sugababes.nl !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef FSR het volgende:
Weten jullie wat een goede site is !!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat is al een half uur zeker duidelijk
Ik hoop dat z'n pik er af valt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef agter het volgende:
Ah, ze verteld even dat Brian het onveilig gedaan heeft..haha.
nee joh juist niet!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Taurus het volgende:
Ze zei toch net: "Verstandig plan als je Huub er uit zet"? Of verstond ik dat verkeerd?
Al die streams gaan opeens klote bij mij! ze haperen allemaal!!
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
Cross my fingers ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel in
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik verstond t dus toch goed. Maar ik denk niet dat ie t doet. Hij laat Huub er wel in
ik snap er ook geen ruk vanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand snapt iets van Tell Me... De productie hebben zich een kut software laten aanpraten!
MUTE is ook optie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Brian bij die draaitafel wegschuppen?
Twijfel geval...ik denk dat er iets kan groeien tussen die 2. En dan niet op korte termijn, maar de lange termijn (2-3 maanden ofzo). Maar als Huub steeds hoeren laat komen zal dat waarschijnlijk niet gaan gebeuren...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef brabander01 het volgende:
kan iemand vertellen wat de status is tussen huub en sylvia wordt dit nog wat of is het gewoon leuk tussen die twee, ze kijkt zo verliefd naar hem ....
Grappig dat je dat zegt, ik snap er ook nog steeds geen ene reet van. Ik zie wat lijnen tussen de bewoners staan, maar waar ze voor dienen mag god weten...........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand snapt iets van Tell Me... De productie hebben zich een kut software laten aanpraten!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Eric zei nett och dat hij het nog niet helemaal zeker weet of hij Huub erin houdt.
Als hij dat meende, dan valt me dat zwaar tegen. Maar misschien zei hij dat ook omdat de kans aanwezig is dat Wilgo ofzo ook meeluistert.
zo werkt dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goed gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.
Eerst de jeuk.quote:
Ja dat zou heel goed kunnen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien wil ie 't expres in't midden laten omdat ie weet dat 't via familieleden bekend kan worden in 't huis. Donderdag is nog ver weg.
Huub gaf alleen dat ze kon mailen naar het msn-adres zodat zijn broer het evt kon doorsturen. Meer en minder is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef Cyan het volgende:
Oh Huub en mailen? Interessant!
Kan het nog zo zijn dat Erik van 'achteren' de opdracht heeft gekregen om nog niet te duidelijk te zijn over de stemming.. de spanning er nog even inhouden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Eric gaf net helaas wel aan dat het nog niet helemaal zeker is wat hij gaat doen.
we shall see...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
ja ik denk ook dat het geacteerd is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Eric zei nett och dat hij het nog niet helemaal zeker weet of hij Huub erin houdt.
Als hij dat meende, dan valt me dat zwaar tegen. Maar misschien zei hij dat ook omdat de kans aanwezig is dat Wilgo ofzo ook meeluistert.
ervaring mee? hoop van niet...?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
Hij zei dat hij het niet zeker wist maar haar uitspraken bevestigden wel zijn vermoeden en gevoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het nog niet helemaal zeker. Hij beseft wel dat hij geen backup heeft als hij Huub wegstemd en Sylvia zal hij er ook mee verliezen. En er komen sowieso nog 2 nieuwe, ik denk dat Eric die eerst weg wil stemmen. Zoals ik het interpreteer stemt hij Huub niet weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:31 schreef Ashrak het volgende:
Zo vertelde Mariel het niet. Ze zei: "Huub zei gister tegen dat meisje dat ze hem moest mailen. Maar hij mag toch zijn mail niet lezen?!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub gaf alleen dat ze kon mailen naar het msn-adres zodat zijn broer het evt kon doorsturen. Meer en minder is het niet.
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Eerst de jeuk.
Dan de blaasjes.
Daarna doet plassen heel erg pijn.
Vervolgens komt er troep uit.
De pijn bij het plassen blijft nu continu.
De pijn trekt omhoog richting blaas maar ook richting ballen.
De blaasjes verbleken, er komen zweren voor in de plaats.
Overal korsten. Hij wordt gek van de pijn.
OH, je zou maar Brian zijn.
moeder!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie is Marielle? Eric's moeder?
En waarom is ze laat uitgenodigd door Eric?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Wie is Marielle? Eric's moeder?
En waarom is ze laat uitgenodigd door Eric?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |