Bij dezequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef beelz het volgende:
Volgende keer opent iemand anders maar een nieuwe trouwens
koop een vaatwasserquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef Ps2K het volgende:
goedemorgen!
Wie gaat deze week de afwas bij me doen? (het is al afgespoelt)
Mooi zoquote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef navvy het volgende:
Gaat goed! Anti-biotica kuur heeft aangeslagen! Nu gaan we naar de winkel, succes straks.
Sorry LHO, geen idee. Jouw LDG doet Journalistiek, die zou het wel moeten wetenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kans..
Zijn er nu wel mensen die serieus weten wat het doel van de duizenden schoenen die in zwolle hangen is?![]()
Baldadige jongeren, geflipte kunstenaar, goedkoper dan afval verwerking?![]()
ja hoor, schuif alle mysteries maar op mij afquote:Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Sorry LHO, geen idee. Jouw LDG doet Journalistiek, die zou het wel moeten weten![]()
nou waar wacht je opquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, schuif alle mysteries maar op mij af![]()
maar ik ben er wel nieuwsgierig naar op zichdat dan weer wel
Geen slotjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:25 schreef beelz het volgende:
Serieus... die schoenen hangen in de boom bij het skatepark omdat ze versleten zijn. Boarders gooien daar hun oude skateschoenen in de boom als ze gaar zijn.
Zo, mysterie opgelost. Slotje.
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
en de schoenen in de stad dan he? daar hangen niet alleen skateschoenen maar ook laarzen enzo
nieuw misterie
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?
Als ze bij het stadspark hangen geef ik de schuld aan kankerhippies. Hippies stinken.
Waar niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?
Als ze bij het stadspark hangen geef ik de schuld aan kankerhippies. Hippies stinken.
Gewoon een grap gok ik dan. Die schoenen in boom bij skatepark zijn iig versleten skateschoenen. Heb daar zelf ook schoenen gehangen in een ver verledenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar niet?In een boom tegen over de speelgoed winkel. In de steegjes aan regenpijpen. Aan de kabels voor (ik gok) kerstverlichting en spandoeken etc, aan regengootjes tussen 2 panden in, ....
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Sylvana het volgende:blij is
Ipv 3 jaar SPW doen ga ik het ff in 1,5 jaar doen
Dus in september 2007 beginnen en dan in februari 2009 klaar
En 3 dagen in de week stagen en 2 dagen les en dan eerst jaar op zelfde plek stage en dan nog 20 weken op andere plek
Handig voor de vogels! Mooie modieuze nestjes zonder al te veel werk. (mits geen zweetvoeten natuurlijk..)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Gewoon een grap gok ik dan. Die schoenen in boom bij skatepark zijn iig versleten skateschoenen. Heb daar zelf ook schoenen gehangen in een ver verleden
Heb jij wel eens geskate? Zweetvoeten gegarandeerdquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Handig voor de vogels! Mooie modieuze nestjes zonder al te veel werk. (mits geen zweetvoeten natuurlijk..)
Gooi ze dan eerst ff in de wasmachine voordat je ze in de boom gooit..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geskate? Zweetvoeten gegarandeerd
Johquote:
Ik ga ook even solidair met haar doen denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Joh![]()
Probeer ik wederom solidair met dochter te zijn door dezelfde slaaptijden aan te houden, lees: middagdutje. Ik ben gewoon m'n nest uitgewaaid gloeiende #$@##$%$$%%$
kijk voor de gein maar es naar boven in de diezerstraat ( een beetje aan het einde )quote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar niet?In een boom tegen over de speelgoed winkel. In de steegjes aan regenpijpen. Aan de kabels voor (ik gok) kerstverlichting en spandoeken etc, aan regengootjes tussen 2 panden in, ....
Heb je nou nog steeds geen dubbel glas dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Joh![]()
Probeer ik wederom solidair met dochter te zijn door dezelfde slaaptijden aan te houden, lees: middagdutje. Ik ben gewoon m'n nest uitgewaaid gloeiende #$@##$%$$%%$
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds geen dubbel glas dan?![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?![]()
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?![]()
volgens mij zoeken jullie dagelijks op die termquote:
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.quote:
Nee, ik wil graag nog langer leven...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.
Biertje buur?![]()
Bier met cyanide zekerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.
Biertje buur?![]()
Dat geeft wel een rommeltje hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, ik ben de goedheid zelve, gewoon bier. Onthoofden doen we later wel.
Gooien? Blazenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef descendent1 het volgende:
Ik gooi eerst wel ff zn ramen in. Heeft ie het NOG kouder!![]()
Dan snap jij de kunst van het onthoofden niet, moet zo langzaam en zo pijnlijk mogelijk met een veelt te bot mes gekocht bij de Wibra (3 voor 50 cent). Dan opnemen op je mobieltje en op YouTube zetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat geeft wel een rommeltje hoorDan is een Cyanide-Cola veel sneller
![]()
Zo hoog gooi jij nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef descendent1 het volgende:
Ik gooi eerst wel ff zn ramen in. Heeft ie het NOG kouder!![]()
Met een houten stokje, is dat dan een alternatief? Of net zo lang met een saté prikker frutten tot je er door bentquote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan snap jij de kunst van het onthoofden niet, moet zo langzaam en zo pijnlijk mogelijk met een veelt te bot mes gekocht bij de Wibra (3 voor 50 cent). Dan opnemen op je mobieltje en op YouTube zetten.
Cyanide- cola is zo jaren 80![]()
Ik dacht dat ik zieke gedachten had, kheb m'n meerdere gevondenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een houten stokje, is dat dan een alternatief? Of net zo lang met een saté prikker frutten tot je er door bent![]()
![]()
Ik niet; maar mijn katapult wel!quote:
Dus jij bent de relnicht van de Middelweg? Tsssssssssssquote:
Ze zullen nu wel zitten trillen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef WEST het volgende:
Net maar weer eens een mailtje gestuurd met gedreigd het geld terug te laten storten op me rekening.
Ik heb hier op fok een domeinnaam gewonnen met de prijsvraag. Moet alleen nog het formulier opsturenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef WEST het volgende:
tering zooi
ik heb een domeinnaam die ik geparkeerd heb en als foward ingesteld heb. Doet die het niet. Ik mailen naar de provider zeggen ze dat ik het domeinnaam verhuisd heb, terwijl dat niet het geval is en er is wel geld van me rekening afgehaald voor die parkeerdomein. Ofwel ze vangen onterecht geld van me en doen er geen fuck meer mee.
Net maar weer eens een mailtje gestuurd met gedreigd het geld terug te laten storten op me rekening.
ze sturen me het geld terug, omdat ik voor die tijd al aangegeven dat ik mijn domeinnaam stop zette.quote:
jup, maar morgenavond wordt het hopelijk nog heerlijkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef PaRaR het volgende:
TVP ZWOLLE!
Vanavond ook weer lekker voetbal loeren ... heerlijk!
12 euro!! Ow ja, avond Zwolle!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef beelz het volgende:
Zo, mijn comic collectie is op waarde geteld door iemand anders dan ikzelf. Hij komt ook op zelfde waarde uit. Ik moet die zooi gaan verzekeren
Dode beesten, zwaarden, schiettuig. Ik noem maar watquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
Zo ik heb een hele muur leeggehaald. Wat zal ik er eens ophangen?
Dit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
Zo ik heb een hele muur leeggehaald. Wat zal ik er eens ophangen?
Necro butcher vs. Mr Insanity Toby Klein Volgens mij op King of the Deathmatches uit 2004quote:
Jij als starter van het amersfoort topic komt natuurlijk ook naar de Amersfoort meet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
vandaag maar rustig dagje, kan amper lopen van de spierpijn nu
moet nog ff kijken, vriend van me viert misschien dit weekend zijn verjaardagquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij als starter van het amersfoort topic komt natuurlijk ook naar de Amersfoort meet?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet nog ff kijken, vriend van me viert misschien dit weekend zijn verjaardag
Dat, of je bent gewoon geïndoctrineerd door je ouders...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
zo ik heb mijn stem ook weer uitgebracht. en me ouders hebben op precies de zelfde partij en kerel de stem uitgebracht 3 zielen en 1 gedachte![]()
nee hoor, ik stemde als eerste, en ik heb pas de lijst gezien in het stemhokjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat, of je bent gewoon geïndoctrineerd door je ouders...
Niet als er een certificaat bij zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar heb je net zo goed een verlof voor nodig toch?
wat is daarquote:
Dat je als eerste hebt gestemd wil niet zeggen dat je niet geïndoctrineerd bent....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor, ik stemde als eerste, en ik heb pas de lijst gezien in het stemhokje![]()
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat is daaraan dat een vriend zijn verjaardag viert? als ik in Groningen zit kan ik moeilijk tegelijkertijd in Amersfoort zitten
Ik ga zo ook maar es richting stembureau
die vriend heb ik al paar maanden niet gezien, dus wil ik toch wel erg graag heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?![]()
Kssst jijquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?![]()
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Groningen is eigenlijk beter dan Zwolle. Groningen heeft meer hoerenbuurtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.
Wieeee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef Sylvana het volgende:
wat een vooroordelen weer
ik ga zo wel op iemand uit Zwolle stemmen
in zwolle niet danquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.
ja, meneer Yildirim dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb op iemand gestemd die nr2 op de lijst van hun partij stond daarboven stond een turk ofzo![]()
Düzgün is oké, woont in het Centrum vlakbij de V&D. Ga niet op hem stemmen want ik ken meer mensen binnen de SPquote:
Zwolle is wel ff flink wat gereformeerder dan amersfoort iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
in zwolle niet dan![]()
ik heb op iemand gestemd die nr2 op de lijst van hun partij stond daarboven stond een turk ofzo![]()
nee hoor, ik stem SP omdat ze dan de een meederheid in de 1e kamer en dan het kabinet kunnen tegenhouden met hun wetjes en dingen. en ik ben tegen dubbele paspoort als ze minister of staatsecretaris worden.quote:
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor, ik stem SP omdat ze dan de een meederheid in de 1e kamer en dan het kabinet kunnen tegenhouden met hun wetjes en dingen. en ik ben tegen dubbele paspoort als ze minister of staatsecretaris worden.
Ken je Jelma dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
in zwolle niet dan![]()
Beatrix ook. (Brits).quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoen
maxima zit niet in ons kabinet maar goed ook die hoort maar 1 paspoort te hebben, dus moet de regering maar eens met landen gaan praten daarover.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoen
En je denkt dat die luisteren? Helemaal als we Jan Peter er heen sturenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef WEST het volgende:
[..]
maxima zit niet in ons kabinet maar goed ook die hoort maar 1 paspoort te hebben, dus moet de regering maar eens met landen gaan praten daarover.
nee daarom moeten ze wilders sturenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En je denkt dat die luisteren? Helemaal als we Jan Peter er heen sturen![]()
Niet alleen neo nazi's, ik maak me er ook "druk" om. Dat marrokaanse paspoort opgeven is een stuk lastiger, maar die ander had goede sier gemaakt als ze haar turkse nationaliteit had opgegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik snap echt niet waar al die neonazi'tjes zich ineens druk om maken met de dubbele paspoorten.
Wat schiet je er mee op? Niets. Waarom dan doen? Juist.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet alleen neo nazi's, ik maak me er ook "druk" om. Dat marrokaanse paspoort opgeven is een stuk lastiger, maar die ander had goede sier gemaakt als ze haar turkse nationaliteit had opgegeven.
Geldt niet alleen voor die nationaliteiten maar het geldt ook voor b.v. duitsers in NL met twee paspoorten. Een persoon, een nationaliteit plain and simple.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:35 schreef Sylvana het volgende:
Uit pure verveling maar een lijstje gemaakt met alle Fok!kers waar ik "iets" mee heb gedaan
Totaal: 12, waarvan 3 alleen zoenen en de rest ook neuken
En t zal me niks verbazen alsk er nog een paar vergeten ben
Edit: ja, nog iemand vergeten, 13 dus, en nog steeds met 3 gezoend dan
Hoeveel leden heeft Fok!?![]()
De volgende keer als ik me verveel ga ik wel een " to do-list" maken dan en daar sta jij ook opquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:32 schreef sipper het volgende:
[..]
![]()
Nog genoeg te gaan, schat ik zo.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
![]()
Ik vond je al niet zo loyaal aan Nederland overkomend!quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:09 schreef navvy het volgende:
Over dubbele paspoorten gesproken, ik heb er 2Een spaanse en een nederlandse, en wat leuker is, mijn kids krijgen dat ook
![]()
Incl gratis huisdieren en eiwit bevattende lotion van de voorganger?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De volgende keer als ik me verveel ga ik wel een " to do-list" maken dan en daar sta jij ook op
Mogguh
Je onderschat de kracht van Lactacyd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Incl gratis huisdieren en eiwit bevattende lotion van de voorganger?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van Lactacyd...![]()
je hebt toch alleen maar een binnenzak nodig voor 3 dartpijlen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef WEST het volgende:
zo tas is klaar en ik ga eens lekker sporten![]()
woensdagavond = dartavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je hebt toch alleen maar een binnenzak nodig voor 3 dartpijlen?
Ach, 3 weken rust nemen. Niemand die er last van heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef WEST het volgende:
[..]
woensdagavond = dartavond
donderdagavond = voetbalavond
maar een bal tegen je zak aan krijgen kan ook pijn doen![]()
ach tis alweer over, maar me voet niet, die heb ik ook verdraaid en dat doet nog wel zeer..., maar ach kan zaterdag wel spelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Ach, 3 weken rust nemen. Niemand die er last van heeft.![]()
toe maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef swollywood het volgende:
zo, vanavond maar eens een nieuwe laptop aangeschaft
[afbeelding]
17" widescreen
HP Pavilion zd8410
3 Ghz processor, 80 GB Harddisk en 1 GB intern geheugen.
Het is niet het nieuwste model, zit nog XP Home Edition open geen Vista
![]()
Was afgeprijsd en nog extra korting omdat het een showmodel was
En het is eenHP
ik heb er ook 1, maar die krijg je nietquote:
ben je niet slim bezigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Ik had al een laptop. Maar die kon er niet zo goed tegen dat er een flesje bier overheen ging
johquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Ik had al een laptop. Maar die kon er niet zo goed tegen dat er een flesje bier overheen ging
*gniffel* daarom neem ik altijd extra verzekering op mijn laptopsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Hmm ik zou de letters iets groter maken en misschien een andere kleurenkeuze voor de letters. (Blauw/geel is niet zo fijn om naar te kijken)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef WEST het volgende:
[..]
ben je niet slim bezig![]()
![]()
wat vinden jullie van dit
[afbeelding]
blauw is de kleur van de vlag, en geel/groen de kleuren van Australiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ik zou de letters iets groter maken en misschien een andere kleurenkeuze voor de letters. (Blauw/geel is niet zo fijn om naar te kijken)
Ik zou dan toch gaan voor een laptop waar je er maar 1/8 van hoeft terug te sturen, en dat de fabrikant dat zo raar vindt, dat ze stuk gaan, dat ze niet precies weten hoe er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
*gniffel* daarom neem ik altijd extra verzekering op mijn laptopsEen halve liter cherry coke is ook niet zo gezond voor je laptop namelijk.
Goede keuze om een HP te nemen btw. Mijn ervaring met over de kwaliteit van die laptops is niet best maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de goede service van HP. Ik heb eens in een half jaar tijd 7 v/d 8 nieuw aangeschafte HP's moeten terug sturen omdat ze het stuk voor stuk begaven.
Eeen belangrijke tip: Schaf nog even een carepack voor je notebook aan, dat scheelt je een boel elende mocht hij buiten de garantie nog eens stuk gaan.
Dat is Toshiba of Dell. Ik heb een Toshiba gehad, goede laptop maar de service is tenenkrommend slecht. Een gemiddelde laptop reparatie duurt 1,5 maand. Daar komt bij dat HP/Compaq zijn modellen in de afgelopen jaren flink heeft verbetert.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou dan toch gaan voor een laptop waar je er maar 1/8 van hoeft terug te sturen, en dat de fabrikant dat zo raar vindt, dat ze stuk gaan, dat ze niet precies weten hoe er mee om te gaan.
Ze moet ook altijd mij hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:04 schreef Sylvana het volgende:
Alleen heb Sitethief van de week wel bijna vermoord toen ik vertelde dat mn pc een RAM-geheugen heeft van 128 mbWaardoor ik dus geen youtubefilmpjes kan kijken enzo omdattie dan vastlooopt
Ja baas?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
B één nul nul
HP laptops:quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef swollywood het volgende:
zo, vanavond maar eens een nieuwe laptop aangeschaft
[afbeelding]
17" widescreen
HP Pavilion zd8410
3 Ghz processor, 80 GB Harddisk en 1 GB intern geheugen.
Het is niet het nieuwste model, zit nog XP Home Edition open geen Vista
![]()
Was afgeprijsd en nog extra korting omdat het een showmodel was
En het is eenHP
Wa zeg je? Krijgt Sitethief op zn donder??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
B één nul nul
Als je het over JAVA wil hebben moet je maar ff met Eduard gaan pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een JAVA leraar gehad die sprekend op die vent lijkt, en ook zo'n zelfde jas heeft![]()
Krijg er koppijn van...quote:
Moggeh drankorgel!quote:
Mijn handen zijn er nog koud vanquote:
Ontwenningsverschijnselen = a bitch!quote:
Drink vanavond wel weer tot ik wankelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen = a bitch!![]()
3 jaar garantiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een belangrijke tip: Schaf nog even een carepack voor je notebook aan, dat scheelt je een boel elende mocht hij buiten de garantie nog eens stuk gaan.
Adviesprijs ¤ 1499,-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
HP laptops:![]()
Processor:![]()
1 gig intern![]()
80 Gb harddisc...(ik heb lekker 100!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wat heb je drvoor betaald dan?
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
3 jaar garantie
[..]
Adviesprijs ¤ 1499,-
Meeneemprijs ¤ 999,-
Gekocht voor ¤ 899,-
Ik wou persé eentje met XP, had geen zin in Vista. Misschien over een jaar of 4 of zo als de grootste bugs er uit zijn.
Dan wordt de missie vanavond om zoveel te drinken dat we ons alleen kunnen herrinneren waar we wonen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef beelz het volgende:
Godver ik had eergister sollicitatiegesprek bij Tuinland. Bellen die flikkers net dat ik ben aangenomen
Moet ik godverdomme werkn voor mijn geld
LOLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan wordt de missie vanavond om zoveel te drinken dat we ons alleen kunnen herrinneren waar we wonen.
nou ja.. jij moet iig helpen herrineren waar ik woon want nuchter verdwaal ik ook in Zwolle
Beelz, jouw eeuwige wijsheid wordt alleen overtroffen door je oneindige goedheid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:31 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL
Werk vinden best makkelijk, je moet gewoon een beetje je best doen. Vanavond drinken we op mijn wijsheid
Hehe, thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef annoylikethewind het volgende:
Gefeliciteerd*negeert 'de negativiteit', want gelooft daar niks van*
Goeie zaakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:36 schreef descendent1 het volgende:
Deze jongen heeft maandag en dinsdag een aardig aantal uurtjes lesgeefwerk geregeld! (baantje op oproepbasis, dat wel, maar staat wel leuk op mn CV en levert geld op!)
Ook een goede reden om die biertjes eens los te trekken vanavond lijkt me!![]()
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef Ps2K het volgende:
Zow nog net ff voor het weekend schijten op het kantoor. Damn ik mag wel eens wat aan mijn vezel inname doenSchijten op kantoor is goed, dan wordt je er voor betaald.
Nu snel pleite want volgens mij is het brandalarm er vanaf gegaan
Moet je ff in dat bakje van de wc borstel schijtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende ze
Ow is die borstel daarvoor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Moet je ff in dat bakje van de wc borstel schijten
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend ook een enorme boomstam in het huis van mijn schoonmoeder achter gelaten. Ze mag me niet dus dat verdiende ze
Nee dat bakje voor die borstel is uitgevonden voor mensen om hun keutel in te verbergen als ze bij klootzakken schijten. Bij een gebrek aan een brostelbakje kun je nog altijd in de stortbak schijten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow is die borstel daarvoor?
Ik gebruik hem meestal om mijn teennagels te ontkazen.
Ik heb wel eens in de kroeg in het urinoir gescheten. Zo'n lekker dikke drol gevolgd door dunnere stront. Een soort chocoladeboomstam met caramelsaus zeg maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee dat bakje voor die borstel is uitgevonden voor mensen om hun keutel in te verbergen als ze bij klootzakken schijten. Bij een gebrek aan een brostelbakje kun je nog altijd in de stortbak schijten.
Amersfoort meet??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
gefeliciteerd iedereen die een baan heeft weten te bemachtigen
ik ben in Nijkerk, als mn moeder thuis komt haar ff lief aankijken of ik der auto mag lenen vanavond voor Amersfoort meet
Je kunt dan het beste eerst de pisbak even verstoppen met een paar handen vol grint of plee papier. Dan stroom het ook niet zo snel wegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de kroeg in het urinoir gescheten. Zo'n lekker dikke drol gevolgd door dunnere stront. Een soort chocoladeboomstam met caramelsaus zeg maar.![]()
we gaan gewoon lekker naar de Irish pub en LHO en LDG komen ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Amersfoort meet??
Lekker Kumbah jah zingen met zn allen en marshmellows eten??![]()
Ik heb een keer op een pingpongtafel gescheten omdat iemand zei dat ik niet durfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je kunt dan het beste eerst de pisbak even verstoppen met een paar handen vol grint of plee papier. Dan stroom het ook niet zo snel weg
Op een klote camping in Frankrijk heb ik het wel eens op een wc bril gescheten nadat de plees net waren schoongemaakt. 30 graden + stront =(kut camping)
Maar als je met de auto gaat kun je niet zuipen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we gaan gewoon lekker naar de Irish pub en LHO en LDG komen ook
nee, maar ik blijf liever wat langer en dat ik niet kan drinken dan dat ik maar 2,5 uur kan blijven en wel kan drinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar als je met de auto gaat kun je niet zuipen...![]()
(ja, KAN wel natuurlijk, maarreh..)
Jij snapt niet hoe een feest werktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, maar ik blijf liever wat langer en dat ik niet kan drinken dan dat ik maar 2,5 uur kan blijven en wel kan drinken
gelukkig ben ik niet zoals jijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij snapt niet hoe een feest werkt
Ik leg het ff uit:
Je neemt de trein naar dat boerengat. Daar duik je de kroeg in. Je zuipt je kapot tot de kroeg dichtgaat. Dan ga je naar buiten [optioneel] buiten ruzie zoeken en iemand zijn zwakzinnige grijns van zijn bek meppen[/optioneel] Dan waggel je naar het station en daar val je in slaap tot trein komt. Stap in trein. Ga naar hius. Kots in de vuilnisbak. Slaap.
Tussen "duik kroeg in" en "kapot zuipen tot kroeg sluit" praat je uiteraard met allemaal mensen die je belachelijk maakt. Onthoud: Als je tegen iemand zegt dat hij dik is, stinkt hij ook. Combineren is het toverwoord hier.
Niemand is zoals ik, daarom heb ik het mildste feest wat ik ooit heb meegemaakt beschreven...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zoals jijik vermaak me even goed wel zonder drank
en heb sowieso weinig geld om te zuipen, en om iedereen mijn drank te laten betalen is ook weer zowat
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Niemand is zoals ik, daarom heb ik het mildste feest wat ik ooit heb meegemaakt beschreven...
Wees niet gevreesd, na 4 liter bier ben ik heel kalmquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik neem vanavond mn afweergeschut mee denk ik...
![]()
Er is maar een echt STA topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
Nijkerk?quote:
Sorry, Deventer, ik had het moeten wetenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, Deventer, ik had het moeten weten
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
* snuffelt wat jaloeziequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.![]()
Bier op en ik ben naar de tering. Ik ga ook ff liggen.quote:
quote:
ah.. kijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hoofdwond al weer dicht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
hij postte vannacht om 10 voor 5 nog hier in het topic iigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
Hoofdwond??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoofdwond al weer dicht?Ik ga eerst ff peuken scoren.
Bloedt je hoofd nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Ik was om ongeveer 5 uur thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
De TV was een mandje van ijzer, voor de rest kloptet ongeveer welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoofdwond??![]()
!
Mag ik raden hoe die daaraan komt?
[Beelz] Kijk Navvy, ik zal eens een hoofdklem op je uitvoeren
[Navvy] Maar is dat niet gevaarlijk dan? Kijk je wel uit...
[Beelz] Tuurlijk; ik ben een pro weet je!
[hoofdklem wordt uitgevoerd; Navvy maakt op onplezierige wijze kennis met zn mega-TV.. ]
AAAUUW; Go@#$#%&moeder&*%sterf&%$%vanje%$%#!!!![]()
[Beelz] Oepsie...
[Navvy]:en
au...
Of zit ik er naast??
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef beelz het volgende:
[..]
De TV was een mandje van ijzer, voor de rest kloptet ongeveer wel
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.quote:
Vrij kansloos dagje gehad dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef WEST het volgende:
zo 1-9 verlorenen na de wedstrijd nog een half uur opgesloten in de kleedkamer ook. degene die normaal gesproken de kleedkamer op slot doet, kijkt niet of er nog spullen in zit.
(van de week is die voor mij, want ik ben niet blij
![]()
Swolliieehquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef swollywood het volgende:
Kutfietsers!
Rij ik op de stationsweg in de avondspits op mijn scooter, hele rij bussen voor me in slowmotion, dus ik er links langs.
Schiet er zo'n kutpuber op een aftandse opoefiets tussen die bussen door voor me de weg op.![]()
*BOEM*
Fietser maakt mooie salto en zijn wiel dubbel.
En ik een beste scheur in de kap bij mijn koplamp.![]()
Blij dat ik altijd handschoenen draag anders had ik waarschijnlijk mijn handen ook kapot gehad
Morgen maar eens kijken of het nog te fixen is met 2-componentenlijm en anders maar eens bellen met zijn ouders. Heb eigenlijk weinig zin in een hele papierwinkel![]()
kansloos was het zeker. Zoals het hele seizoen al kansloos gaat. Volgend jaar krijgen we weer een trainer dezelfde als vorig jaar en toen werden we 2e (en wonnen we ruim van dit team)quote:
Dan moet je m ook niet zoveel bier voeren...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.
Er moet een waarschuwing op beelz geplakt worden: Bierdrinken met beelz veroorzaakt heftige hoofdpijnenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef navvy het volgende:
Nu nog? Katers kan je gewoon wegslapen! Ow ja, avond Zwolle!!!!
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 01:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.
De deksel van m'n prullenbak heeft ook een ei-vormig profiel gekregen, hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zien![]()
M'n dochter heeft er nog mee gespeeld vandaag, maar goed dat ik alle vellen en bloedsporen eraf heb weten te krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zien![]()
het huis weer schoon?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef annoylikethewind het volgende:
stoere mannenpraat hier....![]()
Maar goed dat ik vrouwendingen aan het doen was
Was dat maar waar...quote:
trustenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef navvy het volgende:
Deze jongen gaat plat, kvrees dat ik er vannacht weer uit mag, waarom slapen kids niet door snachts?Verder lekker weekend gehad
Gegroet all!!
nee geen leuk weekendquote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
zo, ik ben weer klaar met socializen, dus kom hier maar es ff een kijkje nemen weer
alles goed met iedereen? leuk weekend gehad?
RALLY!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:16 schreef WEST het volgende:
[..]
nee geen leuk weekend
dat komt volgend weekend pas![]()
Dan heb je mijn collega Bennie gesprokenquote:Op maandag 12 maart 2007 00:30 schreef Sitethief het volgende:
Swollywood werkte zaterdagavond blijkbaar niet, ik vroeg nog naar hem bij de fietsenstalling.
Okay dan show ik Edaurd wel een andere keerquote:Op maandag 12 maart 2007 01:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan heb je mijn collega Bennie gesproken
Ik werk alleen op zaterdag van 6.30 - 15.30 uur.
Ja die zuiderzee rally is er dan ookquote:
formule1quote:Op maandag 12 maart 2007 11:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja die zuiderzee rally is er dan ook
maar ik kijk meer naar de nachtelijk uren uit![]()
vroeg of niet * WEST kijkt altijd livequote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
formule1
maar ik vind het echt te vroeg, ik kijk wel gewoon de herhaling
sinds wanneer heb jij hersenen?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:50 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
De hersenschudding neemt al wat af
Geen idee maar ze zijn geschud wie ein Milkshake.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij hersenen?
dat doen wij hier nietquote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef Riesje het volgende:
Nog mensen lelijke studenten uit het Vliegende Paard liggen ketsen?
had er nog niks van gehoord....quote:
Pas op, straks gaan we hier nog echt ontopic over Zwolle pratenquote:
Stel vlerken. Blegh.quote:
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaaktquote:
Mensen die dat doen moeten ze opknopenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaakt
(Dat ik dat ding niet was is geen excuus om dingen als "was mij" op mijn auto te pennen)
Nu moet je m bijna wel wassen...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar een of ander randtuig had wel een hakenkruis op mijn auto gemaakt
(Dat ik dat ding niet was is geen excuus om dingen als "was mij" op mijn auto te pennen)
avonddutje?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef navvy het volgende:
Avond!!! Net gegeten, nu ff onthaasten op de bank!
jammer genoeg nog niet..., ik kijk al maanden uit na aankomend weekendquote:
Had ik daar maar tijd voor, kids voor de buis, Dora kijkenquote:
gelukkig in zwolle te ruiken en niet hierquote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef cityofdelusion het volgende:
ik liet een skeet.
zwolle zuud je weet.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:35 schreef WEST het volgende:
[..]
gelukkig in zwolle te ruiken en niet hier![]()
das nog verderquote:
Je loopt al maanden te janken dat je geen werk hebt, je hebt dus altijd weekend...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:02 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer genoeg nog niet..., ik kijk al maanden uit na aankomend weekend![]()
Het extra geheugen is dood? Door het geheugen kan je de PC niet omzeep helpen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
Ja Sylvana's pc kon het extra geheugen niet aan. En nu istie d00d...........
![]()
Ik voel me vreselijk schuldig...........![]()
En t is al een kutweek, fiets gestolen, eigen pc niet helemaal lekker, bankpasje kwijt.............![]()
wel als het een ander voltage trektquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het extra geheugen is dood? Door het geheugen kan je de PC niet omzeep helpen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
kom op man!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
![]()
En t is al een kutweek, fiets gestolen, eigen pc niet helemaal lekker, bankpasje kwijt.............![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Sitethief het volgende:
![]()
Ik heb mijn vriendin zo'n beetje verboden om ooit voor de Televaag te schrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:04 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle![]()
Heb mijn ritme verlegd nu mijn vriendin stage loopt bij de Telegraaf. Iedere ochtend proberen om zeven uur op te staan. De eerste dag is het in ieder geval gelukt!![]()
Meh zowat alle kranten zijn van k*t kwaliteit heden ten dage.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zo'n beetje verboden om ooit voor de Televaag te schrijven
Ik zeg: Trouw! De ideale krant.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh zowat alle kranten zijn van k*t kwaliteit heden ten dage.
- Televaag: irritant gebruik van verschillende lettertypen doorelkaar, en vol non-nieuws
- Volkskrant: Krant voor mensen denken dat ze stijl hebben maar het niet hebben
- NRC saaie kut krant vol oud nieuws; een middag krant is zo jaren '70
- AD was een redelijke krant, hoog televaag gehalte these days
- Parool; boycott op deze gereformeerden krant oorlogskrant die nu alleen maar over Amsterdam schrijft
- Nederlandsch Dagblad, zie parool wel gereformeerde krant
etc
Ik zeg: Zie nederlandsdagblad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:06 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik zeg: Trouw! De ideale krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |