Haha, 2.5 jaar met verrekte binnenbanden? I call bullshit.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef raptorix het volgende:
Misschient valt het mee, en is het alleen verrekt, dit gun je niemand, ben er zelf ooit 2.5 jaar uit geweest met een knieblessure, sprong ik met 1 been bovenop een bal, en klapte me onderbeen 90 graden naar binnen, zwaar verrekte binnenbanden.
Ik heb zelf ook de voorste kruisbanden gescheurd, en was er 1,5 jaar uitquote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef raptorix het volgende:
Misschient valt het mee, en is het alleen verrekt, dit gun je niemand, ben er zelf ooit 2.5 jaar uit geweest met een knieblessure, sprong ik met 1 been bovenop een bal, en klapte me onderbeen 90 graden naar binnen, zwaar verrekte binnenbanden.
Moet jij nou echt altijd het laatste woord hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na al die geintjes kun je Leonardo niet echt meer serieus nemen, totdat er een offiiciele doktersverklaring is.
en dan zal je net zien dat die shitjoden straks wel scorenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
Heerenveen lat
Brace dat is toch die rappert?quote:
NOU EN? Het is maar voetbal hoor. Ga je druk maken om belangrijke dingen plz. Hoe laat je morgen weer op de sociale werkplaats moet wezen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nooit ontmoet nee dat niet, maar wel toegejuicht in onze Kuip. En nu speelt hij in een ajaks-shirt. Hoogverraad.
Dat zit ik eigenlijk ook op de wachten jaquote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Skwish het volgende:
[..]
en dan zal je net zien dat die shitjoden straks wel scoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |