ervaring mee? hoop van niet...?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
Hij zei dat hij het niet zeker wist maar haar uitspraken bevestigden wel zijn vermoeden en gevoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Eric zei nett och dat hij het nog niet helemaal zeker weet of hij Huub erin houdt.
Als hij dat meende, dan valt me dat zwaar tegen. Maar misschien zei hij dat ook omdat de kans aanwezig is dat Wilgo ofzo ook meeluistert.
Hij weet het nog niet helemaal zeker. Hij beseft wel dat hij geen backup heeft als hij Huub wegstemd en Sylvia zal hij er ook mee verliezen. En er komen sowieso nog 2 nieuwe, ik denk dat Eric die eerst weg wil stemmen. Zoals ik het interpreteer stemt hij Huub niet weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub gaf alleen dat ze kon mailen naar het msn-adres zodat zijn broer het evt kon doorsturen. Meer en minder is het niet.
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
moeder!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie is Marielle? Eric's moeder?
En waarom is ze laat uitgenodigd door Eric?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Huub heeft een hotmail en zijn broer houd die bij...........staat ook op huub zijn web-log.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Huub en mailen? Interessant!
via zijn weblog en dat mag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"
Zijn hotmail word gelezen door joris [zijn broer]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"
He, nee. Ik ben van een ander geslacht dan Brian.quote:
Het is Eric's vriendinnetje en nog 1 keer dan........omdat ze jarig is en 25 jaar wordt kwam ze om 23:45 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Nee hij mag de reacties daar niet lezen en die functie staat nu ook uitquote:
Idem. Gewoon een slimmigheidje.quote:
Huub heeft gisteren aan het meisje een heel duidelijke aanwijzing gegeven hoe ze hem een emailtje kon sturen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Huub en mailen? Interessant!
De reacties op zijn weblog zijn inderdaad afgesloten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hij mag de reacties daar niet lezen en die functie staat nu ook uit
herken het probleem,ik heb dat meestal aangaande natasia,mijn fantasie slaat dan ook totaal op holquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:37 schreef agter het volgende:
[..]
He, nee. Ik ben van een ander geslacht dan Brian.
Maar ik schreef mijn fantasie op...
En soms gaat die best ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |