quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:36 schreef Darklight het volgende:
Verheug me op het ontbijt
Moet alleen werken, dus wel alles noteren
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een eikel is het ook hè, alsof ie net niet zelf de douchemuren nogmaals probeerde te witten.
brian is een slettebakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef patist het volgende:
wie is nou de hoer? ik weet het niet meer hoor.... brian weet het altijd zooooo goed te bewerkstelligen!!
Welterusten, en nog bedankt voor je PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
Ok ik ben Brian zat, hou het voor gezien...![]()
Ja...hij maakt het steeds bonter!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De smerige, smerige rat! ******* ******* **** ******
Omfg, waarom raak ik zo ontzettend ****** fucking KWAAD om dit soort ****** paupers!?
Even voor de duidelijkheid, dit is de gecensureerde versie van deze post...
Daarom zei ik ook "probeerde"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Volgens mij gleed ze uit over zijn kwakje van een paar weken daarom moesten ze zo lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
Brian zijn jalouzie gaat hem zijn kop kosten
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda mag met alles en iedereen behalve met Hupert![]()
![]()
![]()
LOL @ bewerkstelligen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpakt![]()
en dat kan z'n ego natuurlijk niet bewerkstelligen![]()
Tuurlijk is Brian opgefokt: eerst 141 dagen niet neuken (en wel kwaad worden dat een ander het eerder ontkende) en dan eindelijk in 1 maand 2 gewillige vrouwen en bij allebei niet kunnen komen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef pronkjewail het volgende:
Brian ziet er opgefokt uit! Tijd voor wat leuke opmerkingen van Huub! Ik offer mijn nachtrust natuurlijk niet voor niks op...ik wil Brian eruitgekickt!
We zijn nu al 2 pagina's verder. Waarom deze dichtgooien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Maar die van mij is handzamer, want voorzien van een korte samenvattingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is vast al wel gezegd, maar die andere COS was eerder Gert
Ja maar wat Brian doet mag allemaal..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...
1 big orgyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
owwww ik val met mn neus in de boter zie ik??
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Als brian een gore smerige rat is bedoel je ^^quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef DainBramage het volgende:
Als Brian slim is gaat hij nu snel bij Amanda in bed liggen...
Och, een orgietje in de jacuzie, brian duwt een griekse door de douche deur, amanda zoent met erik, huub, een vreemde, een meid en nog wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
heb toevallig wat uren vrij genomen van streams kijken,iemand een korte samenvatting?
Er was een feestje. Amanda tongde iedereen die een pik heeft waaronder Huub. Ze wilde maar wat graag met Huub naar bed maar Huub wees dit af. Slim van hem want Brian heeft een danseresje geneukt. Huub en Amanda lagen samen in bed (deden niets) en Brian kwam binnen en trok het dekbed van ze af. Jaloers natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
wat is er gaande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |