waarom niet dan? bang dat de ISU of sponsor teveel moeten betalen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:33 schreef sturky100 het volgende:
vanavond Wüst: 1:50.88, maar misschien mag ze niet harder dan net onder WR ivm financien
De boebka methode. ''ireen, ga niet te hard want dat scheelt je een hoop Euro's, de komende jaren''quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom niet dan? bang dat de ISU of sponsor teveel moeten betalen ofzo![]()
goeie vraag. Ik wil er nog niet aan denken dat het ijs niet zo goed zou zijn als gedachtquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
Is er al wat beked over hoe het ijs is enzo?
Het schijnt dat de stukjes chocolade in het stracciatellaijs vooral in de bocht net na de finish voor problemen gaat zorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef BVO het volgende:
Is er al wat beked over hoe het ijs is enzo?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:32 schreef DeeBee het volgende:
Wereldrecord van Ireen zou serieus echt te gek voor woorden zijn, maar ook zoo gaaf.Ten eerste omdat het echt eeuwen geleden is dat een Nederlandse het WR op de 1500 meter had (Timmer in Nagano of zo?
) en ook omdat toen Klassen het reed iedereen dacht dat die tijd echt 5 jaar minimaal zou blijven staan of iets, zo groot was de verbazing toen. En nu een jaar later rijdt Wust al zo in de buurt van die tijd, fantastisch.
![]()
nee man, dit is gewoon donker chocolade ijsquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de stukjes chocolade in het stracciatellaijs vooral in de bocht net na de finish voor problemen gaat zorgen
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef Ericr het volgende:
Denk eerder aan een hoge 1:51, de Klassen van vorig jaar had toch wat meer intrinsieke snelheid dan Wust nu. WR kan er wel aan, maar een 1:50-er is wel heel erg snel vergeleken met wat Wust in Calgary reed.
Ik denk eerder aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.
25,1-27,4-28,6-30,0 geeft de volgende tussentijden en eindtijd: (25,1)-(52,5)-(1.21,1)-(1.51,1).
Het viel me vorige week op dat wüst een voor haar doen ''rustige'' eerste ronde had. met 27.9 tegen 28.1 tijdens het wc allround. Ik vermoedde(of hoopte) dat ze een beetje op reserve reed maar misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Wüst voor een 1.50 nog snelheid tekortkomt, maar als ze er vanaf het begin vol in gaat, kan ze dicht in de buurt komen.
25,1-27,4-28,6-30,0 geeft de volgende tussentijden en eindtijd: (25,1)-(52,5)-(1.21,1)-(1.51,1).
Dat kan wel zo zijn maar het is wel snel chocolade ijs..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef WEST het volgende:
[..]
nee man, dit is gewoon donker chocolade ijs![]()
Eerlijk gezegd boeit voetbal me niet zoveel meer, maarjah het is nog wel leuk om Europese wedstrijden te volgen, maar elke wedstrijd in de Eredivisie word me te veel. Maarjah stel je voor het begint eerder maarjah de slechte komen toch als eerste..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
5 kilometer begint pas om 22.00 uur kan ik mooie eerst naar AZ kijken.
geen soccer dus meer 4u?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Soccer4u het volgende:
Eerlijk gezegd boeit voetbal me niet zoveel meer,
op teletekst stond net dat de 5km om 20:56 uur begint.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
5 kilometer begint pas om 22.00 uur kan ik mooie eerst naar AZ kijken.
Soccer4u is een site sjappie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
geen soccer dus meer 4u?![]()
Ik moet weer gaan racen vanavond om op tijd klaar te zitten om 20.00.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |