quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef daWeasel het volgende:
Maak je geen zorgen en laat je geen angsten aanpraten
Japioooooooooo
en hij had als datum 4-3, hij is de datum dus ook al kwijt en zijn verstand, maar nog geen gewicht.
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef agter het volgende:
[..]
Iets van:
"Maak je niet te veel zorgen. Een biertje op een verjaardag kan. Zie je wel dat ik dat kan.
Maak je je zorgen?
XXXXXX
JaapieXXXXXX"
Ze bracht het idd alsof dat de stand van de popipoll was. Eric denkt dat niet ook. Dat was natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?
Insgelijks en Trusten!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef BuffyJan het volgende:
Lieve mensen, ik vond t weer gezellig! Ik ga slapen! Welterusten![]()
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.
Ach. Jaap is gewoon niet zo ervaren in dit soort dingen. Vriendinnen enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geweldige brieven krijgt die cora zeg pfffff. zit ze vast op te wachten.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.
Hehehe...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprekje, van HES. Over Villa Vandaag e.d.
O, iedereen kijkt daar natuurlijk naar, want op de andere streams kleedt Jaap zich uit.
Maak je geen zorgen...Maak je je wel zorgen???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef agter het volgende:
[..]
Iets van:
"Maak je niet te veel zorgen. Een biertje op een verjaardag kan. Zie je wel dat ik dat kan.
Maak je je zorgen?
XXXXXX
JaapieXXXXXX"
ETEN!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ach. Jaap is gewoon niet zo ervaren in dit soort dingen. Vriendinnen enzo.
Waar is jaap eigenlijk wel ervaren in?
Is die bolle weer brieven aan het tikken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelukkig maakt zijn charisma en uitstraling en hoop goed.
Ik heb me streams ff achter fok liggen en het geluid bij de bovenste 2 uit en bij een van de onderste aan. Ik wil JAAP niet zien en wil ook snel een toneelhaak voor hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprekje, van HES. Over Villa Vandaag e.d.
O, iedereen kijkt daar natuurlijk naar, want op de andere streams kleedt Jaap zich uit.
Ik heb diezelfde vraag ook al gesteld in reactie op Scanman. Het kan niet de officiele poll zijn, die is nog niet bekend. Dus zal het wel de popi van een forum zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Die poll die Marielle noemde, dat was toch de poll op nowlive? Of kun je de tussenstand van de "officiele" poll ook ergens zien?
Hij meldt even dat hij een biertje heeft gedronken en zich keurig heeft gedragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Is die bolle weer brieven aan het tikken?
Inkopper-alert.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:07 schreef agter het volgende:
Waar is jaap eigenlijk wel ervaren in?
Deze Cora?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij meld even dat hij een biertje heeft gedronken en zich keurig heeft gedragen.
Aan C.O.R.A.
die is gewoon zwanger johquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef agter het volgende:
JA! Ik zag Brian krabben aan zijn kruis...
De infecties zijn begonnen...
BTW wanneer krijgen we de uitslag van Amanda's blaasontstekings-test?
Ben benieuwd wat zij heeft...
hij maakt zichzelf niet gek, hij is gekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian loopt weer te kreunen en steunen, hij maakt zichzelf gek !
doe dat ff ik kan het niet aan. ik blijf bij HESquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
ik houd em in de smiezen... die brianlesss...![]()
een liefdes baby,alleen moet er een vaderschapstest volgen tussen rogier en brain hahahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme wat zou dat heerlijk zijn..
Als je nathasia vergelijkt met Winnie Mandela en het dan hebt over dat ze brandend aan het kruis mag in de tuin dan ben je heel verkeerd bezig.quote:
Wat zullen ze balen als ze eruit zijn en ze zien dat 9 van de 10 gesprekken bij HES gewoon gezellig waren. Terwijl hun maar dachten dat ze aan het roddelen waren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Brian en Natasia hebben echt nóóit van deze "gewoon gezellige" gesprekjes. Nooit.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Cyan het volgende:
Zo heb je in BB een bevalling en in DGK of een abortus of een adoptie
Wat heeft hij gezegd dan!?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef de_kolonel het volgende:
Ik hoop echt dat Jabba de hut zometeen weer op zijn falie krijgt van Huub. Die gast blijft maar doorgaan met die grote smoel.
para zit te wachten op Erik, hij gaf de afgelopen dagen al aan dat hij bang was voor wat Marielle ging zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef waxmask het volgende:
Para zit gewoon te w88 tot het bij Amanda begint te jeuken en dan gaan ze weer Bunny-hoppen
Eerst komt er een stemming of Amanda überhaupt een abortus cq adoptie mag doen.quote:
Klopt, maar ze zijn ook niet gezellig. Hun gesprekken zijn een goede afspiegeling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Brian en Natasia hebben echt nóóit van deze "gewoon gezellige" gesprekjes. Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |