Er is maar een echt STA topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
Nijkerk?quote:
Sorry, Deventer, ik had het moeten wetenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, Deventer, ik had het moeten weten
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
* snuffelt wat jaloeziequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.![]()
Bier op en ik ben naar de tering. Ik ga ook ff liggen.quote:
quote:
ah.. kijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hoofdwond al weer dicht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
hij postte vannacht om 10 voor 5 nog hier in het topic iigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
Hoofdwond??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoofdwond al weer dicht?Ik ga eerst ff peuken scoren.
Bloedt je hoofd nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Ik was om ongeveer 5 uur thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
De TV was een mandje van ijzer, voor de rest kloptet ongeveer welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoofdwond??![]()
!
Mag ik raden hoe die daaraan komt?
[Beelz] Kijk Navvy, ik zal eens een hoofdklem op je uitvoeren
[Navvy] Maar is dat niet gevaarlijk dan? Kijk je wel uit...
[Beelz] Tuurlijk; ik ben een pro weet je!
[hoofdklem wordt uitgevoerd; Navvy maakt op onplezierige wijze kennis met zn mega-TV.. ]
AAAUUW; Go@#$#%&moeder&*%sterf&%$%vanje%$%#!!!![]()
[Beelz] Oepsie...
[Navvy]:en
au...
Of zit ik er naast??
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef beelz het volgende:
[..]
De TV was een mandje van ijzer, voor de rest kloptet ongeveer wel
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.quote:
Vrij kansloos dagje gehad dus?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef WEST het volgende:
zo 1-9 verlorenen na de wedstrijd nog een half uur opgesloten in de kleedkamer ook. degene die normaal gesproken de kleedkamer op slot doet, kijkt niet of er nog spullen in zit.
(van de week is die voor mij, want ik ben niet blij
![]()
Swolliieehquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef swollywood het volgende:
Kutfietsers!
Rij ik op de stationsweg in de avondspits op mijn scooter, hele rij bussen voor me in slowmotion, dus ik er links langs.
Schiet er zo'n kutpuber op een aftandse opoefiets tussen die bussen door voor me de weg op.![]()
*BOEM*
Fietser maakt mooie salto en zijn wiel dubbel.
En ik een beste scheur in de kap bij mijn koplamp.![]()
Blij dat ik altijd handschoenen draag anders had ik waarschijnlijk mijn handen ook kapot gehad
Morgen maar eens kijken of het nog te fixen is met 2-componentenlijm en anders maar eens bellen met zijn ouders. Heb eigenlijk weinig zin in een hele papierwinkel![]()
kansloos was het zeker. Zoals het hele seizoen al kansloos gaat. Volgend jaar krijgen we weer een trainer dezelfde als vorig jaar en toen werden we 2e (en wonnen we ruim van dit team)quote:
Dan moet je m ook niet zoveel bier voeren...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.
Er moet een waarschuwing op beelz geplakt worden: Bierdrinken met beelz veroorzaakt heftige hoofdpijnenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:56 schreef navvy het volgende:
Nu nog? Katers kan je gewoon wegslapen! Ow ja, avond Zwolle!!!!
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 01:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, de lafaard ging al met speelgoed van mijn lieve dochtertje rammen.
De deksel van m'n prullenbak heeft ook een ei-vormig profiel gekregen, hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zien![]()
M'n dochter heeft er nog mee gespeeld vandaag, maar goed dat ik alle vellen en bloedsporen eraf heb weten te krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh het prfiel van het mandje in je voorhoofd was wel grappig om te zien![]()
het huis weer schoon?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef annoylikethewind het volgende:
stoere mannenpraat hier....![]()
Maar goed dat ik vrouwendingen aan het doen was
Was dat maar waar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |