behalve jaapquote:Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft
neeee joh! want dan is Natasia's dekking weg,,, je weeeeet togggquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Danny het volgende:
brian trok keihard aan d'r schouder.
dat lijkt mij een exit voor brian.
Dat was Brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
wie er aan dr schouder trok en ik HOOP BRIAN!!!![]()
Ja dat was Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Brian nou fysiek geweld gebruikt door dat dekbed keihard weg te trekken, Amanda schijnt daardoor last van haar schouder te hebben nu...
Dat denk ik nu ook, dat dekbed werd echt keihard weggetrokken waardoor Amanda's schouder nu pijn doet, of zat Brian ook nog aan Amanda's schouder?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:51 schreef Danny het volgende:
brian trok keihard aan d'r schouder.
dat lijkt mij een exit voor brian.
Durf je niet meer te kijken? WATJE!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens is het al rellen of niet?
Je wilt niet weten wat ze in de drank hebben gedaan vanaaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Satchmo het volgende:
kan iemand mij ff updaten..
zijn dit nu hoeren.. of zijn dit nu extreem makkelijke mensen???
ik bedoel... wtf!?
Brian!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Nrd_los het volgende:
Wie trok der nou keihard aan haar schouder
Als zij het dekbed vast hield heb je grote kans dat hij het niet bewust deedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ook, dat dekbed werd echt keihard weggetrokken waardoor Amanda's schouder nu pijn doet, of zat Brian ook nog aan Amanda's schouder?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef Cyan het volgende:
"Beste Brian,
na het gebruik van fysiek geweld tegen je neukpoppetje ... pardon, herstel ... Amanda kun je meteen je contractje tekenen en met dat stel pimpdaddy's mee op tournee. Veel succes met je carriére
Met vriendelijke groet,
de Redactie
P.S. Kan die Griekse hier ook even langskomen?"
Natuurlijk trok Brian keihard aan haar schouder!!! Ik zat er naast!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef n1ek het volgende:
Trok Brian aan haar schouder? Volgens mij trok Brian aan haar schouder, fuck he ik denk dat Brian aan haar schouder trok, kan iemand mij even vertellen of Brian haar aan haar schouder trok?!!!E>?!E!>![]()
Ik ging meer op de kleur van de douchemuur af......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat jij dat weet als je zegt dat het hem gelukt is![]()
DGK_REDACTIE zweet al peentjes, want dat brengt de exit voor Natasia ook dichterbij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk en hopelijk een exit voor Brian...
Brain die hufterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Lieve het volgende:
Brian trok Amanda KEIHARD aan haar schouder! Harder dan een lullig schopje van Nena!
KEIHARD trok hij
Iemand trok Amanda KEIHARD aan haar schouder
Sommige vrouwen vallen op eerlijkheid en humor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:54 schreef Roy_vdm het volgende:
Met open mond van verbazing kijk ik naar een Huub die het voor elkaar krijgt om met de tweede vrouw binnen het uur te zoenen.
Dat zal Natasia wel moeten sussen want Brian is de enige die haar in de villa houdt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Sug4r het volgende:
Kijk dat gezicht van Natasia...ze weet ook dat het Brian was.. ze gaat het zo sussen bij Amanda en anders wordt dat een exit voor Brian want hij was het die dat deed!!
Then they opened the gates to the next dimension: hell!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:52 schreef Dogga het volgende:
jaaap heeft gedronken ik weet het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |