quote:
woarquote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef Dos37 het volgende:
gebeurd weinig nu volgens mij.
Piet? Piet Keur?quote:
doarquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef BigFire het volgende:
dit nummer vraagt om een doelpuntonderbreking..
heeeuuuyy Adoquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef BigFire het volgende:
dit nummer vraagt om een doelpuntonderbreking..
Die Kolkka kan goed zuigen volgens mij want die staat echt altijd in de basisquote:Op zondag 4 maart 2007 15:53 schreef Steve_I. het volgende:
koemanwaarom in vredesnaam beginnen met een Lucius die zowieso de pot niet uit kan spelen, waarom geen Derijck, waarom geen Huysegems ipv Kolkka
ah gaat dat zo bij julliequote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Die Kolkka kan goed zuigen volgens mij want die staat echt altijd in de basis
`joaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hele week licht geblesseerd geweest, hele week onzeker dat ie zelfs KON spelen, en nu staat ie gewoon in de basis en kan je een Huysegems van 2,5 miljoen wegtyften naar willem 2quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Die Kolkka kan goed zuigen volgens mij want die staat echt altijd in de basis
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Lurtt1 het volgende:
gudverdeanus, mis voor open goal van Buijs!!!!!!! :|
What else is newquote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Lurtt1 het volgende:
gudverdeanus, mis voor open goal van Buijs!!!!!!! :|
hij wil er doorheenquote:
had zo Wamberto kunnen zijnquote:
Iddquote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef Jajong het volgende:
Dit is over, lekker play-off voetbal weer. Pleuriszooi. 't gaat al bijna 10 jaar bagger.
Moet te doen zijn, Newcastle is baggerquote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ speelt zichzelf in vorm voor Newcastle.
Wamberto WHAHAHAHAHAHAHAquote:
iddquote:Op zondag 4 maart 2007 15:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, Newcastle is bagger
zoals ik al zei: vloek van de Arena (en beursgang)quote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef Jajong het volgende:
Dit is over, lekker play-off voetbal weer. Pleuriszooi. 't gaat al bijna 10 jaar bagger.
Geblesseerd denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef Steve_I. het volgende:
Waarom is stam er overigens uit, heb ik ff gemist?
Pas maar op voor Roda, die komen er aanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, FC Twente uit en PSV uit, zou zomaar ook 0 punten kunnen zijn, ach het maakt ook geen fuck meer uit nu
Geblesseerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef Steve_I. het volgende:
Waarom is stam er overigens uit, heb ik ff gemist?
auwquote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Leo scheurt alles in z'n knie af volgens mij
GIFJUH!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef jna het volgende:
gewoon alles winnenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, FC Twente uit en PSV uit, zou zomaar ook 0 punten kunnen zijn, ach het maakt ook geen fuck meer uit nu
ja ikquote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef BB-King het volgende:
Zei iemand in het vorige top iets over Dembélé?![]()
Is ook nog maar 19 jaar... die gaat zich nog wel verder ontwikkelen.
Meen je niet????quote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
Leo kniebanden waarschijnlijk gescheurd
niet bestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
Top.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef jna het volgende:
einde seizoenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
Ik snap dit soort reacties nooit, doe niet zo treurig joh.quote:
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
yes Manuquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Manucharyan voor Leonardo.
Dat zal welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef Longmen het volgende:
Seizoen voorbij voor Leo
quote:
Nee jouw knie had dit wel getrokkenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevig
Hiermee is dus a) vrijwel definitief dat hij nooit meer de absolute top haalt b) Ajax dit seizoen meer kost dan oplevert
Triest ventjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef DenniZZ het volgende:
- Laatste waarschuwing voor jou, anders ga je pleite -
Jouw knie had dit ook niet gehad hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevig
Hiermee is dus a) vrijwel definitief dat hij nooit meer de absolute top haalt b) Ajax dit seizoen meer kost dan oplevert
Dat is gebasseerd op?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezien die beeldenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ah je weet het niet met jankerds als Leo, misschien valt het mee.
da's ook weer zoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach bij Leo weet je het nooit.
Omdat hij blijkbaar veel krediet hier heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Jajong het volgende:
Waarom alleen een waarschuwing voor die DennizZ?
daar snap ik ook geen ene filikker vanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Jajong het volgende:
Waarom alleen een waarschuwing voor die DennizZ?
Ik heb hetzelfde gehad en het voelt niet echt prettig aan nee.. Woensdag wordt ik zelf pas geopereerd hopelijk wordt mijn knietje weer wat beter.....quote:
is dit een banaanvraag dennizz,of weet je gewoon niet beter?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef DenniZZ het volgende:
- Laatste waarschuwing voor jou, anders ga je pleite -
Ja dat mag niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Roi het volgende:
Keihard aan het janken van de pijn die Leonardo
Hij lag er toen een keer bij alsof hij dood wasquote:
Waarom doe je zo triest? Is er iets mis gegaan bij je opvoeding ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:05 schreef Merkie het volgende:
Hmm, is Leo's gezicht anders dan normaal op dat laatste gifje? Kan er niet echt uit opmaken dat 'ie pijn heeft, hij kijkt altijd zo
.
Rot toch op man.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef DenniZZ het volgende:
Zielig man voor leo. Echt vreselijk.
Nee maar dit heeft niets met de 1e keer of wat dan ook te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dit is niet de eerste keer he![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef StarGazer het volgende:
COME ON AJAX!!!!!!!
Vincken is gewoon een goeie spelerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Steve_I. het volgende:Kolkka er uit, Vincken er in... Terwijl je Castelen ook al heb. Koeman heeft ECHT iets tegen Huysegems
Toen ik mijn enkelbanden eraf trapte lag ik ook te jankenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom doe je zo triest? Is er iets mis gegaan bij je opvoeding ofzo?
Teringquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg er een vlaag van in m'n maag, van het gehuil.
Hij heeft toch gelijk? Leonardo doet altijd alsof hij half dood is zodat je niet meer weet wanneer het ernstig is of niet..quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja hij heeft het al een keer eerder gehad dus hij weet precies hoe fout het zit... erg triestquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
dat heb ik ook gehad, bij Maxwell. tegen Willem II voor de bekerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Ahhh, kut manquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Niet best danquote:
Ik herinner me ook nog Reuser die lag te schreeuwen op het veld.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad, bij Maxwell. tegen Willem II voor de beker
Misschien valt het wel mee... die Dembélé is een harde.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef BigFire het volgende:
mijn ingetrokken opmerking over Dembele zet ik weer in werking
quote:
Martijn Reuserquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt wel een Ajax-vloek man, de kruisbanden
Overmars
Tobiasen
Heitinga
Maxwell
En nu Leo dus
triest ventjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef DenniZZ het volgende:
Hij maakt er wel altijd een mooie show van die Leo. Moet je hem nageven.
Valt wel mee toch. heeft elke ploeg wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Overmars
Tobiasen
Heitinga
Maxwell
En nu Leo dus
Goed van Heracles.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
3-1 in Almelo
Ja die vergat over de keeper te springen, en toen zei het beentje krakquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog Reuser die lag te schreeuwen op het veld.
Danny Hesp tegen FC Den Bosch was ook hartverscheurend... maar da's wel uit de hele oude doosquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog Reuser die lag te schreeuwen op het veld.
lolquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou toch mooi zijn: kleine steden Kerkrade, Alkmaar, Almelo en Heereveen winnen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Ach over de laatste 10 jaar kun je bij elke club wel een handjevol opnoemen hoor....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Overmars
Tobiasen
Heitinga
Maxwell
En nu Leo dus
Mooi zo, Ado in de Gouden gids divisie!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
3-1 in Almelo
Reuser had alleen zijn been gebroken, stuk minder lang (maar wel erg pijnlijk) geblesseerd dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. heeft elke ploeg wel.
En je vergeet Reuser
Fredjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny Hesp tegen FC Den Bosch was ook hartverscheurend... maar da's wel uit de hele oude doos
hehehe ik moest wel lachenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef DenniZZ het volgende:
Zielig man voor leo. Echt vreselijk.
Het zal ongetwijfeld heel triest voor Leo zelf zijn, maar ik heb een dusdanige hekel aan hem dat ik er niet echt wakker van kan liggen eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Afgevoerd met een brace om zijn nek.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee... die Dembélé is een harde.
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel triest voor Leo zelf zijn, maar ik heb een dusdanige hekel aan hem dat ik er niet echt wakker van kan liggen eigenlijk.
Na al die geintjes kun je Leonardo niet echt meer serieus nemen, totdat er een offiiciele doktersverklaring is.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
Kan nu iedereen normaal reageren op de blessure, reageer gewoon niet als je er blij mee bent, trieste figuren die dit doen.
Ja, John Terry laatst ook, maar dat bleek ook naderhand gelukkig mee te vallen.quote:
Nog even billen knijpenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou toch mooi zijn: kleine steden dorp Kerkrade, Alkmaar, Almelo en Heerenveen winnen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezen.
Ajax is gewoon te wisselvallig... al het hele seizoen... jammer maar het is niet andersquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef MaxC het volgende:
Ajax verliest dusWat een slechte 2e helft zeg
Nooit ontmoet nee dat niet, maar wel toegejuicht in onze Kuip. En nu speelt hij in een ajaks-shirt. Hoogverraad.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezen.
Ze hebben gelukkig al zo'n goede medische reputatiequote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef jna het volgende:
De blessure is heel ernstig volgens de medische staf van Ajax.
No shit Sherlock
Haha, 2.5 jaar met verrekte binnenbanden? I call bullshit.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef raptorix het volgende:
Misschient valt het mee, en is het alleen verrekt, dit gun je niemand, ben er zelf ooit 2.5 jaar uit geweest met een knieblessure, sprong ik met 1 been bovenop een bal, en klapte me onderbeen 90 graden naar binnen, zwaar verrekte binnenbanden.
Ik heb zelf ook de voorste kruisbanden gescheurd, en was er 1,5 jaar uitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef raptorix het volgende:
Misschient valt het mee, en is het alleen verrekt, dit gun je niemand, ben er zelf ooit 2.5 jaar uit geweest met een knieblessure, sprong ik met 1 been bovenop een bal, en klapte me onderbeen 90 graden naar binnen, zwaar verrekte binnenbanden.
Moet jij nou echt altijd het laatste woord hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na al die geintjes kun je Leonardo niet echt meer serieus nemen, totdat er een offiiciele doktersverklaring is.
en dan zal je net zien dat die shitjoden straks wel scorenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heerenveen lat
Brace dat is toch die rappert?quote:
NOU EN? Het is maar voetbal hoor. Ga je druk maken om belangrijke dingen plz. Hoe laat je morgen weer op de sociale werkplaats moet wezen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nooit ontmoet nee dat niet, maar wel toegejuicht in onze Kuip. En nu speelt hij in een ajaks-shirt. Hoogverraad.
Dat zit ik eigenlijk ook op de wachten jaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Skwish het volgende:
[..]
en dan zal je net zien dat die shitjoden straks wel scoren![]()
Het laatste woord in een liveverslagen topic?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet jij nou echt altijd het laatste woord hebben?
wel goed begrijpen he, het verhaal om deniz en dan zijn reactie!quote:
Dat is pech hebbenquote:
Botsing met Vorm, waarschijnlijk zware blessure.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:16 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met Dembele gebeurd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |