We zijn nu al 2 pagina's verder. Waarom deze dichtgooien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Maar die van mij is handzamer, want voorzien van een korte samenvattingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Ja maar wat Brian doet mag allemaal..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...
1 big orgyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
owwww ik val met mn neus in de boter zie ik??
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef DainBramage het volgende:
Als Brian slim is gaat hij nu snel bij Amanda in bed liggen...
Och, een orgietje in de jacuzie, brian duwt een griekse door de douche deur, amanda zoent met erik, huub, een vreemde, een meid en nog wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft waaronder Huub. Ze wilde maar wat graag met Huub naar bed maar Huub wees dit af. Slim van hem want Brian heeft een danseresje geneukt. Huub en Amanda lagen samen in bed (deden niets) en Brian kwam binnen en trok het dekbed van ze af. Jaloers natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
Je kunt goed tussen de woorden door lezen zie ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:48 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE fysiek geweld van Brian!!!
iemand trok amoebe keihard aan haar schouder ik ben ook nog steeds aan het wachten hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef pronkjewail het volgende:
Brian ziet er opgefokt uit! Tijd voor wat leuke opmerkingen van Huub! Ik offer mijn nachtrust natuurlijk niet voor niks op...ik wil Brian eruitgekickt!
Ik heb korte samenvattingen gegeven in deze en de vorige COS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
Laat dat als maar weg.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^
Waar je je druk om maakt tijdens een orgie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Maar die van mij is handzamer, want voorzien van een korte samenvatting
Bescherming van brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef Pulu het volgende:
Natasja is ook zielig dat ze met een dronken persoon in discussie gaat
echt waarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef INCTRL het volgende:
Brian fysiek geweld gebruikt bij Amanda!!
Is ie deze keer wel gekomen dan?? (toen had ik de streams nog wel aan, maar de herrie uit)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
Je streams stonden uit...maar het is hem aardig gelukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |