Hij weet niet eens waar hij het over heeft man ook al bij Wielrennen zegt hij zo Dekker gaat naar voren maar het is gewoon Posthuma bijv..quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Smeets hou toch eens op met die onzin over dat Oostblok
Nk allround 10 km, 2e achter Verheijenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa ik heb er wel vertrouwen in en Sven Kramer heeft volgensmij nog geen 5 of 10 kilometer verloren dit jaar dus dat moet ook wel goed komen
Ik blijf altijd een beetje een raar beeld hebben als Mart en Ria zo'n lol hebben in een studiootje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:52 schreef Nilasha het volgende:
Ria ziet er best moe uit.. zeker nog niet zo lang aanwezig daar!
het heeft iets weg van een gezellig theekransjequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een beetje een raar beeld hebben als Mart en Ria zo'n lol hebben in een studiootje.
Leuk dat ze Sharon van X-Factor hebben ingevlogenquote:
Ach is wel gezellig, krijgen we het levensverhaal van Arne Dankers weer te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Jammer Frank Soeks dat betekend dat we Herbert bij de 5 kilometer hebben
Dat dat ging gebeuren zat er wel dik in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Toen was haar opening nog niet zo goedquote:
Astronautquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach is wel gezellig, krijgen we het levensverhaal van Arne Dankers weer te horen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen was haar opening nog niet zo goed
Ach Herbert, altijd enthousiast. Blijven de kinderen ook netjes zitten voor de buis.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:57 schreef Remzz het volgende:
Wel knap inderdaad en toch wel verbazend... ze heeft alleen het EK verknalt... voor de rest overal aan de verwachtingen voldaan.. hoop inderdaad niet dat ze snel opbrandt zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Ericr het volgende:
Wust zou als ze wint gewoon een heel seizoen de topvorm hebben vastgehouden, op zich al erg knap. Hoop alleen niet dat ze opbrandt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit altijd wel een mooie afstand
Hell yeah.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit altijd wel een mooie afstand
dat is altijd prettigquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:03 schreef Remzz het volgende:
Wust heeft straks laatste binnenbocht dat is mooi
Nee hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
Iedereen nog onder de 2 minuten
Kramer 2quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Remzz het volgende:
De Amerikaanse pers denkt dat de Nederlanders 7 gouden medailles mee gaan nemen.
Neuh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Bruce117 het volgende:
Iedereen nog onder de 2 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |