Wat een goalquote:
Duidelijk omgekocht die keeper.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen onaardig doelpunt nee.. Hard schot met veel effect kruising in, van zo'n 20 a 25 meter.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zondagsschot.
Op de radio zetten ze de blunder niet op naam van Roorda, maar ik mag toch aannemen dat dit voorlopig zijn laatste wedstrijd is. Een persiflage op een keeper, wel sneu. Zou Willem II weer voor een monsterscore willen gaan?quote:
Ik verheerlijk het doelpunt ook, maar dan als NEC-supporterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef okee6 het volgende:
[..]je lijkt wel zo'n Tien verslaggever, die vinden ook alles kruising! Vroeger liepen er nog wel spelers rond met traptechniek die dat konden. Leuke goal, maar onzuiver.
[..]
Meerdink mist wedstrijdritme, kon je vandaag goed zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Lovre voor Meerdink, Tinus heeft wat aanloopproblemen bij Grunn. Ik denk dat ik de revival van Groningen ga bekijken nu.
Niet te veel denken jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:Ik denk dat ik de revival van Groningen ga bekijken nu.
En wéér is een wedstrijd van Groningen omgekocht.. Tssk.quote:
hier heb je 1 euro, blijf je effe stil?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
Omgekocht zootje
hihi boefjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hier heb je 1 euro, blijf je effe stil?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heeft ie zijn neusje voor de goal weer terug![]()
Andersomquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:50 schreef venomsnake het volgende:
JANS, wat is dat voor kut wissel?
Suarez voor Cornelisse![]()
Jij bent jaloers omdat we na dit weekend nog steeds boven jullie staan, ha-ha.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Sparta moet echt een andere keeper halen![]()
Alweer die foutquote:
Mooi doelpunt hoor.quote:
Wapenaar is gewoon een kut-keeper dat is bij vele al langer dan vandaag bekend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:56 schreef hoM3r het volgende:
Jij bent jaloers omdat we na dit weekend nog steeds boven jullie staan, ha-ha.
Keepertje hoor, die Roorda. Weet hij zeker dat hij geen spits isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |