Nee, elke mongool kan googlen, zelfs jij.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat ding gewoon tussen je pr0n staan
LoL genoeg hier in 010 hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In de vier grote steden is het stil op deze mooi zondag. Kut Randstad![]()
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval evenquote:
Zijn die er niet altijdquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Die staat zo in je cache hoor, hij blijft toch nog wel even staan!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
He, helder licht, je avatar is ook 1.3 meg, verklein hem in ieder geval even
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) wegquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef toma het volgende:
ochjee, de Ajax-haters zijn er weer hoor.
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren, dan zijn ze (met wat goed beleid) straks allemaal lekker een weekje (of langer) weg(geldt hopelijk ook voor andere lieden die niets anders doen dan wat zieken hier)
on-topic:
Leo leek wel met z'n been van de bal te glijden bij de tackle van Breuer, hopelijk valt z'n blessure mee. VandenbusSCHe is een HELD!! 3 punten in A'dam is goede zaken doen dit weekend, misschien toch nog een (klein) kansje op P5 zo
Zeer waarschijnlijk kruisbanden gescheurt zegt henk op de persconferentie.... Valt dus niet meequote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal reuze meevalt... paar weekjes out denk ik.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heet dit het Live Eredivisieverslagen topic.
en volgens mij had die debiel zijn laatste waarschuwing ook al gehad?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef DenniZZ het volgende:
Edit.
[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 04-03-2007 16:57 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |