He, dat is vroeg, Het is daar pas half 5 in de ochtend. Op google news deutchland is het laatste nieuws van anni het volgende:quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:09 schreef BVO het volgende:
Friesinger doet niet mee op de 1500 meter.
Donderdag, vrijdag en zondag trouwens net voor twaalven klaar, zaterdag gaat het door tot even voor drie.
Het programma is wel erg vol hoor:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:47 schreef Remzz het volgende:
Zaterdag duurt de uitzending van de NOS tot 3 uur in de tv gids staat dat er ook andere sporten in voorkomenKan me niet voorstellen dat het schaatsprogramma 7 uur lang duurt.
waarom/waarover?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:14 schreef sturky100 het volgende:
annie is ook nog een beetje boos over vorige week he?
Nee, ze zullen de andere sporten wel doen in de dweilpauze voor de 10.000 en de eerste ritten van de 10.000.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef Sidekick het volgende:
Lijkt me ook niet dat de NOS andere sporten laat zien tegen drieen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie afsluiting van het seizoen.
Daarna idd weer tijd voor andere mooie sporten als wielrennen en F1
ze vindt eigenlijk dat de wereldbeker op de 1500 meter haar toekomt. kijk maar op ttquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:10 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ze vindt eigenlijk dat de wereldbeker op de 1500 meter haar toekomt. kijk maar op tt
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.quote:De organisatie heeft haar afmelding nog
niet ontvangen.Friesinger:"Ik weet best
dat als ik dat na de loting doe,dat er
dan iemand alleen moet rijden.Maar met
mij is ook geen rekening gehouden.Door
griep miste ik de WB-finale en liep ik
de zeker lijkende eindzege op de 1.500
mis.Daar baal ik nog altijd van.Maar
daar hoor je organisatoren niet over."
Nee klopt nu ik het een beetje nareken kan het wel kloppen, word mooie avond trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het programma is wel erg vol hoor:
500 meter vrouwen
500 meter vrouwen
1000 meter heren
10000 meter heren
Ploegenachtervolging vrouwen
Is niet niks.
quote:
omgquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
[..]
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, iedereen kan ziek worden.
Ja, maar die regel bestaat al een hele tijd. Om die wegens ziekte van iemand te schrappen zou pas oneerlijk zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
beetje raar ja.
Het enige wat ik kan bedenken, wat ik ook wazig vond, is bij een gelijk puntenaantal de laatste wedstrijd als doorslaggevend te laten zijn.
Of was dat nou niet meer zo?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef sturky100 het volgende:
ach ja, echte vrouwen zeuren graag.Geef mij Wüst dan maar.
Gisteren las ik op duitste sites dat ze vind dat ze de beste 1500 meterrijdster van het seizoen is en dat bij een gelijke puntentelling de rijdster moet winnen die de meeste wedstrijden gewonnen heeft![]()
Heeft ze misschien een punt inderdaad, maar zo is de regel nou eenmaal niet. Dat was van tevoren bekend en gata zo al jarenlang.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef sturky100 het volgende:
Gisteren las ik op duitste sites dat ze vind dat ze de beste 1500 meterrijdster van het seizoen is en dat bij een gelijke puntentelling de rijdster moet winnen die de meeste wedstrijden gewonnen heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |