Zo hoog gooi jij nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef descendent1 het volgende:
Ik gooi eerst wel ff zn ramen in. Heeft ie het NOG kouder!![]()
Met een houten stokje, is dat dan een alternatief? Of net zo lang met een saté prikker frutten tot je er door bentquote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan snap jij de kunst van het onthoofden niet, moet zo langzaam en zo pijnlijk mogelijk met een veelt te bot mes gekocht bij de Wibra (3 voor 50 cent). Dan opnemen op je mobieltje en op YouTube zetten.
Cyanide- cola is zo jaren 80![]()
Ik dacht dat ik zieke gedachten had, kheb m'n meerdere gevondenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een houten stokje, is dat dan een alternatief? Of net zo lang met een saté prikker frutten tot je er door bent![]()
![]()
Ik niet; maar mijn katapult wel!quote:
Dus jij bent de relnicht van de Middelweg? Tsssssssssssquote:
Ze zullen nu wel zitten trillen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef WEST het volgende:
Net maar weer eens een mailtje gestuurd met gedreigd het geld terug te laten storten op me rekening.
Ik heb hier op fok een domeinnaam gewonnen met de prijsvraag. Moet alleen nog het formulier opsturenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:57 schreef WEST het volgende:
tering zooi
ik heb een domeinnaam die ik geparkeerd heb en als foward ingesteld heb. Doet die het niet. Ik mailen naar de provider zeggen ze dat ik het domeinnaam verhuisd heb, terwijl dat niet het geval is en er is wel geld van me rekening afgehaald voor die parkeerdomein. Ofwel ze vangen onterecht geld van me en doen er geen fuck meer mee.
Net maar weer eens een mailtje gestuurd met gedreigd het geld terug te laten storten op me rekening.
ze sturen me het geld terug, omdat ik voor die tijd al aangegeven dat ik mijn domeinnaam stop zette.quote:
jup, maar morgenavond wordt het hopelijk nog heerlijkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef PaRaR het volgende:
TVP ZWOLLE!
Vanavond ook weer lekker voetbal loeren ... heerlijk!
12 euro!! Ow ja, avond Zwolle!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef beelz het volgende:
Zo, mijn comic collectie is op waarde geteld door iemand anders dan ikzelf. Hij komt ook op zelfde waarde uit. Ik moet die zooi gaan verzekeren
Dode beesten, zwaarden, schiettuig. Ik noem maar watquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
Zo ik heb een hele muur leeggehaald. Wat zal ik er eens ophangen?
Dit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef beelz het volgende:
Zo ik heb een hele muur leeggehaald. Wat zal ik er eens ophangen?
Necro butcher vs. Mr Insanity Toby Klein Volgens mij op King of the Deathmatches uit 2004quote:
Jij als starter van het amersfoort topic komt natuurlijk ook naar de Amersfoort meet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
vandaag maar rustig dagje, kan amper lopen van de spierpijn nu
moet nog ff kijken, vriend van me viert misschien dit weekend zijn verjaardagquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij als starter van het amersfoort topic komt natuurlijk ook naar de Amersfoort meet?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet nog ff kijken, vriend van me viert misschien dit weekend zijn verjaardag
Dat, of je bent gewoon geïndoctrineerd door je ouders...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
zo ik heb mijn stem ook weer uitgebracht. en me ouders hebben op precies de zelfde partij en kerel de stem uitgebracht 3 zielen en 1 gedachte![]()
nee hoor, ik stemde als eerste, en ik heb pas de lijst gezien in het stemhokjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat, of je bent gewoon geïndoctrineerd door je ouders...
Niet als er een certificaat bij zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar heb je net zo goed een verlof voor nodig toch?
wat is daarquote:
Dat je als eerste hebt gestemd wil niet zeggen dat je niet geïndoctrineerd bent....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor, ik stemde als eerste, en ik heb pas de lijst gezien in het stemhokje![]()
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wat is daaraan dat een vriend zijn verjaardag viert? als ik in Groningen zit kan ik moeilijk tegelijkertijd in Amersfoort zitten
Ik ga zo ook maar es richting stembureau
die vriend heb ik al paar maanden niet gezien, dus wil ik toch wel erg graag heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?![]()
Kssst jijquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooh een vriend in groningen. Dan is de keuze voor amersfoort snel gemaakt toch?![]()
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Groningen is eigenlijk beter dan Zwolle. Groningen heeft meer hoerenbuurtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.
Wieeee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef Sylvana het volgende:
wat een vooroordelen weer
ik ga zo wel op iemand uit Zwolle stemmen
in zwolle niet danquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Groningen maar ik zou liever naar Groningen gaan dan naar Amersfoort... In Amersfoort wonen alleen grefo's en gehandicapten.
ja, meneer Yildirim dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb op iemand gestemd die nr2 op de lijst van hun partij stond daarboven stond een turk ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |