Zwolle is wel ff flink wat gereformeerder dan amersfoort iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
in zwolle niet dan![]()
ik heb op iemand gestemd die nr2 op de lijst van hun partij stond daarboven stond een turk ofzo![]()
nee hoor, ik stem SP omdat ze dan de een meederheid in de 1e kamer en dan het kabinet kunnen tegenhouden met hun wetjes en dingen. en ik ben tegen dubbele paspoort als ze minister of staatsecretaris worden.quote:
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor, ik stem SP omdat ze dan de een meederheid in de 1e kamer en dan het kabinet kunnen tegenhouden met hun wetjes en dingen. en ik ben tegen dubbele paspoort als ze minister of staatsecretaris worden.
Ken je Jelma dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
in zwolle niet dan![]()
ik heb op iemand gestemd die nr2 op de lijst van hun partij stond daarboven stond een turk ofzo![]()
Beatrix ook. (Brits).quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoen
maxima zit niet in ons kabinet maar goed ook die hoort maar 1 paspoort te hebben, dus moet de regering maar eens met landen gaan praten daarover.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en wat vind je dan van Maxima? die heeft er ook 2 en kan die van Argentinie niet wegdoen
En je denkt dat die luisteren? Helemaal als we Jan Peter er heen sturenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef WEST het volgende:
[..]
maxima zit niet in ons kabinet maar goed ook die hoort maar 1 paspoort te hebben, dus moet de regering maar eens met landen gaan praten daarover.
nee daarom moeten ze wilders sturenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En je denkt dat die luisteren? Helemaal als we Jan Peter er heen sturen![]()
Niet alleen neo nazi's, ik maak me er ook "druk" om. Dat marrokaanse paspoort opgeven is een stuk lastiger, maar die ander had goede sier gemaakt als ze haar turkse nationaliteit had opgegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik snap echt niet waar al die neonazi'tjes zich ineens druk om maken met de dubbele paspoorten.
Wat schiet je er mee op? Niets. Waarom dan doen? Juist.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Niet alleen neo nazi's, ik maak me er ook "druk" om. Dat marrokaanse paspoort opgeven is een stuk lastiger, maar die ander had goede sier gemaakt als ze haar turkse nationaliteit had opgegeven.
Geldt niet alleen voor die nationaliteiten maar het geldt ook voor b.v. duitsers in NL met twee paspoorten. Een persoon, een nationaliteit plain and simple.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:35 schreef Sylvana het volgende:
Uit pure verveling maar een lijstje gemaakt met alle Fok!kers waar ik "iets" mee heb gedaan
Totaal: 12, waarvan 3 alleen zoenen en de rest ook neuken
En t zal me niks verbazen alsk er nog een paar vergeten ben
Edit: ja, nog iemand vergeten, 13 dus, en nog steeds met 3 gezoend dan
Hoeveel leden heeft Fok!?![]()
De volgende keer als ik me verveel ga ik wel een " to do-list" maken dan en daar sta jij ook opquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:32 schreef sipper het volgende:
[..]
![]()
Nog genoeg te gaan, schat ik zo.
PSVPSV
PSV
PSV
PSV
![]()
Ik vond je al niet zo loyaal aan Nederland overkomend!quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:09 schreef navvy het volgende:
Over dubbele paspoorten gesproken, ik heb er 2Een spaanse en een nederlandse, en wat leuker is, mijn kids krijgen dat ook
![]()
Incl gratis huisdieren en eiwit bevattende lotion van de voorganger?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De volgende keer als ik me verveel ga ik wel een " to do-list" maken dan en daar sta jij ook op
Mogguh
Je onderschat de kracht van Lactacyd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Incl gratis huisdieren en eiwit bevattende lotion van de voorganger?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van Lactacyd...![]()
je hebt toch alleen maar een binnenzak nodig voor 3 dartpijlen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef WEST het volgende:
zo tas is klaar en ik ga eens lekker sporten![]()
woensdagavond = dartavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je hebt toch alleen maar een binnenzak nodig voor 3 dartpijlen?
Ach, 3 weken rust nemen. Niemand die er last van heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef WEST het volgende:
[..]
woensdagavond = dartavond
donderdagavond = voetbalavond
maar een bal tegen je zak aan krijgen kan ook pijn doen![]()
ach tis alweer over, maar me voet niet, die heb ik ook verdraaid en dat doet nog wel zeer..., maar ach kan zaterdag wel spelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Ach, 3 weken rust nemen. Niemand die er last van heeft.![]()
toe maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef swollywood het volgende:
zo, vanavond maar eens een nieuwe laptop aangeschaft
[afbeelding]
17" widescreen
HP Pavilion zd8410
3 Ghz processor, 80 GB Harddisk en 1 GB intern geheugen.
Het is niet het nieuwste model, zit nog XP Home Edition open geen Vista
![]()
Was afgeprijsd en nog extra korting omdat het een showmodel was
En het is eenHP
ik heb er ook 1, maar die krijg je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |