Dezequote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Sensation89 het volgende:
welke was eerst?
Vreselijk ditquote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef jna het volgende:
Wat een kutmiddag
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef jna het volgende:
Wat een kutmiddag
kom je net je nest uit ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax waar zijn in jullie godsnaam mee bezig
Sneijderquote:
Jack van Gelder hele tijd met een stijvequote:
gatver... Jack van Gelderquote:Op zondag 4 maart 2007 16:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jack van Gelder hele tijd met een stijve
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jack van Gelder hele tijd met een stijve
wie weetquote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wordt het nog lucky ajax vandaag?
quote:
Nope ik volg de wedstrijd al enige tijd en het is gewoon een belabberde prestatie. Btw was jij degene die altijd laat inschakelt?quote:
Alweer bijnaquote:
Ja, right.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef frenzy2003 het volgende:
volgende week winnen van twente
Wesley komt wel zie teletekstquote:Op zondag 4 maart 2007 16:19 schreef Houniet het volgende:
Marco van Basten, geen Sneijder.
Ik vrees met grote vrezen volgende week tegen Twentequote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef frenzy2003 het volgende:
volgende week winnen van twente,en dan staan we gewoon weer 2e door gelijkspel tussen az en feyenoord.
AZ wint gewoon van feyenoord.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef frenzy2003 het volgende:
volgende week winnen van twente,en dan staan we gewoon weer 2e door gelijkspel tussen az en feyenoord.
ja maar ik was vandaag optijdquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope ik volg de wedstrijd al enige tijd en het is gewoon een belabberde prestatie. Btw was jij degene die altijd laat inschakelt?
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef frenzy2003 het volgende:
Met dit spel gaat Twente Ajax compleet overklassen en wordt het 4-0 of 5-0quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef frenzy2003 het volgende:
Was dit een counter ofzo? ZIe geen 1 andere ajacied voorin lopenquote:
is niet raar dat er dan opeens zoveel succes supporters overstappen van ajax naar AZ vanwege het mooie voetbal.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt goed merken dat AZ eigenlijk nu door Van Gaal op z'n Ajax voetbalt zoals WIJ dat graag willen zien...
Dat wisselvallige is om gek van te worden... zul je zien dat ze de komende twee weken wel winnen van Twente en PSV... zo'n gek seizoen draaien ze... maar het levert niks opquote:Op zondag 4 maart 2007 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax waar zijn in jullie godsnaam mee bezig
Ja dan was het 8-0 geweestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef Urvin het volgende:
Kun je nagaan dat Alves er niet eens bij was.
hopen op een stuntje,net als Willem 2 dat kon bij twentequote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Met dit spel gaat Twente Ajax compleet overklassen en wordt het 4-0 of 5-0
Stam was niet helemaal fit leek wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef toma het volgende:
die goal van Heerenveen was trouwens een fout van Stam.
No shitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef toma het volgende:
die goal van Heerenveen was trouwens een fout van Stam.
Ach ja dat zijn gewoon mensen die van goed voetbal houden, en geen clubsupporters. Niks mis mee, alleen hou je bek dan dat je zo 'fanatiek' voor AZ of Ajax bent.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is niet raar dat er dan opeens zoveel succes supporters overstappen van ajax naar AZ vanwege het mooie voetbal.
Eerlijk gezegd denk ik dat Twente in deze vorm over Ajax heenwalst.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
ik heb meer vertrouwen tegen toppers en subtoppers dan middenmoters en laagvliegers. TWente gaan we pakken! zo wisselvallig is Ajax wel.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar jongens, eens een Ajacied altijd een Ajacied hé
![]()
![]()
Iconquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef Poepoog het volgende:
Feyenoord nog...
ik zeg nosTTquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6125130
1 > 0quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef BigFire het volgende:
[..]
1 HEEL PUNT VOOR ROTTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
![]()
ik zie het vanavond welquote:
Tevreden met deze dikke overwinning!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef RayMania het volgende:
Ook AZ afgelopen.
56>47quote:
net als dat AZ over ons heen walste? PSV over ons heen walste?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Twente in deze vorm over Ajax heenwalst.![]()
Twente had WillemII gewoon onderschat, dat zullen ze bij Ajax niet makkelijk doenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hopen op een stuntje,net als Willem 2 dat kon bij twente.
Ja en jullie moeten nog naar twente en psvquote:
kakkerlak ge-ownedquote:
............een verzameling afrikanen en belgen?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef Evertje het volgende:
Dankjewel Pierre. Als die moffen hadden gewonnen was ik helemaal gek geworden.
Maar Twente is anders dan AZ en PSV... beste onderlinge resultaten tegen toppers.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef BigFire het volgende:
[..]
net als dat AZ over ons heen walste? PSV over ons heen walste?![]()
zulke wedstrijden geeft Ajax juist extra motivatie en meer ruimte.
Is meestal zo in de competitie hequote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja en jullie moeten nog naar twente en psv
gifje?quote:
Zouden mijn woorden kunnen zijnquote:
Twente is nu voor het eerst favorietquote:Op zondag 4 maart 2007 16:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Twente is anders dan AZ en PSV... beste onderlinge resultaten tegen toppers.
Leeft jij nog in 2005?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:27 schreef djstoffel het volgende:
[..]
............een verzameling afrikanen en belgen?
Voor Feyenoord is elke wedstrijd die nog gaat komen lastig dus hou jij je mondje maar dicht.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja en jullie moeten nog naar twente en psv
.................10 minuten voor tijd zat er bijna niemand meer terwijl het "pas" 0-1 stond en nog niet beslist. Zijn dat echte supporters?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar AZ om het voetbal, maar Ajax is en blijft gewoon mijn club.
Doh, Davids speelde niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
K zie btw wel een pluspunt: een keer geen gele kaarten gepakt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:26 schreef Evertje het volgende:
Dankjewel Pierre. Als die moffen hadden gewonnen was ik helemaal gek geworden.
Nee, zo komen ze niet op mij over.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef djstoffel het volgende:
[..]
.................10 minuten voor tijd zat er bijna niemand meer terwijl het "pas" 0-1 stond en nog niet beslist. Zijn dat echte supporters?
De oude top3 is al enige jaren verdwenenquote:1 PSV 27 21 3 3 66 64 - 15
2 AZ 27 17 7 3 58 71 - 26
3 FC Twente 27 17 6 4 57 58 - 27
4 Ajax 27 17 5 5 56 61 - 29
5 Feyenoord 27 14 5 8 47 52 - 52
Ajax, Twente en Nac even winnen van psgay en Twente is kampioenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mooie stand wel:
[..]
De oude top3 is al enige jaren verdwenen.
Idd, met Blind zijn we wel in de 8e finale gekomen van de CL, de beker gewonnen en de playoffs gewonnen, Henk heeft nog niks.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:31 schreef Longmen het volgende:
Tja Henk doet het ook echt beter dan Blind...![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ajax, Twente en Nac even winnen van psgay en Twente is kampioen
Waar slaat dat op inderdaad?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef borisz het volgende:
aan iedereen vragen wie de beste scheidsrechter is![]()
blind zat dan ook wel wat langerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, met Blind zijn we wel in de 8e finale gekomen van de CL, de beker gewonnen en de playoffs gewonnen, Henk heeft nog niks.
Ja, ajax gekleurd volgens LDL.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar slaat dat op inderdaad?
Overigens floot Vink ok vandaag
Omdat de media een nieuwe hype heeft? Triest....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar slaat dat op inderdaad?
Overigens floot Vink ok vandaag
1,5 jaar maar!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:34 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
blind zat dan ook wel wat langer
Vind henkje ook maar matig overigens (net als blind)
Wat een triest mannetje ben jij zegquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ajax, Twente en Nac even winnen van psgay en Twente is kampioen
Waarom zou ik hier over liegen? Het was misschien wel genezen, maar elke keer een bal aannemen of schieten gaf het gevoel alsof iemand een spijker in je knie slaat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, 2.5 jaar met verrekte binnenbanden? I call bullshit.
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, met Blind zijn we wel in de 8e finale gekomen van de CL, de beker gewonnen en de playoffs gewonnen, Henk heeft nog niks.
Ik zeg ook niet dat ik hem terug wil, ik vergelijk alleen effe met dit jaar en vorig jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.
Nee, dat nostalgisch terugdenken aan Blind (of Koeman) is aan mij niet besteed. Als speler ja, maar niet als trainer
Ik heb gekeken en vond het gewoon redelijk fluiten. Maar bedankt voor de melding.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Wat een gejank om de scheids altijd van 020
Mij gaat t niet zo zeer om terugdenken maar aan de staff die bij hoog en laag beweerd dat het nu echt beter gaat. T enige evrschil is nu dat er iets meer punten zijn binnengehaald en dat de play offs al bijna zeker zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.
Nee, dat nostalgisch terugdenken aan Blind (of Koeman) is aan mij niet besteed. Als speler ja, maar niet als trainer
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en vond het gewoon redelijk fluiten. Maar bedankt voor de melding.
Ach stel je niet aan, dit jaar zijn jullie toch 20x beter met ervaring van (TE! goede) gabri, stam, roger, davids (die 1 op 3 loopt, elke 3 wedstrijden er 1 geschorst).quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem terug wil, ik vergelijk alleen effe met dit jaar en vorig jaar.
Hadden ze in 010 maar eens een 10e van zo'n selectie.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, dit jaar zijn jullie toch 20x beter met ervaring van (TE! goede) gabri, stam, roger, davids (die 1 op 3 loopt, elke 3 wedstrijden er 1 geschorst).![]()
Ben benieuwd of daar nu ook zo'n ophef over komt als bij Wegereef. Als ze het uberhaupt al laten zien op Talpaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En Feyenoord speelde ook tegen FC van Sichem aldus LDL. 200 % penalty onthouden ofzo.
Johan Cruyff schaal is "iets", er net aan uit liggen in de 8e finale tegen Werder Bremen is ook iets en de beker is ook nog een serieuze optie,we zitten al in de halve finale. play-offs winnen liggen we ook nog op koers,dus niet zo negatief!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand die .jpg nog van ten cate, ga toch krassen! dan win je nog eens wat![]()
ja erg triestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Hebben we nu twee van die trieste peuters rondlopen met een filmpje van Leo in de avatar? Sjonge jonge..
Nee, elke mongool kan googlen, zelfs jij.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat ding gewoon tussen je pr0n staan
LoL genoeg hier in 010 hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de vier grote steden is het stil op deze mooi zondag. Kut Randstad![]()
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval evenquote:
Zijn die er niet altijdquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Die staat zo in je cache hoor, hij blijft toch nog wel even staan!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) wegquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) weg(geldt hopelijk ook voor andere lieden die niets anders doen dan wat zieken hier)
on-topic:
Leo leek wel met z'n been van de bal te glijden bij de tackle van Breuer, hopelijk valt z'n blessure mee. VandenbusSCHe is een HELD!! 3 punten in A'dam is goede zaken doen dit weekend, misschien toch nog een (klein) kansje op P5 zo
Zeer waarschijnlijk kruisbanden gescheurt zegt henk op de persconferentie.... Valt dus niet meequote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heet dit het Live Eredivisieverslagen topic.
en volgens mij had die debiel zijn laatste waarschuwing ook al gehad?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef DenniZZ het volgende:
Edit.
[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 04-03-2007 16:57 ]
De Hunt blonk weer uit vandaagquote:Op zondag 4 maart 2007 17:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
print hem uit en hang hem boven je bed,kun je er op aftrekken zovaak je wil.
zal wel omgekocht zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk NAC - Heracles live zo, dat is m'n hoofdwedstrijd.
echt.. ik word gek van die vroege tegendoelpuntenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus, 45 seconden.
Ik kijk er wel anders naar als gisteren. Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef Version1 het volgende:
Is het beeld normaal gesproken niet breedbeeld formaat bij planet?![]()
Willem II, wat doen jullie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus, 45 seconden.
grunn wordt gewoon in breedbeeld uitgezonden:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:33 schreef Version1 het volgende:
Is het beeld normaal gesproken niet breedbeeld formaat bij planet?![]()
Ik heb hier NAC - Heracles lopen:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
grunn wordt gewoon in breedbeeld uitgezonden:
[afbeelding]
Wat een goalquote:
Duidelijk omgekocht die keeper.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen onaardig doelpunt nee.. Hard schot met veel effect kruising in, van zo'n 20 a 25 meter.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zondagsschot.
Op de radio zetten ze de blunder niet op naam van Roorda, maar ik mag toch aannemen dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is. Een persiflage op een keeper, wel sneu. Zou Willem II weer voor een monsterscore willen gaan?quote:
Ik verheerlijk het doelpunt ook, maar dan als NEC-supporterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef okee6 het volgende:
[..]je lijkt wel zo'n Tien verslaggever, die vinden ook alles kruising! Vroeger liepen er nog wel spelers rond met traptechniek die dat konden. Leuke goal, maar onzuiver.
[..]
Meerdink mist wedstrijdritme, kon je vandaag goed zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Lovre voor Meerdink, Tinus heeft wat aanloopproblemen bij Grunn. Ik denk dat ik de revival van Groningen ga bekijken nu.
Niet te veel denken jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:Ik denk dat ik de revival van Groningen ga bekijken nu.
En wéér is een wedstrijd van Groningen omgekocht.. Tssk.quote:
hier heb je 1 euro, blijf je effe stil?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
Omgekocht zootje
hihi boefjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hier heb je 1 euro, blijf je effe stil?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft ie zijn neusje voor de goal weer terug![]()
Andersomquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:50 schreef venomsnake het volgende:
JANS, wat is dat voor kut wissel?
Suarez voor Cornelisse![]()
Jij bent jaloers omdat we na dit weekend nog steeds boven jullie staan, ha-ha.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Sparta moet echt een andere keeper halen![]()
Alweer die foutquote:
Mooi doelpunt hoor.quote:
Wapenaar is gewoon een kut-keeper dat is bij vele al langer dan vandaag bekend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:56 schreef hoM3r het volgende:
Jij bent jaloers omdat we na dit weekend nog steeds boven jullie staan, ha-ha.
Keepertje hoor, die Roorda. Weet hij zeker dat hij geen spits isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |