Gelukkig niet zo veel deze keer.quote:
Denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kramer 2
Wüst 2
Wennemars 2
ploegenachtervolgen heren 1
ja klopt, 7
Beetje late reactiequote:
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nogquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kramer 2
Wüst 3
Wennemars 1
ploegenachtervolgen heren 1
ja klopt, 7
nou ik wil dat Ireen er 3 wintquote:
de vrouwenachtervolging staat of valt bij de fitheid van Groenewoldquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nog
De OS kwamen een jaar te vroeg
oh dan lamaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vrouwenachtervolging staat of valt bij de fitheid van Groenewold
De rest is nu gewoon minder in vorm.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
En dan vergeten ze de vrouwenachtervolging nog
De OS kwamen een jaar te vroeg
het ziet er uit als werkijsquote:
Ja, ze rijden over het algemeen ook langzamer dan vorige week.quote:
Het schaatsen niet nee, de rest wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:13 schreef buzzer het volgende:
Dat schaatsen van die Duitse ziet er niet echt lekker uit
Cramer is reserve.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen fan van Marja Vis maar als Groenewold niet fit is kunnen ze beter Vis de ploegenachtervolging laten rijden
Met Wust en Van Deutekom heb je al klasse genoeg voor goud denk ik zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:14 schreef Remzz het volgende:
Als Groenewold in vorm is maken we zelfs nog kans op goud lijkt mij (Wust, van Deutekom, Groenewold) Anders moeten we het met Vis of Cramer doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |