quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef pronkjewail het volgende:
dit kan nog leuk worden als dat danseresje zo wegmoet en brian alleen achter blijft! Hoop echt dat ie Huub een ram voor zijn kop...en dan exit brian!
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk dat er al vannacht ruzie komt.
Natasia blocked Brian, dus gaat niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef pronkjewail het volgende:
dit kan nog leuk worden als dat danseresje zo wegmoet en brian alleen achter blijft! Hoop echt dat ie Huub een ram voor zijn kop...en dan exit brian!
Prioriteiten stellen!! Je baas heeft er vast begrip voor!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:36 schreef Darklight het volgende:
Verheug me op het ontbijt
Moet alleen werken, dus wel alles noteren
De smerige, smerige rat! ******* ******* **** ******quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Brian ontkent natuurlijk dat hij geneukt heeft met die griekse he.
Heb internet op me werk, dus lees wel wat er gebeurdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen!! Je baas heeft er vast begrip voor!!
Gelukkig is er nog altijd post!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De smerige, smerige rat! ******* ******* **** ******
Omfg, waarom raak ik zo ontzettend ****** fucking KWAAD om dit soort ****** paupers!?
Even voor de duidelijkheid, dit is de gecensureerde versie van deze post...
Wat betaal jij de redactie om aan je verzoek te voldoen?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Kan die muziek niet uit? Ik kan ze niet verstaan
Voor Natasia was het al lang klaar. Als die in de Hottub ging zitten beginnen die velletjes met tepels te drijven. (dan was de hele avond trouwens over)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef Roy_vdm het volgende:
Volgens Natasia is het klaar voor vanavond voor Huub.
Kom maar op! Heb morgen vrij dus alle tijd om die ruzie te volgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef de_kolonel het volgende:
Dit gaat dikke, vette heibel worden..........
Gaat niet lukken, Natasia is er meteen bijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoop dat Brian zo nog ff doorslaat
Wat een eikel is het ook hè, alsof ie net niet zelf de douchemuren nogmaals probeerde te witten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Vakkie_W het volgende:
Brain denkt dat Huub Amanda vanavond gaat neuken
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:36 schreef Darklight het volgende:
Verheug me op het ontbijt
Moet alleen werken, dus wel alles noteren
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een eikel is het ook hè, alsof ie net niet zelf de douchemuren nogmaals probeerde te witten.
brian is een slettebakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef patist het volgende:
wie is nou de hoer? ik weet het niet meer hoor.... brian weet het altijd zooooo goed te bewerkstelligen!!
Welterusten, en nog bedankt voor je PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
Ok ik ben Brian zat, hou het voor gezien...![]()
Ja...hij maakt het steeds bonter!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De smerige, smerige rat! ******* ******* **** ******
Omfg, waarom raak ik zo ontzettend ****** fucking KWAAD om dit soort ****** paupers!?
Even voor de duidelijkheid, dit is de gecensureerde versie van deze post...
Daarom zei ik ook "probeerde"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Volgens mij gleed ze uit over zijn kwakje van een paar weken daarom moesten ze zo lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
Brian zijn jalouzie gaat hem zijn kop kosten
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda mag met alles en iedereen behalve met Hupert![]()
![]()
![]()
LOL @ bewerkstelligen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpakt![]()
en dat kan z'n ego natuurlijk niet bewerkstelligen![]()
Tuurlijk is Brian opgefokt: eerst 141 dagen niet neuken (en wel kwaad worden dat een ander het eerder ontkende) en dan eindelijk in 1 maand 2 gewillige vrouwen en bij allebei niet kunnen komen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef pronkjewail het volgende:
Brian ziet er opgefokt uit! Tijd voor wat leuke opmerkingen van Huub! Ik offer mijn nachtrust natuurlijk niet voor niks op...ik wil Brian eruitgekickt!
We zijn nu al 2 pagina's verder. Waarom deze dichtgooien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Maar die van mij is handzamer, want voorzien van een korte samenvattingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Ja maar wat Brian doet mag allemaal..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...
1 big orgyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
owwww ik val met mn neus in de boter zie ik??
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef DainBramage het volgende:
Als Brian slim is gaat hij nu snel bij Amanda in bed liggen...
Och, een orgietje in de jacuzie, brian duwt een griekse door de douche deur, amanda zoent met erik, huub, een vreemde, een meid en nog wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft waaronder Huub. Ze wilde maar wat graag met Huub naar bed maar Huub wees dit af. Slim van hem want Brian heeft een danseresje geneukt. Huub en Amanda lagen samen in bed (deden niets) en Brian kwam binnen en trok het dekbed van ze af. Jaloers natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
Je kunt goed tussen de woorden door lezen zie ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE fysiek geweld van Brian!!!
iemand trok amoebe keihard aan haar schouder ik ben ook nog steeds aan het wachten hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef pronkjewail het volgende:
Brian ziet er opgefokt uit! Tijd voor wat leuke opmerkingen van Huub! Ik offer mijn nachtrust natuurlijk niet voor niks op...ik wil Brian eruitgekickt!
Ik heb korte samenvattingen gegeven in deze en de vorige COS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
Laat dat als maar weg.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^
Waar je je druk om maakt tijdens een orgie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Maar die van mij is handzamer, want voorzien van een korte samenvatting
Bescherming van brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Pulu het volgende:
Natasja is ook zielig dat ze met een dronken persoon in discussie gaat
echt waarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef INCTRL het volgende:
Brian fysiek geweld gebruikt bij Amanda!!
Is ie deze keer wel gekomen dan?? (toen had ik de streams nog wel aan, maar de herrie uit)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
Je streams stonden uit...maar het is hem aardig gelukt![]()
Ik word zo fucking agressief van dat hoerenjong..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Je kunt goed tussen de woorden door lezen zie ik![]()
FOR SURE!! Ze voelt de bui al hangen als haar dushi de lul is!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef BBW het volgende:
dood aan natasia.
Dit hoort in het "Discuseer hier zoals Natasia"-topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Iemand trok keihard aan dr schouder!
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
Hebben we volgens mij niet gezien.quote:
en als het Huub was niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als het Brian was die aan haar schouder heeft getrokken, dan moet hij er uit, fysiek geweld!
nee moest stoppen van de poquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie deze keer wel gekomen dan?? (toen had ik de streams nog wel aan, maar de herrie uit)
dat is zijn 2e foonnummer alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, Huub heeft haar telefoonnummer geregeld
[afbeelding]
Huub heeft Amanda niet meegetrokken.quote:
Ja dat hebk wel gezien... hdnkkk is para.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben we volgens mij niet gezien.
Brian heeft wel heel hard de dekens weggetrokken bij Huub en Amanda.
Whahahah!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef LuNaTiC het volgende:
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
ZE ZAT ER ZELF BIJ
Vraag ik het in de COS, is het ook niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Waar je je druk om maakt tijdens een orgie.![]()
owww dit word nog leuk morgen als ze allemaal nuchter zijn..... de hele verhoudingen in het huis zijn natuurlijk van slag nu!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft waaronder Huub. Ze wilde maar wat graag met Huub naar bed maar Huub wees dit af. Slim van hem want Brian heeft een danseresje geneukt. Huub en Amanda lagen samen in bed (deden niets) en Brian kwam binnen en trok het dekbed van ze af. Jaloers natuurlijk!
Truste en nog bedankt voor het compliment van de onderwaterzendersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
HET 'PACHT' IIS GEBROKEN. (Nieuwe TT?)
zdngmw maakt zich zorgen. Top, "snap je".
![]()
Ik heb genoten.
![]()
Trusten.
![]()
![]()
Dat vraag je aan mij??????quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie deze keer wel gekomen dan?? (toen had ik de streams nog wel aan, maar de herrie uit)
Is wel zo, maar de intentie is verrot...quote:
zal best kunnen..maar ik vind dr toch goed handelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
neee die wilt niet dat Amanda haar bed uit komt omdat Brian kwaad is op haar
wie er aan dr schouder trok en ik HOOP BRIAN!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:49 schreef Cyan het volgende:
Wat gaat Natasia vragen?
erik balen; Die houd van op zijn grieksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Griekse is echt knap...
preciesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:50 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahahah!
En die vieze Natasia dekt gewoon die vieze Brian!
Wat een smerig wijf is het ook!
Te bang dat ze naar Brian gaat!![]()
ja dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar de intentie is verrot...
Ze zal dit tegen je gaan gebruiken als het haar uitkomt..
'Wie was degene die dit, en wie was degene die dat. Precies, dat was IK!!'
op die manier....
En Natasia heeft het al bevestigd op camera.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Danny het volgende:
brian trok keihard aan d'r schouder.
dat lijkt mij een exit voor brian.
behalve jaapquote:Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft
neeee joh! want dan is Natasia's dekking weg,,, je weeeeet togggquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Danny het volgende:
Dat was Brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
wie er aan dr schouder trok en ik HOOP BRIAN!!!![]()
Ja dat was Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Brian nou fysiek geweld gebruikt door dat dekbed keihard weg te trekken, Amanda schijnt daardoor last van haar schouder te hebben nu...
Dat denk ik nu ook, dat dekbed werd echt keihard weggetrokken waardoor Amanda's schouder nu pijn doet, of zat Brian ook nog aan Amanda's schouder?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Danny het volgende:
Durf je niet meer te kijken? WATJE!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens is het al rellen of niet?
Je wilt niet weten wat ze in de drank hebben gedaan vanaaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Satchmo het volgende:
kan iemand mij ff updaten..
zijn dit nu hoeren.. of zijn dit nu extreem makkelijke mensen???
ik bedoel... wtf!?
Brian!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Nrd_los het volgende:
Wie trok der nou keihard aan haar schouder
Als zij het dekbed vast hield heb je grote kans dat hij het niet bewust deedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ook, dat dekbed werd echt keihard weggetrokken waardoor Amanda's schouder nu pijn doet, of zat Brian ook nog aan Amanda's schouder?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef Cyan het volgende:
"Beste Brian,
na het gebruik van fysiek geweld tegen je neukpoppetje ... pardon, herstel ... Amanda kun je meteen je contractje tekenen en met dat stel pimpdaddy's mee op tournee. Veel succes met je carriére
Met vriendelijke groet,
de Redactie
P.S. Kan die Griekse hier ook even langskomen?"
Natuurlijk trok Brian keihard aan haar schouder!!! Ik zat er naast!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef n1ek het volgende:
Trok Brian aan haar schouder? Volgens mij trok Brian aan haar schouder, fuck he ik denk dat Brian aan haar schouder trok, kan iemand mij even vertellen of Brian haar aan haar schouder trok?!!!E>?!E!>![]()
Ik ging meer op de kleur van de douchemuur af......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat jij dat weet als je zegt dat het hem gelukt is![]()
DGK_REDACTIE zweet al peentjes, want dat brengt de exit voor Natasia ook dichterbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk en hopelijk een exit voor Brian...
Brain die hufterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Lieve het volgende:
Brian trok Amanda KEIHARD aan haar schouder! Harder dan een lullig schopje van Nena!
KEIHARD trok hij
Iemand trok Amanda KEIHARD aan haar schouder
Sommige vrouwen vallen op eerlijkheid en humor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef Roy_vdm het volgende:
Met open mond van verbazing kijk ik naar een Huub die het voor elkaar krijgt om met de tweede vrouw binnen het uur te zoenen.
Dat zal Natasia wel moeten sussen want Brian is de enige die haar in de villa houdt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Sug4r het volgende:
Kijk dat gezicht van Natasia...ze weet ook dat het Brian was.. ze gaat het zo sussen bij Amanda en anders wordt dat een exit voor Brian want hij was het die dat deed!!
Then they opened the gates to the next dimension: hell!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
jaaap heeft gedronken ik weet het zeker
oww hier is mn brian van gister.....denk erom he? niet virtueel vreemd gaan!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik kan het ECHT niet meer bijhouden...
Ik word oud![]()
Ok, maar dan vind ik nog dat het onder fysiek geweld valtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als zij het dekbed vast hield heb je grote kans dat hij het niet bewust deed
Nee hoor, dat doet hij altijd als hij zich af wil reageren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Owjee! Brain heeft te horen gekregen dat hij goed kan draaien (wat hij helemaal niet kan). En opeens staat hij midden in de nacht achter de draaitafels![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil die kooi in... NU!
Dude, ik begin echt fan te worden van jou postsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Het begint nu eindelijk een beetje op het leven van een echte miljonair te lijken.![]()
Brian is daarna nog beneden geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
HiDiHo heb je nog een filmpje van Brian die de dekens wegtrekt ? Ben wel heeeeel benieuwd of hij Amanda nu aan haar schouder trekt....
Ja... alleen moeten dit soort feestjes nog blasé worden, met veel coke en perverse sex, dan zijn we er écht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Het begint nu eindelijk een beetje op het leven van een echte miljonair te lijken.![]()
Alleen de coke nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Ja..idd....ik hoop dat er nooit iemand tegen hem zegt dat ie goed kan neuken...want dat kan hij al helemaal niet!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Owjee! Brain heeft te horen gekregen dat hij goed kan draaien (wat hij helemaal niet kan). En opeens staat hij midden in de nacht achter de draaitafels![]()
echt wel ze heeft zelfs een blauwe plekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
HiDiHo heb je nog een filmpje van Brian die de dekens wegtrekt ? Ben wel heeeeel benieuwd of hij Amanda nu aan haar schouder trekt....
Gaat heen en vermenigvuldig u! doe Brian iets aan. Ram die plaat door zijn strot!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
Zullen we samen?quote:
Gozert , ouwe Feyenoord-hoolie.quote:
heb em net geplaatst, is nog aan het ontwikkelen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wilde het net voorstellen in het Redactie-topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... alleen moeten dit soort feestjes nog blasé worden, met veel coke en perverse sex, dan zijn we er écht.![]()
Ja...dan doet Jaap het met Eric!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... alleen moeten dit soort feestjes nog blasé worden, met veel coke en perverse sex, dan zijn we er écht.![]()
Hij kan wel therapie aanvragen daarvoor, zullen ze daar best komen gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:58 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja..idd....ik hoop dat er nooit iemand tegen hem zegt dat ie goed kan neuken...want dat kan hij al helemaal niet!!!
Ze wilt niet voor niets dat Amanda in haar bed blijft want anders gaat Amanda verhaal halen bij Brian en wordt het een exit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Natasia wel moeten sussen want Brian is de enige die haar in de villa houdt.
Wel lager dan laag trouwens, als je eruitgezet wordt wegens fysiek geweld tegen een vrouw.
Echt ? Niet gezien...quote:
Maar een aantal mensen zouden geen inleggeld hebben betaald. Waarschijnlijk omdat ze van die mensen (te) veel verwachten. Dus geef je maar op en laat blijken dat je echt tv wilt makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we samen?
Ik rel die HELE fucking kooi wakker...
En Brian heb ik er binnen een dag uit vanwege fysiek geweld...
Als het hem veel geld kost laat ik me slaan...
Wat een pauper die gozert...
Heb jij het gezien dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Brain moet er echt uit na vanavond! Die schop van Nena was er niets bij!
Vrouw tegen vrouw:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Natasia wel moeten sussen want Brian is de enige die haar in de villa houdt.
Wel lager dan laag trouwens, als je eruitgezet wordt wegens fysiek geweld tegen een vrouw.
Is er al Zwaai hier Brain uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef INCTRL het volgende:
Wie maakt topic aan "ZWAAI HIER BRIAN UIT" ?????
Daag me niet uit jijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar een aantal mensen zouden geen inleggeld hebben betaald. Waarschijnlijk omdat ze van die mensen (te) veel verwachten. Dus geef je maar op en laat blijken dat je echt tv wilt maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |