Tof planquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om haar 1x per week een uurtje langs te laten komen
En klopt het dat ik hier niemand ook maar IETS negatiefs over haar heb horen zeggen???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
Daar is Jaap, lekker op tijd
die gast heeft gewoon totaal geen "social skills".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Mika25 het volgende:
Jaap![]()
Zo ongepast om meteen over het spel met haar te praten terwijl ze op het punt staat om op te stappen...
Ik denk dat Palma extra vroeg begonnen is na de afgelopen nachten...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
hmm zou die heks dat kadootje gejat hebbe?
echt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef heracles het volgende:
Mischien voelt huub wel echt iets voor amanda
Had Eric niet ergens aangeven dat het doorgebrieft wordt als je teveel meldt? Dan is het heel verstandig dat hij Brian en Natasia nog even in de waan laat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
Ik hoef GEEN hapjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is onbeschoft zeg..vet speenvarken. Die moeten ze aan het spit hangen en roosteren.
ze heeft em alweerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft iemand nou serieus dat cadeautje gejat!?
wat was het cadeau eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Indead.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is onbeschoft zeg..vet speenvarken. Die moeten ze aan het spit hangen en roosteren.
Ben wel benieuwd naar zijn gemoedstoestand, kan ik inschatten of het zin heeft om nog wakker te blijvenquote:
Jij bent ook zo achterdochtig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
jawel ze wisten niet hoe oud ze was!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om haar 1x per week een uurtje langs te laten komen
En klopt het dat ik hier niemand ook maar IETS negatiefs over haar heb horen zeggen???
Hey mootie!quote:
met dan brian jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef heracles het volgende:
Mischien voelt huub wel echt iets voor amanda
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
jawel ze wisten niet hoe oud ze was!
Ze is de aan en uit knop aan het zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef BBW het volgende:
Hahaha, amanda bij de tafels.
Winnie Mandela!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()
Ja Jaap jij wou andere vrienden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Casshern het volgende:
pff zie jaap staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |