Hey mootie!quote:
met dan brian jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef heracles het volgende:
Mischien voelt huub wel echt iets voor amanda
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Villalux het volgende:
[..]
jawel ze wisten niet hoe oud ze was!
Ze is de aan en uit knop aan het zoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef BBW het volgende:
Hahaha, amanda bij de tafels.
Winnie Mandela!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()
Ja Jaap jij wou andere vrienden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Casshern het volgende:
pff zie jaap staan
Ik vind jaap uberhaubt niet functionerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef Dogga het volgende:
Jaap functioneerd een beetje als spion vinden jullie niet
Goftedomme...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?
Dat is niet grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Jaap jij wou andere vrienden.
Dat is hard hoor als je hun met zijn drieeen ziet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"
![]()
Last van vleugels?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?
Vind hem eng kijken steeds naar Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.
Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.
nog 5 weken dan is Japio exitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef snetje het volgende:
HEERLIJK !! jaap beseft nu eindelijk dat hij voor het verkeerde kamp heeft gekozen![]()
![]()
![]()
een keigoed team !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HES, een leuk stel mensen
[afbeelding]
Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef niksnutje het volgende:
Paar cossen terug gaf ik al aan dat Amanda best weleens verliefd zou kunnen zijn/worden op Huub
Hij behandeld haar toch wel met respect, al wil hij haar graag neuken, in tegenstelling tot Braakian
Hij wil zo graag de nieuwe Huub worden, maar t gaat m nooit lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind hem eng kijken steeds naar Huub.
volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....quote:
Weet je nog dat filmpje, dat Brian de dekens van A & H aftrok?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....
moet je vrouw voor zijn om dat te zien he?![]()
Een soort dagboek?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
Wat tiept billie nou. Ik zie staan op een verjaardag
zit ze toch niet mee, niks is haar te dolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuit
Zie je wel, 1 biertje op een verjaardag kan ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
Wat tiept billie nou. Ik zie staan op een verjaardag
Zou iemand daarin geinteresseerd zijn ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een soort dagboek?
Of is hij al bezig aan zijn biografie?
Zucht sukkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |