sugababes.nl !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Weten jullie wat een goede site is !!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat is al een half uur zeker duidelijk
Ik hoop dat z'n pik er af valt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef agter het volgende:
Ah, ze verteld even dat Brian het onveilig gedaan heeft..haha.
nee joh juist niet!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Taurus het volgende:
Ze zei toch net: "Verstandig plan als je Huub er uit zet"? Of verstond ik dat verkeerd?
Al die streams gaan opeens klote bij mij! ze haperen allemaal!!
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
Cross my fingers ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel in
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel in
ik snap er ook geen ruk vanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand snapt iets van Tell Me... De productie hebben zich een kut software laten aanpraten!
MUTE is ook optie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Brian bij die draaitafel wegschuppen?
Twijfel geval...ik denk dat er iets kan groeien tussen die 2. En dan niet op korte termijn, maar de lange termijn (2-3 maanden ofzo). Maar als Huub steeds hoeren laat komen zal dat waarschijnlijk niet gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef brabander01 het volgende:
kan iemand vertellen wat de status is tussen huub en sylvia wordt dit nog wat of is het gewoon leuk tussen die twee, ze kijkt zo verliefd naar hem ....
Grappig dat je dat zegt, ik snap er ook nog steeds geen ene reet van. Ik zie wat lijnen tussen de bewoners staan, maar waar ze voor dienen mag god weten...........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand snapt iets van Tell Me... De productie hebben zich een kut software laten aanpraten!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Eric zei nett och dat hij het nog niet helemaal zeker weet of hij Huub erin houdt.
Als hij dat meende, dan valt me dat zwaar tegen. Maar misschien zei hij dat ook omdat de kans aanwezig is dat Wilgo ofzo ook meeluistert.
zo werkt dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goed gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.
Eerst de jeuk.quote:
Ja dat zou heel goed kunnen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.
Huub gaf alleen dat ze kon mailen naar het msn-adres zodat zijn broer het evt kon doorsturen. Meer en minder is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Huub en mailen? Interessant!
Kan het nog zo zijn dat Erik van 'achteren' de opdracht heeft gekregen om nog niet te duidelijk te zijn over de stemming.. de spanning er nog even inhouden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
we shall see...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
ja ik denk ook dat het geacteerd is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Eric zei nett och dat hij het nog niet helemaal zeker weet of hij Huub erin houdt.
Als hij dat meende, dan valt me dat zwaar tegen. Maar misschien zei hij dat ook omdat de kans aanwezig is dat Wilgo ofzo ook meeluistert.
ervaring mee? hoop van niet...?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
Hij zei dat hij het niet zeker wist maar haar uitspraken bevestigden wel zijn vermoeden en gevoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het nog niet helemaal zeker. Hij beseft wel dat hij geen backup heeft als hij Huub wegstemd en Sylvia zal hij er ook mee verliezen. En er komen sowieso nog 2 nieuwe, ik denk dat Eric die eerst weg wil stemmen. Zoals ik het interpreteer stemt hij Huub niet weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub gaf alleen dat ze kon mailen naar het msn-adres zodat zijn broer het evt kon doorsturen. Meer en minder is het niet.
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
moeder!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie is Marielle? Eric's moeder?
En waarom is ze laat uitgenodigd door Eric?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Huub heeft een hotmail en zijn broer houd die bij...........staat ook op huub zijn web-log.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
via zijn weblog en dat mag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"
Zijn hotmail word gelezen door joris [zijn broer]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"
He, nee. Ik ben van een ander geslacht dan Brian.quote:
Het is Eric's vriendinnetje en nog 1 keer dan........omdat ze jarig is en 25 jaar wordt kwam ze om 23:45 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Nee hij mag de reacties daar niet lezen en die functie staat nu ook uitquote:
Idem. Gewoon een slimmigheidje.quote:
Huub heeft gisteren aan het meisje een heel duidelijke aanwijzing gegeven hoe ze hem een emailtje kon sturen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
De reacties op zijn weblog zijn inderdaad afgesloten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hij mag de reacties daar niet lezen en die functie staat nu ook uit
herken het probleem,ik heb dat meestal aangaande natasia,mijn fantasie slaat dan ook totaal op holquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef agter het volgende:
[..]
He, nee. Ik ben van een ander geslacht dan Brian.
Maar ik schreef mijn fantasie op...
En soms gaat die best ver.
klopt niet lezen maar wel sturen...heheheh ik lijk branless welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hij mag de reacties daar niet lezen en die functie staat nu ook uit
ik heb ook zo'n idee dat sylvia zoveel klasse heeft dat ze in het huis zelfs geen sex wil hebben, voor huub wordt dat dan moeilijk, vindt ze eigenlijk niet bij elkaar passen, sylvia is veel te volwassen voor huubquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Twijfel geval...ik denk dat er iets kan groeien tussen die 2. En dan niet op korte termijn, maar de lange termijn (2-3 maanden ofzo). Maar als Huub steeds hoeren laat komen zal dat waarschijnlijk niet gaan gebeuren...
Ja maar zn emailadres staat toch ook gewoon op zn weblog?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren aan het meisje een heel duidelijke aanwijzing gegeven hoe ze hem een emailtje kon sturen.
Met duidelijke naam in de link.
Eric gaat snel op iets anders over.
Was volgens mij op zich nog heel onschuldig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren aan het meisje een heel duidelijke aanwijzing gegeven hoe ze hem een emailtje kon sturen.
Thnxquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is Eric's vriendinnetje en nog 1 keer dan........omdat ze jarig is en 25 jaar wordt kwam ze om 23:45 uur![]()
Ja, ze moest de naam Joris erin zetten. Zodat Joris de mail kon printen en per post doorsturen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
dus zo krijgt huub zijn informatie van buitenafquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja maar zn emailadres staat toch ook gewoon op zn weblog?
je moet op het vraagtekentje klikkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, ik snap er ook nog steeds geen ene reet van. Ik zie wat lijnen tussen de bewoners staan, maar waar ze voor dienen mag god weten...........
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Je trekt echt de verkeerde conclusies.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus zo krijgt huub zijn informatie van buitenaf
als je instructies nodig hebt is het kut gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
[..]
je moet op het vraagtekentje klikken
daar staan instructies
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb een paar geprobeerd het te doorgronden. alle mogelijk combinaties geprobeerd..... ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kon er echt GEEN wijs uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Die heeft net de frituur aangezet en gaat frikandellen bakken. Hij baalt zo te zien, want er zijn nog maar 15 broodjes.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Japio?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Die heeft net de frituur aangezet en gaat frikandellen bakken. Hij baalt zo te zien, want er zijn nog maar 15 broodjes.....
lees de instructies (onder het vraagteken), die zijn heel duidelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:41 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb een paar geprobeerd het te doorgronden. alle mogelijk combinaties geprobeerd..... ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kon er echt GEEN wijs uit.
die zut kunnen ze beter schrappen van de site, slaat nergens op
Iedereen krijgt enigzins zijn info van buitenaf.......Natasia belt geregeld Wilgo en wordt voorzien........Nu mariel die Eric weer op de hoogte houdt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het zo...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef Villalux het volgende:
Mijn gevoel zegt Huub gaat slagen vannacht...en dan gaat iemand helemaal door het lint!!!!!
dat was het leuke van BigBrother, dat kon daar helemaal niet, daardoor was het spel ook veel eerlijkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Iedereen krijgt enigzins zijn info van buitenaf.......Natasia belt geregeld Wilgo en wordt voorzien........Nu mariel die Eric weer op de hoogte houdt.
Gisteren de broer van Brian........enz enz.![]()
![]()
Dat zou jij wel willen..........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt WAAR IS JAAP, ik dacht dat hij bier zat te drinken!
Dat gevoel heb ik ook, laten we het hopen.............quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef Villalux het volgende:
Mijn gevoel zegt Huub gaat slagen vannacht...en dan gaat iemand helemaal door het lint!!!!!
Amanda hunkert gewoon naar warmte ,liefde en geborgenheid, best zielig dat ze in de veronderstelling is dat Brian haar dat geeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef heracles het volgende:
Meer passie dan in een hele maand Brian:):):)
Ik vind Wilgo wel cool, hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Grappig dat de familie/vrienden van Eric Huub en Sylvia gewoon normale mensen zijn en dat die van Natasia en Brian dat niet zijn.
natasia is moe van eigenroem.....daar heeft ze een complete dagtaak aan hoor!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
Vreemd dat Natasia zo vaak moe is, ze hebben daar geen zak te doen heel de dag![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Die heeft net de frituur aangezet en gaat frikandellen bakken. Hij baalt zo te zien, want er zijn nog maar 15 broodjes.....
Het blijft geen feestquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:47 schreef Casshern het volgende:
jammer ze moet alweer gaan
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:48 schreef cindy10 het volgende:
huubbbb zet nou effe door bij die bimbo...dan krijgen we tenminste resultaat bij brain......
ja, dat wil ik ook weten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef Taurus het volgende:
Mijn streams doen kut dus ik wil even weten: zegt Amanda nou ook 'n beetje lieve dingen tegen Huub of zit ze alleen maar te geiten? Ze kijken zo schattig op die caps![]()
Ik ben ervoor om haar 1x per week een uurtje langs te laten komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:47 schreef Casshern het volgende:
jammer ze moet alweer gaan
Ze durft niet, ze is bang voor Brian, dat zei ze net ook al tegen Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:48 schreef cindy10 het volgende:
huubbbb zet nou effe door bij die bimbo...dan krijgen we tenminste resultaat bij brain......
Ja, maar Syl begrijp dat soort dingen wel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:48 schreef heracles het volgende:
Jammer voor Sylvia want die wilt ook wel
Tof planquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om haar 1x per week een uurtje langs te laten komen
En klopt het dat ik hier niemand ook maar IETS negatiefs over haar heb horen zeggen???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Daar is Jaap, lekker op tijd
die gast heeft gewoon totaal geen "social skills".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Mika25 het volgende:
Jaap![]()
Zo ongepast om meteen over het spel met haar te praten terwijl ze op het punt staat om op te stappen...
Ik denk dat Palma extra vroeg begonnen is na de afgelopen nachten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
hmm zou die heks dat kadootje gejat hebbe?
echt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef heracles het volgende:
Mischien voelt huub wel echt iets voor amanda
Had Eric niet ergens aangeven dat het doorgebrieft wordt als je teveel meldt? Dan is het heel verstandig dat hij Brian en Natasia nog even in de waan laat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoef GEEN hapjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is onbeschoft zeg..vet speenvarken. Die moeten ze aan het spit hangen en roosteren.
ze heeft em alweerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand nou serieus dat cadeautje gejat!?
wat was het cadeau eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Indead.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is onbeschoft zeg..vet speenvarken. Die moeten ze aan het spit hangen en roosteren.
Ben wel benieuwd naar zijn gemoedstoestand, kan ik inschatten of het zin heeft om nog wakker te blijvenquote:
Jij bent ook zo achterdochtig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
jawel ze wisten niet hoe oud ze was!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om haar 1x per week een uurtje langs te laten komen
En klopt het dat ik hier niemand ook maar IETS negatiefs over haar heb horen zeggen???
Hey mootie!quote:
met dan brian jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef heracles het volgende:
Mischien voelt huub wel echt iets voor amanda
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
jawel ze wisten niet hoe oud ze was!
Ze is de aan en uit knop aan het zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef BBW het volgende:
Hahaha, amanda bij de tafels.
Winnie Mandela!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()
Ja Jaap jij wou andere vrienden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Casshern het volgende:
pff zie jaap staan
Ik vind jaap uberhaubt niet functionerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef Dogga het volgende:
Jaap functioneerd een beetje als spion vinden jullie niet
Goftedomme...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?
Dat is niet grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Jaap jij wou andere vrienden.
Dat is hard hoor als je hun met zijn drieeen ziet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"
![]()
Last van vleugels?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?
Vind hem eng kijken steeds naar Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.
Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.
nog 5 weken dan is Japio exitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef snetje het volgende:
HEERLIJK !! jaap beseft nu eindelijk dat hij voor het verkeerde kamp heeft gekozen![]()
![]()
![]()
een keigoed team !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HES, een leuk stel mensen
[afbeelding]
Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef niksnutje het volgende:
Paar cossen terug gaf ik al aan dat Amanda best weleens verliefd zou kunnen zijn/worden op Huub
Hij behandeld haar toch wel met respect, al wil hij haar graag neuken, in tegenstelling tot Braakian
Hij wil zo graag de nieuwe Huub worden, maar t gaat m nooit lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind hem eng kijken steeds naar Huub.
volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....quote:
Weet je nog dat filmpje, dat Brian de dekens van A & H aftrok?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....
moet je vrouw voor zijn om dat te zien he?![]()
Een soort dagboek?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
Wat tiept billie nou. Ik zie staan op een verjaardag
zit ze toch niet mee, niks is haar te dolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuit
Zie je wel, 1 biertje op een verjaardag kan ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
Zou iemand daarin geinteresseerd zijn ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een soort dagboek?
Of is hij al bezig aan zijn biografie?
Zucht sukkelquote:
Iets van:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef Casshern het volgende:
wat heeft ie geschreven?, ken het niet lezen
Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric doet verslag. "Weinig bijzonders wat ik niet wist. Morgen sluit de popi-poll - we staan 1, 2 en 3."
[afbeelding]
Wil je daar een serieus antwoord op?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou iemand daarin geinteresseerd zijn ??![]()
![]()
![]()
dat hij wel 1 biertje kan drinken en ik las iets van ...maak je aub geen zorgen....ik denk een brief voor Cora van Moraquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef daWeasel het volgende:
Maak je geen zorgen en laat je geen angsten aanpraten
Japioooooooooo
en hij had als datum 4-3, hij is de datum dus ook al kwijt en zijn verstand, maar nog geen gewicht.
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef agter het volgende:
[..]
Iets van:
"Maak je niet te veel zorgen. Een biertje op een verjaardag kan. Zie je wel dat ik dat kan.
Maak je je zorgen?
XXXXXX
JaapieXXXXXX"
Ze bracht het idd alsof dat de stand van de popipoll was. Eric denkt dat niet ook. Dat was natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?
Insgelijks en Trusten!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef BuffyJan het volgende:
Lieve mensen, ik vond t weer gezellig! Ik ga slapen! Welterusten![]()
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.
Ach. Jaap is gewoon niet zo ervaren in dit soort dingen. Vriendinnen enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.
Hehehe...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprekje, van HES. Over Villa Vandaag e.d.
O, iedereen kijkt daar natuurlijk naar, want op de andere streams kleedt Jaap zich uit.
Maak je geen zorgen...Maak je je wel zorgen???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef agter het volgende:
[..]
Iets van:
"Maak je niet te veel zorgen. Een biertje op een verjaardag kan. Zie je wel dat ik dat kan.
Maak je je zorgen?
XXXXXX
JaapieXXXXXX"
ETEN!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ach. Jaap is gewoon niet zo ervaren in dit soort dingen. Vriendinnen enzo.
Waar is jaap eigenlijk wel ervaren in?
Is die bolle weer brieven aan het tikken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.
Ik heb me streams ff achter fok liggen en het geluid bij de bovenste 2 uit en bij een van de onderste aan. Ik wil JAAP niet zien en wil ook snel een toneelhaak voor hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprekje, van HES. Over Villa Vandaag e.d.
O, iedereen kijkt daar natuurlijk naar, want op de andere streams kleedt Jaap zich uit.
Ik heb diezelfde vraag ook al gesteld in reactie op Scanman. Het kan niet de officiele poll zijn, die is nog niet bekend. Dus zal het wel de popi van een forum zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?
Hij meldt even dat hij een biertje heeft gedronken en zich keurig heeft gedragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Is die bolle weer brieven aan het tikken?
Inkopper-alert.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef agter het volgende:
Waar is jaap eigenlijk wel ervaren in?
Deze Cora?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij meld even dat hij een biertje heeft gedronken en zich keurig heeft gedragen.
Aan C.O.R.A.
die is gewoon zwanger johquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef agter het volgende:
JA! Ik zag Brian krabben aan zijn kruis...
De infecties zijn begonnen...
BTW wanneer krijgen we de uitslag van Amanda's blaasontstekings-test?
Ben benieuwd wat zij heeft...
hij maakt zichzelf niet gek, hij is gekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian loopt weer te kreunen en steunen, hij maakt zichzelf gek !
doe dat ff ik kan het niet aan. ik blijf bij HESquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
ik houd em in de smiezen... die brianlesss...![]()
een liefdes baby,alleen moet er een vaderschapstest volgen tussen rogier en brain hahahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme wat zou dat heerlijk zijn..
Als je nathasia vergelijkt met Winnie Mandela en het dan hebt over dat ze brandend aan het kruis mag in de tuin dan ben je heel verkeerd bezig.quote:
Wat zullen ze balen als ze eruit zijn en ze zien dat 9 van de 10 gesprekken bij HES gewoon gezellig waren. Terwijl hun maar dachten dat ze aan het roddelen waren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Brian en Natasia hebben echt nóóit van deze "gewoon gezellige" gesprekjes. Nooit.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Cyan het volgende:
Zo heb je in BB een bevalling en in DGK of een abortus of een adoptie
Wat heeft hij gezegd dan!?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef de_kolonel het volgende:
Ik hoop echt dat Jabba de hut zometeen weer op zijn falie krijgt van Huub. Die gast blijft maar doorgaan met die grote smoel.
para zit te wachten op Erik, hij gaf de afgelopen dagen al aan dat hij bang was voor wat Marielle ging zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef waxmask het volgende:
Para zit gewoon te w88 tot het bij Amanda begint te jeuken en dan gaan ze weer Bunny-hoppen
Eerst komt er een stemming of Amanda überhaupt een abortus cq adoptie mag doen.quote:
Klopt, maar ze zijn ook niet gezellig. Hun gesprekken zijn een goede afspiegeling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Brian en Natasia hebben echt nóóit van deze "gewoon gezellige" gesprekjes. Nooit.
Mag hopen dat ze nog iets van zelfrespect heeft, helaas zie ik het somber in voor snolliequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef waxmask het volgende:
Para zit gewoon te w88 tot het bij Amanda begint te jeuken en dan gaan ze weer Bunny-hoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |