blind zat dan ook wel wat langerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, met Blind zijn we wel in de 8e finale gekomen van de CL, de beker gewonnen en de playoffs gewonnen, Henk heeft nog niks.
Ja, ajax gekleurd volgens LDL.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar slaat dat op inderdaad?
Overigens floot Vink ok vandaag
Omdat de media een nieuwe hype heeft? Triest....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar slaat dat op inderdaad?
Overigens floot Vink ok vandaag
1,5 jaar maar!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:34 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
blind zat dan ook wel wat langer
Vind henkje ook maar matig overigens (net als blind)
Wat een triest mannetje ben jij zegquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ajax, Twente en Nac even winnen van psgay en Twente is kampioen
Waarom zou ik hier over liegen? Het was misschien wel genezen, maar elke keer een bal aannemen of schieten gaf het gevoel alsof iemand een spijker in je knie slaat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, 2.5 jaar met verrekte binnenbanden? I call bullshit.
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, met Blind zijn we wel in de 8e finale gekomen van de CL, de beker gewonnen en de playoffs gewonnen, Henk heeft nog niks.
Ik zeg ook niet dat ik hem terug wil, ik vergelijk alleen effe met dit jaar en vorig jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.
Nee, dat nostalgisch terugdenken aan Blind (of Koeman) is aan mij niet besteed. Als speler ja, maar niet als trainer
Ik heb gekeken en vond het gewoon redelijk fluiten. Maar bedankt voor de melding.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Wat een gejank om de scheids altijd van 020
Mij gaat t niet zo zeer om terugdenken maar aan de staff die bij hoog en laag beweerd dat het nu echt beter gaat. T enige evrschil is nu dat er iets meer punten zijn binnengehaald en dat de play offs al bijna zeker zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met Koeman hebben we ook het eea gehaald. Moet die ook weer terug? Wat een kul zeg. Blind makte er een puinhoop van en pas toen alles verloren was (nouja.. bijna dan) begon het een heel klein beetje te lopen. En dat was voornamelijk door Huntelaar die elke bal die voor zn voeten kwam in het doel roste.
Nee, dat nostalgisch terugdenken aan Blind (of Koeman) is aan mij niet besteed. Als speler ja, maar niet als trainer
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en vond het gewoon redelijk fluiten. Maar bedankt voor de melding.
Ach stel je niet aan, dit jaar zijn jullie toch 20x beter met ervaring van (TE! goede) gabri, stam, roger, davids (die 1 op 3 loopt, elke 3 wedstrijden er 1 geschorst).quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem terug wil, ik vergelijk alleen effe met dit jaar en vorig jaar.
Hadden ze in 010 maar eens een 10e van zo'n selectie.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, dit jaar zijn jullie toch 20x beter met ervaring van (TE! goede) gabri, stam, roger, davids (die 1 op 3 loopt, elke 3 wedstrijden er 1 geschorst).![]()
Ben benieuwd of daar nu ook zo'n ophef over komt als bij Wegereef. Als ze het uberhaupt al laten zien op Talpaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En Feyenoord speelde ook tegen FC van Sichem aldus LDL. 200 % penalty onthouden ofzo.
Johan Cruyff schaal is "iets", er net aan uit liggen in de 8e finale tegen Werder Bremen is ook iets en de beker is ook nog een serieuze optie,we zitten al in de halve finale. play-offs winnen liggen we ook nog op koers,dus niet zo negatief!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef Elusive het volgende:
heeft iemand die .jpg nog van ten cate, ga toch krassen! dan win je nog eens wat![]()
ja erg triestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Hebben we nu twee van die trieste peuters rondlopen met een filmpje van Leo in de avatar? Sjonge jonge..
Nee, elke mongool kan googlen, zelfs jij.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat ding gewoon tussen je pr0n staan
LoL genoeg hier in 010 hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de vier grote steden is het stil op deze mooi zondag. Kut Randstad![]()
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval evenquote:
Zijn die er niet altijdquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Die staat zo in je cache hoor, hij blijft toch nog wel even staan!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) wegquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) weg(geldt hopelijk ook voor andere lieden die niets anders doen dan wat zieken hier)
on-topic:
Leo leek wel met z'n been van de bal te glijden bij de tackle van Breuer, hopelijk valt z'n blessure mee. VandenbusSCHe is een HELD!! 3 punten in A'dam is goede zaken doen dit weekend, misschien toch nog een (klein) kansje op P5 zo
Zeer waarschijnlijk kruisbanden gescheurt zegt henk op de persconferentie.... Valt dus niet meequote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heet dit het Live Eredivisieverslagen topic.
en volgens mij had die debiel zijn laatste waarschuwing ook al gehad?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef DenniZZ het volgende:
Edit.
[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 04-03-2007 16:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |