oww hier is mn brian van gister.....denk erom he? niet virtueel vreemd gaan!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik kan het ECHT niet meer bijhouden...
Ik word oud![]()
Ok, maar dan vind ik nog dat het onder fysiek geweld valtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als zij het dekbed vast hield heb je grote kans dat hij het niet bewust deed
Nee hoor, dat doet hij altijd als hij zich af wil reageren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Owjee! Brain heeft te horen gekregen dat hij goed kan draaien (wat hij helemaal niet kan). En opeens staat hij midden in de nacht achter de draaitafels![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil die kooi in... NU!
Dude, ik begin echt fan te worden van jou postsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Het begint nu eindelijk een beetje op het leven van een echte miljonair te lijken.![]()
Brian is daarna nog beneden geweestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
HiDiHo heb je nog een filmpje van Brian die de dekens wegtrekt ? Ben wel heeeeel benieuwd of hij Amanda nu aan haar schouder trekt....
Ja... alleen moeten dit soort feestjes nog blasé worden, met veel coke en perverse sex, dan zijn we er écht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Het begint nu eindelijk een beetje op het leven van een echte miljonair te lijken.![]()
Alleen de coke nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:57 schreef APK het volgende:
Ja..idd....ik hoop dat er nooit iemand tegen hem zegt dat ie goed kan neuken...want dat kan hij al helemaal niet!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Owjee! Brain heeft te horen gekregen dat hij goed kan draaien (wat hij helemaal niet kan). En opeens staat hij midden in de nacht achter de draaitafels![]()
echt wel ze heeft zelfs een blauwe plekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
HiDiHo heb je nog een filmpje van Brian die de dekens wegtrekt ? Ben wel heeeeel benieuwd of hij Amanda nu aan haar schouder trekt....
Gaat heen en vermenigvuldig u! doe Brian iets aan. Ram die plaat door zijn strot!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |