Ja maar dat is zeker niet voorbehouden aan zogenaamde GL'ers. Gebrek aan onderbouwing zie je van alle kanten.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Zelfs de meest basale economische open deuren worden door GL'ers niet begrepen of zelfs ontkend. Zaken als "wanneer de vraag naar een produkt toeneemt, dan neemt de prijs ook toe, uitzonderingen (luxe artikelen e.d.) daargelaten". Zulke eenvoudige zaken worden door GL'ers simpelweg niet begrepen. Het lijkt soms wel of ze een soort logica-gen ontberen. En tsja, dan wordt het erg lastig disucussiëren.
Heb jij geen handige tip voor me?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet of er dan al goede updates zijn voor Vista, maar wat ik er van gezien heb is dat het een hel is wat betreft drivers en hardwarecompatibiliteit.
Ik begin er nog niet aan in ieder geval, tot de eerste SP's uit zijn.
Wat ik bedoel heeft niets te maken met een gebrek aan onderbouwing, maar meer met een gebrek om pure logica te volgen en als logisch waar te herkennen. Dit komt volgens mij niet zozeer voort uit domheid of onwetendheid, maar eerder uit verblinding door de idealen. Als je iets echt niet wilt zien, omdat het niet overeenkomt met jouw ideale wereldbeeld, dan zie je het ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar dat is zeker niet voorbehouden aan zogenaamde GL'ers. Gebrek aan onderbouwing zie je van alle kanten.
Tja dat zou kunnen maar dan nog lijkt het me niet is specifieks voor zogenaamde GL'ers. Denk niet dat de gemiddelde VVD stemmer ook maar iets meer verstand heeft van b.v. de economie dan de gemiddelde GL stemmer.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ik bedoel heeft niets te maken met een gebrek aan onderbouwing, maar meer met een gebrek om pure logica te volgen en als logisch waar te herkennen. Dit komt volgens mij niet zozeer voort uit domheid of onwetendheid, maar eerder uit verblinding door de idealen. Als je iets echt niet wilt zien, omdat het niet overeenkomt met jouw ideale wereldbeeld, dan zie je het ook niet.
Sexvamp van Meyer?quote:
Dat valt allemaal best mee. Daarnaast gaat het hier om irl ervaringen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef du_ke het volgende:
Tja ik vind dit uit jouw mond een rare uitspraak. Je zit zelf regelmatig in je eigen wereldje boos te doen en dan zeuren dat GL'ers niet vatboaar zouden zijn voor de realiteit... Als je met overtuigende argumenten komt dan zijn oook GL'ers volgens mij prima te vorozien van nieuwe inzichten.
Nou nee, wel als er idealen aan mij opgedrongen worden waar ik niet op zit te wachten acht ik dat wel verwerpelijk.quote:Ja maar idealen als een schoon en veilig land zijn iets wat jij verwerpelijk acht?
Interessante stelling, iemand die met economie bezig is weet ook hoe GL-standpunten rampzalig gaan uitpakken.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat zou kunnen maar dan nog lijkt het me niet is specifieks voor zogenaamde GL'ers. Denk niet dat de gemiddelde VVD stemmer ook maar iets meer verstand heeft van b.v. de economie dan de gemiddelde GL stemmer.
Als jij IRL net zo probeert te discussieren als op Fok dan zou het ook niet raar zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal best mee. Daarnaast gaat het hier om irl ervaringen.
[..]
Maar jij acht het weer niet verwerpelijk om in het belang van jouw zogenaamde vrijheid de gezondheid van anderen aan te tasten?quote:Nou nee, wel als er idealen aan mij opgedrongen worden waar ik niet op zit te wachten acht ik dat wel verwerpelijk.
Geen idee. Maar is formatteren en herinstallatie niet gewoon de snelste oplossing?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij geen handige tip voor me?
Waarom zouden bepaalde standpunten (welke heb je het dan over?) per definitie rampzalig uit gaan pakken?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Interessante stelling, iemand die met economie bezig is weet ook hoe GL-standpunten rampzalig gaan uitpakken.![]()
Crackquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zeg altijd zo, begin nooit aan crack!
Een gezonde economie is op liberalisme gebaseerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom zouden bepaalde standpunten (welke heb je het dan over?) per definitie rampzalig uit gaan pakken?
Maar dat mensen er nu hun windowsdeur mee willen openen is toch wel nieuw?!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
CrackIn m'n oude achterbuurt deed iedereen het.
![]()
Een gezonde economie moet echter ook schoon zijn. Ik vind het dan b.v. niet raar om de vervuilers te laten betalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een gezonde economie is op liberalisme gebaseerd.
Jij moet op dat front toch echt je smoel houden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef du_ke het volgende:
Als jij IRL net zo probeert te discussieren als op Fok dan zou het ook niet raar zijn.
Klopt, maar dan ook geen kruisfinanciering. Dus gratis OV bestaat niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een gezonde economie moet echter ook schoon zijn. Ik vind het dan b.v. niet raar om de vervuilers te laten betalen.
demonoid.com?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij geen handige tip voor me?
Ja, dat wel. Ik heb wel eens gezien dat er een raam mee werd ingegooid, maar in cyberapplicaties heb ik het nog niet gezien.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar dat mensen er nu hun windowsdeur mee willen openen is toch wel nieuw?!
Dan jij zeker.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij moet op dat front toch echt je smoel houden.
Zelden is de discrepantie tussen film en werkelijkheid zo hartverscheurend geweest, zelfs met de toename van het aantal D-cups.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef Godslasteraar het volgende:
Die Johan kent zijn klasieken!
Kijk maar uit, als Bill Danny gaat sueen, dan gaat Danny huilen.quote:
Nee hoor, ik heb alleen geleerd dat discussie op basis van argumenten op Fok niet loont.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef du_ke het volgende:
Dan jij zeker.
Het kan wel gratis ter beschikking gesteld worden aan de consumenten. Je betaalt het dan echter indirect. Maar gratis OV is ook geen goed idee, zorgt alleen maar voor overconsumptie. Goedkoop OV is echter wel verstandig.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ook geen kruisfinanciering. Dus gratis OV bestaat niet.
Terwijl we heel vaak niet eens weten of iets schoon is of niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:28 schreef du_ke het volgende:
Een gezonde economie moet echter ook schoon zijn. Ik vind het dan b.v. niet raar om de vervuilers te laten betalen.
jij hebt over het algemeen dan ook een groots tekort aan zinnige argumentenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alleen geleerd dat discussie op basis van argumenten op Fok niet loont.
Klopt dat is lastig te bepalen. Maar voor veel vervuiling is natuurlijk wel prima een veroorzaker aan te wijzen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Terwijl we heel vaak niet eens weten of iets schoon is of niet.
Gelukkig is het echte leven onvergelijkbaar met een forum. Waar alles veel meer zwart/wit is.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef du_ke het volgende:
Als jij IRL net zo probeert te discussieren als op Fok dan zou het ook niet raar zijn.
Tsja ik steek soms weleens andere aan met mijn verkoudheid. Ik acht dat niet verwerpelijk maar onderdeel van het leven.quote:Maar jij acht het weer niet verwerpelijk om in het belang van jouw zogenaamde vrijheid de gezondheid van anderen aan te tasten?
Welnee. Half Nederland is onbereikbaar per OV. Als 24 uur per dag volledige dekking realistisch zou zijn, zou je een punt hebben. Maar het is niet realistisch.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef du_ke het volgende:
Goedkoop OV is echter wel verstandig.
Trein, bus, metro. En met goedkoop bedoel ik goed betaalbaar voor de klant. De prijs moet geen reden zijn om niet voor het OV te kiezen. Dat je het daarvoor moet subsidiëren lijkt me logisch dus indirect betaal je dan alsnog het volle pond.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goedkoop OV? Paard en wagen? Waar denk je aan?
Hey KANKERLUL (zei ik dat echt? Ja!), ik ga echt niet betalen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk maar uit, als Bill Danny gaat sueen, dan gaat Danny huilen.
Nee hoor, maar je zit zo opgesloten in je ideologische vooroordelen dat argumenteren geen zin heeft. Kom je nog wel achter, als je ooit een echte baan krijgt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
jij hebt over het algemeen dan ook een groots tekort aan zinnige argumenten.
Dus is het dan ook niet goedkoop, maar meer een sigaar uit eigen doos. Ik weet nu al wie dat moet gaan financieren...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Trein, bus, metro. En met goedkoop bedoel ik goed betaalbaar voor de klant. De prijs moet geen reden zijn om niet voor het OV te kiezen. Dat je het daarvoor moet subsidiëren lijkt me logisch dus indirect betaal je dan alsnog het volle pond.
Ah dus dit stelde je ook overdreven zwart wit?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig is het echte leven onvergelijkbaar met een forum. Waar alles veel meer zwart/wit is.
[..]
quote:Niet dom naïef maar idealistisch naïef. De wereld als een groot paradijs waar iedereen samenleeft en samenknuffelt. Dat is allemaal leuk en aardig maar de realiteit is anders maar leg dat maar eens uit aan een GL'ers.
Bewust en actief de gezondheid van anderen aantasten vind je geen probleem?quote:Tsja ik steek soms weleens andere aan met mijn verkoudheid. Ik acht dat niet verwerpelijk maar onderdeel van het leven.
Mijn F-score.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:27 schreef PJORourke het volgende:
2.8333333333333335
You are a liberal airhead.
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hey KANKERLUL (zei ik dat echt? Ja!), ik ga echt niet betalen.
Waarom laat je ze dan nooit zien?quote:
quote:maar je zit zo opgesloten in je ideologische vooroordelen dat argumenteren geen zin heeft. Kom je nog wel achter, als je ooit een echte baan krijgt.
De automobilist die geen alternatieven heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus is het dan ook niet goedkoop, maar meer een sigaar uit eigen doos. Ik weet nu al wie dat moet gaan financieren...
De dekking kan inderdaad stukken beter.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welnee. Half Nederland is onbereikbaar per OV. Als 24 uur per dag volledige dekking realistisch zou zijn, zou je een punt hebben. Maar het is niet realistisch.
Hoeveel zijn dat er eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De automobilist die geen alternatieven heeft.
Het is dan wel degelijk goedkoop voor de klant en daar gaat het mij om. Ik vind het niet erg als de overheid "gewenst gedrag" stimuleert.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus is het dan ook niet goedkoop, maar meer een sigaar uit eigen doos. Ik weet nu al wie dat moet gaan financieren...
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef du_ke het volgende:
Want in de meeste gevallen is het natuurlijk geen alternatief willen zien..
Dat is er in veel gevallen natuurlijk ook gewoon. Dat kan gaan van carpoolen, verhuizen, thuiswerken etc tot het OV.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Moet er wel een alternatief zijn.
De klant is ook belastingbetaler. Maar neen, jij wilt graag dat de autorijdende belastingbetaler de werkeloze rijstkoekvretende loser gaat financieren.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is dan wel degelijk goedkoop voor de klant en daar gaat het mij om. Ik vind het niet erg als de overheid "gewenst gedrag" stimuleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |