Valt wel mee toch. heeft elke ploeg wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt wel een Ajax-vloek man, de kruisbanden
Overmars
Tobiasen
Heitinga
Maxwell
En nu Leo dus
Goed van Heracles.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
3-1 in Almelo
Ja die vergat over de keeper te springen, en toen zei het beentje krakquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog Reuser die lag te schreeuwen op het veld.
Danny Hesp tegen FC Den Bosch was ook hartverscheurend... maar da's wel uit de hele oude doosquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog Reuser die lag te schreeuwen op het veld.
lolquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou toch mooi zijn: kleine steden Kerkrade, Alkmaar, Almelo en Heereveen winnen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Ach over de laatste 10 jaar kun je bij elke club wel een handjevol opnoemen hoor....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt wel een Ajax-vloek man, de kruisbanden
Overmars
Tobiasen
Heitinga
Maxwell
En nu Leo dus
Mooi zo, Ado in de Gouden gids divisie!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
3-1 in Almelo
Reuser had alleen zijn been gebroken, stuk minder lang (maar wel erg pijnlijk) geblesseerd dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. heeft elke ploeg wel.
En je vergeet Reuser
Fredjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Danny Hesp tegen FC Den Bosch was ook hartverscheurend... maar da's wel uit de hele oude doos
hehehe ik moest wel lachenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef DenniZZ het volgende:
Zielig man voor leo. Echt vreselijk.
Het zal ongetwijfeld heel triest voor Leo zelf zijn, maar ik heb een dusdanige hekel aan hem dat ik er niet echt wakker van kan liggen eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom doe je zo triest? Is er iets mis gegaan bij je opvoeding ofzo?
Afgevoerd met een brace om zijn nek.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee... die Dembélé is een harde.
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld heel triest voor Leo zelf zijn, maar ik heb een dusdanige hekel aan hem dat ik er niet echt wakker van kan liggen eigenlijk.
Na al die geintjes kun je Leonardo niet echt meer serieus nemen, totdat er een offiiciele doktersverklaring is.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
Kan nu iedereen normaal reageren op de blessure, reageer gewoon niet als je er blij mee bent, trieste figuren die dit doen.
Ja, John Terry laatst ook, maar dat bleek ook naderhand gelukkig mee te vallen.quote:
Nog even billen knijpenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou toch mooi zijn: kleine steden dorp Kerkrade, Alkmaar, Almelo en Heerenveen winnen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezen.
Ajax is gewoon te wisselvallig... al het hele seizoen... jammer maar het is niet andersquote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef MaxC het volgende:
Ajax verliest dusWat een slechte 2e helft zeg
Nooit ontmoet nee dat niet, maar wel toegejuicht in onze Kuip. En nu speelt hij in een ajaks-shirt. Hoogverraad.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan mensen die je nog nooit hebt ontmoet, laat staan weet wat voor iemand het is. Nee okay, dat jij sociaal niet in orde bent heb je nu wel bewezen.
Ze hebben gelukkig al zo'n goede medische reputatiequote:Op zondag 4 maart 2007 16:12 schreef jna het volgende:
De blessure is heel ernstig volgens de medische staf van Ajax.
No shit Sherlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |