Wat doe je dan precies, de regie? Vind ik wel leuk om te wetenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben erbij
Om te zorgen dat jullie allemaal het op TV kunnen zien
Ben benieuwd hoeveel kramer nog van zijn wereldrecords af kan snoepen
En hoevaak ze weer op dat liftje moeten gaan staan om de wereldrecords aan te passen
mazzelpikquote:Op maandag 5 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben erbij
Om te zorgen dat jullie allemaal het op TV kunnen zien
Ben benieuwd hoeveel kramer nog van zijn wereldrecords af kan snoepen
En hoevaak ze weer op dat liftje moeten gaan staan om de wereldrecords aan te passen
er is door een andere mod een speciaal topic voor jou geopendquote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef pfaf het volgende:
Ik kan er niet meer warm voor lopen, het wielrennen is begonnen, het schaatsseizoen is voorbij.
Uiteraard.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:29 schreef sturky100 het volgende:
[..]
er is door een andere mod een speciaal topic voor jou geopendhij is het ook nog eens met jou eens
![]()
hd recorder? kan je later in ieder geval terugkijken. En jij als schaatfan kan natuurlijk een laptop meenemen, hotel met internetaansluiting nemen of sávonds een hotspot zoeken en dan maar hopen dat er live streams zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef IJsVogel het volgende:
Hopelijk zenden ze het ook in oostenrijk uit maar denk het niet
Nee ik zit naast de regisseur die mij verteld welke camera of slomotion e.d. die wil zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef Remzz het volgende:
Wat doe je dan precies, de regie? Vind ik wel leuk om te weten
Lijkt mij erg tof werkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee ik zit naast de regisseur die mij verteld welke camera of slomotion e.d. die wil zien.
Yep.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:18 schreef Remzz het volgende:
Lijkt mij erg tof werk
ZIt je dan ook echt in SLC?
Het is wel lekker makkelijk om alles wat met schaatsen te maken heeft maar een beetje af te kraken hier, maar kun je ook eens met wat steekhoudende argumenten op de proppen komen? (Behalve dan dat het naar jouw mening waarschijnlijk oersaai is.)quote:
Een beetje hetzelfde als Thialf. Na de grote wedstrijden kan het gewone volk ook de baan op en rondjes schaatsen. En daarnaast worden er ook rommelmarkten e.d. gehouden in die hal. Maar het is inderdaad geen vetpot. Schaatsen is voor de Amerikanen totaal niet belangrijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef Ericr het volgende:
Hopen dat ze goed ijs hebben, geld schijnt een beetje op te zijn in SLC. Vraag me ook af wat zo'n hal daar nou oplevert als er niet wordt geschaatst.
Absoluut 1500m Dames en 5000 mannen bieden toch wel heel wat kansen voor de nederlandersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef BVO het volgende:
Mooie dag gelijk donderdag.
Meteen 2x goudquote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Absoluut 1500m Dames en 5000 mannen bieden toch wel heel wat kansen voor de nederlanders
Bij de vrouwen wint Nederland normaalgesproken niet, hoewel het gezien de planning de vraag is hoe de toplanden voor de dag zullen komen. Normaalgesproken zijn Duitsland en Canada favoriet. Het manco van Nederland is dat Wust een snelle opener is en Groenewold en Van Deutekom juist niet, terwijl Duitsland en Canada veel uitgebalanceerder zijn in principe...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:52 schreef Soccer4u het volgende:
Wie wint er bij de ploegenachtevolging ik denk bij de Mannen Nederland, en ook bij de vrouwen winnen ze..
Ik denk dat elke ploeg maar één keer rijdt, gezien de de zwaarte van de rest van het weekend. Bij de vrouwen is het bovendien al op zaterdag, dus niet hun ''slotafstand''. Ik denk dat de nederlandse dames het niet zo ver schoppen. Groenewold nog ziekjes, wust en paulien? zondag nog op de 1000. En het schijnt er toch behoorlijk in te hakken, zo'n ploegenachtervolging, tenminste als je de commentatoren mooest geloven vorig jaar. Ik kan me van vorig jaar herinneren dat er bij de 1000 m heren Olympisch door vooral Hersmann telkens luid werd verkondigd dat als iemand tegenvallend reed, het absoluut moest komen door de ploegenachtervolgingquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:50 schreef Wombcat het volgende:
Bij de ploegenachtervolging, is dat knock-out systeem, of 'gewoon' op tijd.
*vindt knock-out leuker*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |