Ik vind jaap uberhaubt niet functionerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef Dogga het volgende:
Jaap functioneerd een beetje als spion vinden jullie niet

Goftedomme...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?

Dat is niet grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:52 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Indead.
En die Winnie Mandela mag aan een brandend kruis in de tuin......![]()

Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Jaap jij wou andere vrienden.
Dat is hard hoor als je hun met zijn drieeen ziet.

quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is dus 25, voordat we weer een COS volkrijgen met "hoe oud was ze nou!?"
![]()

Last van vleugels?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
heeft amanda last van dr vleugels? ze staat zo te graaien in haar slipje?

Vind hem eng kijken steeds naar Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.

Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap constant Huub aan het begluren is. Overal waar huub is zie je jaap ook tevoorschijn komen.

nog 5 weken dan is Japio exitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef snetje het volgende:
HEERLIJK !! jaap beseft nu eindelijk dat hij voor het verkeerde kamp heeft gekozen![]()
![]()
![]()

een keigoed team !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HES, een leuk stel mensen
[afbeelding]

Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef niksnutje het volgende:
Paar cossen terug gaf ik al aan dat Amanda best weleens verliefd zou kunnen zijn/worden op Huub
Hij behandeld haar toch wel met respect, al wil hij haar graag neuken, in tegenstelling tot Braakian

Hij wil zo graag de nieuwe Huub worden, maar t gaat m nooit lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]

Ik vind hem gewoon eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind hem eng kijken steeds naar Huub.

volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....quote:

Weet je nog dat filmpje, dat Brian de dekens van A & H aftrok?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij stond laatst ook af te luisteren geloof ik.

quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij deed amanda voorbereidend werk,onder het mom van zender en kleding veranderen....
moet je vrouw voor zijn om dat te zien he?![]()

Een soort dagboek?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
Wat tiept billie nou. Ik zie staan op een verjaardag

zit ze toch niet mee, niks is haar te dolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij spuit haar zo hard door dat het door haar neus naar buiten spuit

Zie je wel, 1 biertje op een verjaardag kan ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:

Zou iemand daarin geinteresseerd zijn ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een soort dagboek?
Of is hij al bezig aan zijn biografie?

Zucht sukkelquote:

Iets van:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef Casshern het volgende:
wat heeft ie geschreven?, ken het niet lezen

Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric doet verslag. "Weinig bijzonders wat ik niet wist. Morgen sluit de popi-poll - we staan 1, 2 en 3."
[afbeelding]

Wil je daar een serieus antwoord op?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou iemand daarin geinteresseerd zijn ??![]()
![]()
![]()

dat hij wel 1 biertje kan drinken en ik las iets van ...maak je aub geen zorgen....ik denk een brief voor Cora van Moraquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef petraa het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |