan staan om de wereldrecords aan te passen
er is door een andere mod een speciaal topic voor jou geopendquote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef pfaf het volgende:
Ik kan er niet meer warm voor lopen, het wielrennen is begonnen, het schaatsseizoen is voorbij.
Uiteraard.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:29 schreef sturky100 het volgende:
[..]
er is door een andere mod een speciaal topic voor jou geopendhij is het ook nog eens met jou eens
![]()
hd recorder? kan je later in ieder geval terugkijken. En jij als schaatfan kan natuurlijk een laptop meenemen, hotel met internetaansluiting nemen of sávonds een hotspot zoeken en dan maar hopen dat er live streams zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zenden ze het ook in oostenrijk uit maar denk het niet
Nee ik zit naast de regisseur die mij verteld welke camera of slomotion e.d. die wil zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef Remzz het volgende:
Wat doe je dan precies, de regie? Vind ik wel leuk om te weten
Lijkt mij erg tof werkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee ik zit naast de regisseur die mij verteld welke camera of slomotion e.d. die wil zien.
Yep.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:18 schreef Remzz het volgende:
Lijkt mij erg tof werk
ZIt je dan ook echt in SLC?
Het is wel lekker makkelijk om alles wat met schaatsen te maken heeft maar een beetje af te kraken hier, maar kun je ook eens met wat steekhoudende argumenten op de proppen komen? (Behalve dan dat het naar jouw mening waarschijnlijk oersaai is.)quote:
Een beetje hetzelfde als Thialf. Na de grote wedstrijden kan het gewone volk ook de baan op en rondjes schaatsen. En daarnaast worden er ook rommelmarkten e.d. gehouden in die hal. Maar het is inderdaad geen vetpot. Schaatsen is voor de Amerikanen totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef Ericr het volgende:
Hopen dat ze goed ijs hebben, geld schijnt een beetje op te zijn in SLC. Vraag me ook af wat zo'n hal daar nou oplevert als er niet wordt geschaatst.
Absoluut 1500m Dames en 5000 mannen bieden toch wel heel wat kansen voor de nederlandersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef BVO het volgende:
Mooie dag gelijk donderdag.
Meteen 2x goudquote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Absoluut 1500m Dames en 5000 mannen bieden toch wel heel wat kansen voor de nederlanders
Bij de vrouwen wint Nederland normaalgesproken niet, hoewel het gezien de planning de vraag is hoe de toplanden voor de dag zullen komen. Normaalgesproken zijn Duitsland en Canada favoriet. Het manco van Nederland is dat Wust een snelle opener is en Groenewold en Van Deutekom juist niet, terwijl Duitsland en Canada veel uitgebalanceerder zijn in principe...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:52 schreef Soccer4u het volgende:
Wie wint er bij de ploegenachtevolging ik denk bij de Mannen Nederland, en ook bij de vrouwen winnen ze..
Ik denk dat elke ploeg maar één keer rijdt, gezien de de zwaarte van de rest van het weekend. Bij de vrouwen is het bovendien al op zaterdag, dus niet hun ''slotafstand''. Ik denk dat de nederlandse dames het niet zo ver schoppen. Groenewold nog ziekjes, wust en paulien? zondag nog op de 1000. En het schijnt er toch behoorlijk in te hakken, zo'n ploegenachtervolging, tenminste als je de commentatoren mooest geloven vorig jaar. Ik kan me van vorig jaar herinneren dat er bij de 1000 m heren Olympisch door vooral Hersmann telkens luid werd verkondigd dat als iemand tegenvallend reed, het absoluut moest komen door de ploegenachtervolgingquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:50 schreef Wombcat het volgende:
Bij de ploegenachtervolging, is dat knock-out systeem, of 'gewoon' op tijd.
*vindt knock-out leuker*
He, dat is vroeg, Het is daar pas half 5 in de ochtend. Op google news deutchland is het laatste nieuws van anni het volgende:quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:09 schreef BVO het volgende:
Friesinger doet niet mee op de 1500 meter.
Donderdag, vrijdag en zondag trouwens net voor twaalven klaar, zaterdag gaat het door tot even voor drie.
Het programma is wel erg vol hoor:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef Remzz het volgende:
Zaterdag duurt de uitzending van de NOS tot 3 uur in de tv gids staat dat er ook andere sporten in voorkomenKan me niet voorstellen dat het schaatsprogramma 7 uur lang duurt.
waarom/waarover?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:14 schreef sturky100 het volgende:
annie is ook nog een beetje boos over vorige week he?
Nee, ze zullen de andere sporten wel doen in de dweilpauze voor de 10.000 en de eerste ritten van de 10.000.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef Sidekick het volgende:
Lijkt me ook niet dat de NOS andere sporten laat zien tegen drieen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie afsluiting van het seizoen.
Daarna idd weer tijd voor andere mooie sporten als wielrennen en F1
ze vindt eigenlijk dat de wereldbeker op de 1500 meter haar toekomt. kijk maar op ttquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ze vindt eigenlijk dat de wereldbeker op de 1500 meter haar toekomt. kijk maar op tt
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.quote:De organisatie heeft haar afmelding nog
niet ontvangen.Friesinger:"Ik weet best
dat als ik dat na de loting doe,dat er
dan iemand alleen moet rijden.Maar met
mij is ook geen rekening gehouden.Door
griep miste ik de WB-finale en liep ik
de zeker lijkende eindzege op de 1.500
mis.Daar baal ik nog altijd van.Maar
daar hoor je organisatoren niet over."
Nee klopt nu ik het een beetje nareken kan het wel kloppen, word mooie avond trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het programma is wel erg vol hoor:
500 meter vrouwen
500 meter vrouwen
1000 meter heren
10000 meter heren
Ploegenachtervolging vrouwen
Is niet niks.
quote:
omgquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.
Ja, maar die regel bestaat al een hele tijd. Om die wegens ziekte van iemand te schrappen zou pas oneerlijk zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
beetje raar ja.
Het enige wat ik kan bedenken, wat ik ook wazig vond, is bij een gelijk puntenaantal de laatste wedstrijd als doorslaggevend te laten zijn.
Of was dat nou niet meer zo?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef sturky100 het volgende:
ach ja, echte vrouwen zeuren graag.Geef mij Wüst dan maar.
Gisteren las ik op duitste sites dat ze vind dat ze de beste 1500 meterrijdster van het seizoen is en dat bij een gelijke puntentelling de rijdster moet winnen die de meeste wedstrijden gewonnen heeft![]()
Heeft ze misschien een punt inderdaad, maar zo is de regel nou eenmaal niet. Dat was van tevoren bekend en gata zo al jarenlang.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef sturky100 het volgende:
Gisteren las ik op duitste sites dat ze vind dat ze de beste 1500 meterrijdster van het seizoen is en dat bij een gelijke puntentelling de rijdster moet winnen die de meeste wedstrijden gewonnen heeft![]()
Ik heb even op ISU gekeken of ze zelf in het verleden weleens de beker heeft binnengehaald op de ''wust'' manier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft ze misschien een punt inderdaad, maar zo is de regel nou eenmaal niet. Dat was van tevoren bekend en gata zo al jarenlang.
Ze maken zeker een kans doordat Friesinger niet mee doet bij de ploegenachtevolging denk ik er nu anders over, want Friesinger was juist de leider van het Duitse kamp en nu hebben ze Anschutz,Pechstein,Opitz, en nog eentje.. Canada staat er nu het beste voor met Nesbit Klassen,Groves ik denk dat hun eerste worden en voor de tweede plek is het helemaal open,.,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de vrouwen wint Nederland normaalgesproken niet, hoewel het gezien de planning de vraag is hoe de toplanden voor de dag zullen komen. Normaalgesproken zijn Duitsland en Canada favoriet. Het manco van Nederland is dat Wust een snelle opener is en Groenewold en Van Deutekom juist niet, terwijl Duitsland en Canada veel uitgebalanceerder zijn in principe...
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef sturky100 het volgende:
dat bij een gelijke puntentelling de rijdster moet winnen die de meeste wedstrijden gewonnen heeft![]()
Idd ze maakt van die krachtige slagen en kan een goede rondje rijden, maar vind je het gek als je Wust als trainingsmaatje hebt,,quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:
zeker ook gezien de ontwikkeling van van Deutekom de laatste maanden
Hulde voor haar juist.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgvoor de camera altijd de lieve dame uithangen, als ze verliest kan het haar nooit wat doen, het is altijd mooi voor de ander maar nu komt de echte Friesinger boven
![]()
prima ja, maar dan moet ze niet zo hypocriet doen voor de cameraquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hulde voor haar juist.
Dat gekwijl altijd van het is leuk voor Marianne enzo. Hou toch op, dat gelooft otch niemand.
Dit vind ik stukken beter!
quote:**Anni Friesinger laat de 1.500 m op de
WK afstanden in Salt Lake City aan zich
voorbijgaan.De meervoudig winnares van
de wereldbeker op die afstand kampt nog
met de naweeën van de griep.Om dezelfde
reden liet ze ook de WB-finale lopen.
Volgens haar trainer Gianne Romme richt
ze zich nu volledig op de 1.000 meter.
Vond het al zo weinig rittenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Falco het volgende:
Zeven vrouwen hebben zich afgemeld voor de 1500 meter. Klein beetje jammer... Fabris tegen Kramer in de laatste rit kan wel weer geweldig worden.
Ik zou liever de Heddrick van vorig jaar een keer tegen kramer willen zien schaatsen en dat heddrick strijdend ten onder gaat. Vorig jaar hebben ze niet tegen elkaar geschaatst he? Ik hoop echt dat heddrick volgend jaar nog een keer opstaat en kramer competitie kan gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef Falco het volgende:
Zeven vrouwen hebben zich afgemeld voor de 1500 meter. Klein beetje jammer... Fabris tegen Kramer in de laatste rit kan wel weer geweldig worden.
Nee, daar noemen we het ook de koninginnenafstandquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef MiLalaa het volgende:
1500m, de koningsafstand... Nou, bij de dames duidelijk niet...
Jawel, maar niet voor de eerste plek. Vond haar tegenvallen in Calgary.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef JanJanJan het volgende:
Wat verwachten jullie van Cindy Klassen?
Zou ze nog op tijd in vorm komen voor een podiumplaats?
Moeilijk te zeggen, misschien had ze in de week voorafgaand aan Calgary nog hard getraind en komt ze nu beter voor de dag, misschien is ze op dit moment gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, maar niet voor de eerste plek. Vond haar tegenvallen in Calgary.
waarom niet dan? bang dat de ISU of sponsor teveel moeten betalen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef sturky100 het volgende:
vanavond Wüst: 1:50.88, maar misschien mag ze niet harder dan net onder WR ivm financien
De boebka methode. ''ireen, ga niet te hard want dat scheelt je een hoop Euro's, de komende jaren''quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom niet dan? bang dat de ISU of sponsor teveel moeten betalen ofzo![]()
goeie vraag. Ik wil er nog niet aan denken dat het ijs niet zo goed zou zijn als gedachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
Is er al wat beked over hoe het ijs is enzo?
Het schijnt dat de stukjes chocolade in het stracciatellaijs vooral in de bocht net na de finish voor problemen gaat zorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
Is er al wat beked over hoe het ijs is enzo?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:32 schreef DeeBee het volgende:
Wereldrecord van Ireen zou serieus echt te gek voor woorden zijn, maar ook zoo gaaf.Ten eerste omdat het echt eeuwen geleden is dat een Nederlandse het WR op de 1500 meter had (Timmer in Nagano of zo?
) en ook omdat toen Klassen het reed iedereen dacht dat die tijd echt 5 jaar minimaal zou blijven staan of iets, zo groot was de verbazing toen. En nu een jaar later rijdt Wust al zo in de buurt van die tijd, fantastisch.
![]()
nee man, dit is gewoon donker chocolade ijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de stukjes chocolade in het stracciatellaijs vooral in de bocht net na de finish voor problemen gaat zorgen
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef Ericr het volgende:
Denk eerder aan een hoge 1:51, de Klassen van vorig jaar had toch wat meer intrinsieke snelheid dan Wust nu. WR kan er wel aan, maar een 1:50-er is wel heel erg snel vergeleken met wat Wust in Calgary reed.
Ik denk eerder aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.
25,1-27,4-28,6-30,0 geeft de volgende tussentijden en eindtijd: (25,1)-(52,5)-(1.21,1)-(1.51,1).
Het viel me vorige week op dat wüst een voor haar doen ''rustige'' eerste ronde had. met 27.9 tegen 28.1 tijdens het wc allround. Ik vermoedde(of hoopte) dat ze een beetje op reserve reed maar misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.
25,1-27,4-28,6-30,0 geeft de volgende tussentijden en eindtijd: (25,1)-(52,5)-(1.21,1)-(1.51,1).
Dat kan wel zo zijn maar het is wel snel chocolade ijs..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef WEST het volgende:
[..]
nee man, dit is gewoon donker chocolade ijs![]()
Eerlijk gezegd boeit voetbal me niet zoveel meer, maarjah het is nog wel leuk om Europese wedstrijden te volgen, maar elke wedstrijd in de Eredivisie word me te veel. Maarjah stel je voor het begint eerder maarjah de slechte komen toch als eerste..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
5 kilometer begint pas om 22.00 uur kan ik mooie eerst naar AZ kijken.
geen soccer dus meer 4u?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Soccer4u het volgende:
Eerlijk gezegd boeit voetbal me niet zoveel meer,
op teletekst stond net dat de 5km om 20:56 uur begint.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
5 kilometer begint pas om 22.00 uur kan ik mooie eerst naar AZ kijken.
Soccer4u is een site sjappie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
geen soccer dus meer 4u?![]()
Ik moet weer gaan racen vanavond om op tijd klaar te zitten om 20.00.
![]()
Lekker Nederlands..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Remzz het volgende:
Ondanks de NS toch nog optijd thuis bijna een uur vertraging, ik begon hem al te knijpen![]()
Maar ik heb er zin aan
Was maar grapje man...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef sturky100 het volgende:
[..]
je hebt hier zo een ip-ban te pakken hoor. Ga zo door![]()
zeker met die Spt modsquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef sturky100 het volgende:
[..]
je hebt hier zo een ip-ban te pakken hoor. Ga zo door![]()
Wanneer gaat hij op pensioen zijn we eindelijk van hem verlost.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh Smeets begint gelijk weer te bashen dat niemand een kont om schaatsen geeft
Het is inderdaad bevroren.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:32 schreef Arcee het volgende:
Ria heeft 't nu over glijmiddel met Mart.
Glijmiddel gebruiken ze tegenwoordig ook in Heerenveen dus het is normaal aan het worden, maar er gaan zeker wereldrecords vallen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:32 schreef Arcee het volgende:
Ria heeft 't nu over glijmiddel met Mart.
Joa ik heb er wel vertrouwen in en Sven Kramer heeft volgensmij nog geen 5 of 10 kilometer verloren dit jaar dus dat moet ook wel goed komenquote:
Hij weet niet eens waar hij het over heeft man ook al bij Wielrennen zegt hij zo Dekker gaat naar voren maar het is gewoon Posthuma bijv..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Smeets hou toch eens op met die onzin over dat Oostblok
Nk allround 10 km, 2e achter Verheijenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa ik heb er wel vertrouwen in en Sven Kramer heeft volgensmij nog geen 5 of 10 kilometer verloren dit jaar dus dat moet ook wel goed komen
Ik blijf altijd een beetje een raar beeld hebben als Mart en Ria zo'n lol hebben in een studiootje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef Nilasha het volgende:
Ria ziet er best moe uit.. zeker nog niet zo lang aanwezig daar!
het heeft iets weg van een gezellig theekransjequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een beetje een raar beeld hebben als Mart en Ria zo'n lol hebben in een studiootje.
Leuk dat ze Sharon van X-Factor hebben ingevlogenquote:
Ach is wel gezellig, krijgen we het levensverhaal van Arne Dankers weer te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Jammer Frank Soeks dat betekend dat we Herbert bij de 5 kilometer hebben
Dat dat ging gebeuren zat er wel dik in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Toen was haar opening nog niet zo goedquote:
Astronautquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach is wel gezellig, krijgen we het levensverhaal van Arne Dankers weer te horen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen was haar opening nog niet zo goed
Ach Herbert, altijd enthousiast. Blijven de kinderen ook netjes zitten voor de buis.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Wel knap inderdaad en toch wel verbazend... ze heeft alleen het EK verknalt... voor de rest overal aan de verwachtingen voldaan.. hoop inderdaad niet dat ze snel opbrandt zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Ericr het volgende:
Wust zou als ze wint gewoon een heel seizoen de topvorm hebben vastgehouden, op zich al erg knap. Hoop alleen niet dat ze opbrandt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit altijd wel een mooie afstand
Hell yeah.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit altijd wel een mooie afstand
dat is altijd prettigquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef Remzz het volgende:
Wust heeft straks laatste binnenbocht dat is mooi
Nee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
Iedereen nog onder de 2 minuten
Kramer 2quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Remzz het volgende:
De Amerikaanse pers denkt dat de Nederlanders 7 gouden medailles mee gaan nemen.
Neuh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
Iedereen nog onder de 2 minuten
Gelukkig niet zo veel deze keer.quote:
Denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kramer 2
Wüst 2
Wennemars 2
ploegenachtervolgen heren 1
ja klopt, 7
Beetje late reactiequote:
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nogquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kramer 2
Wüst 3
Wennemars 1
ploegenachtervolgen heren 1
ja klopt, 7
nou ik wil dat Ireen er 3 wintquote:
de vrouwenachtervolging staat of valt bij de fitheid van Groenewoldquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nog
De OS kwamen een jaar te vroeg
oh dan lamaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vrouwenachtervolging staat of valt bij de fitheid van Groenewold
De rest is nu gewoon minder in vorm.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nog
De OS kwamen een jaar te vroeg
het ziet er uit als werkijsquote:
Ja, ze rijden over het algemeen ook langzamer dan vorige week.quote:
Het schaatsen niet nee, de rest wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:13 schreef buzzer het volgende:
Dat schaatsen van die Duitse ziet er niet echt lekker uit
Cramer is reserve.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen fan van Marja Vis maar als Groenewold niet fit is kunnen ze beter Vis de ploegenachtervolging laten rijden
Met Wust en Van Deutekom heb je al klasse genoeg voor goud denk ik zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef Remzz het volgende:
Als Groenewold in vorm is maken we zelfs nog kans op goud lijkt mij (Wust, van Deutekom, Groenewold) Anders moeten we het met Vis of Cramer doen
quote:
Lieve mensen liggen er genoeg op het kerkhof.. goeie schaatsters hebben we nodigquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:16 schreef Soccer4u het volgende:
Nu Simionato ik verwacht een tijd onder de 1.57..
Inderdaad, wazige actiequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Remzz het volgende:
Als je dan toch 0.0 aangeeft geef dan 9.9 aan dat motiveert iets meer lijkt mij
Ik denk een persoonlijk record..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Suijk het volgende:
Nou, Viske. Kom op.
Zozo die knalt weg van de Japanse..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
kom op met de kanonnen!
Vissekomquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Suijk het volgende:
Nou, Viske. Kom op.
quote:
Kijk nu kunnen we zien of het aan het ijs licht of toch aan de schaatsers..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef buzzer het volgende:
weer geen PR... de tijden zijn echt niet best..
Nee op de 3/5 kilometer komt er meestal een slotrondje 35 uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Als iedereen instort in de laatste ronde zou Klassen ook wel eens helemaal stuk kunnen gaan.. die heeft niet bepaald veel inhoud
0.4quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef komrad het volgende:
1:53:40 is sneller dan vorige week
Slotrondje nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef komrad het volgende:
1:53:40 is sneller dan vorige week
Zeker, goed voor een plekje in de all time 1500 meter top 10:quote:
Het is daar natuurlijk ook donderdagmiddag nu... iedereen is nog aan het werk... dat scheelt ook veelquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat een internaionele sfeer weer in het ijsstadion.
dat zit er wel dik in jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef Brahimov het volgende:
Podiumplek voor CK
Niet zo goede tijd jajaj wust...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef borisz het volgende:
1.56.85
Geeft toch mooi de internationale plaats van het schaatsen aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat een internaionele sfeer weer in het ijsstadion.
Op donderdag avond kijken ze ijshockeyquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is daar natuurlijk ook donderdagmiddag nu... iedereen is nog aan het werk... dat scheelt ook veel
ja hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef golfer het volgende:
Zou dit goed genoeg voor goud zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |