Top.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
Leo kniebanden waarschijnlijk gescheurd
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:00 schreef jna het volgende:
Leo scheurt alles in z'n knie af volgens mij
einde seizoenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
Ik snap dit soort reacties nooit, doe niet zo treurig joh.quote:
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef VoreG het volgende:
yes Manuquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Manucharyan voor Leonardo.
Dat zal welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef Longmen het volgende:
Seizoen voorbij voor Leo
quote:
Nee jouw knie had dit wel getrokkenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevig
Hiermee is dus a) vrijwel definitief dat hij nooit meer de absolute top haalt b) Ajax dit seizoen meer kost dan oplevert
Triest ventjequote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef DenniZZ het volgende:
- Laatste waarschuwing voor jou, anders ga je pleite -
Jouw knie had dit ook niet gehad hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze kunnen die gozer beter een fietsband in z'n knie binden, die dingen van hem zijn niet echt stevig
Hiermee is dus a) vrijwel definitief dat hij nooit meer de absolute top haalt b) Ajax dit seizoen meer kost dan oplevert
Dat is gebasseerd op?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezien die beeldenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ah je weet het niet met jankerds als Leo, misschien valt het mee.
da's ook weer zoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach bij Leo weet je het nooit.
Omdat hij blijkbaar veel krediet hier heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Jajong het volgende:
Waarom alleen een waarschuwing voor die DennizZ?
daar snap ik ook geen ene filikker vanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Jajong het volgende:
Waarom alleen een waarschuwing voor die DennizZ?
Ik heb hetzelfde gehad en het voelt niet echt prettig aan nee.. Woensdag wordt ik zelf pas geopereerd hopelijk wordt mijn knietje weer wat beter.....quote:
is dit een banaanvraag dennizz,of weet je gewoon niet beter?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef DenniZZ het volgende:
- Laatste waarschuwing voor jou, anders ga je pleite -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |