quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:36 schreef Darklight het volgende:
Verheug me op het ontbijt
Moet alleen werken, dus wel alles noteren
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een eikel is het ook hè, alsof ie net niet zelf de douchemuren nogmaals probeerde te witten.
brian is een slettebakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:42 schreef patist het volgende:
wie is nou de hoer? ik weet het niet meer hoor.... brian weet het altijd zooooo goed te bewerkstelligen!!
Welterusten, en nog bedankt voor je PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef Kinga het volgende:
Ok ik ben Brian zat, hou het voor gezien...![]()
Ja...hij maakt het steeds bonter!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De smerige, smerige rat! ******* ******* **** ******
Omfg, waarom raak ik zo ontzettend ****** fucking KWAAD om dit soort ****** paupers!?
Even voor de duidelijkheid, dit is de gecensureerde versie van deze post...
Daarom zei ik ook "probeerde"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Volgens mij gleed ze uit over zijn kwakje van een paar weken daarom moesten ze zo lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kon nou niet zien of het gelukt was...de ramen waren beslagen...![]()
Dit was de derde vrouw die Brian vruchteloos geneukt heeft.... Amamda haaft gezoend... EN wat zegt Brian tegen Natas: Ik wilde even laten zien dat Amanda een Ho is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
Brian zijn jalouzie gaat hem zijn kop kosten
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda mag met alles en iedereen behalve met Hupert![]()
![]()
![]()
LOL @ bewerkstelligen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:45 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
psies.. want dat is dan al t 2e meisje die huub van m afpakt![]()
en dat kan z'n ego natuurlijk niet bewerkstelligen![]()
Tuurlijk is Brian opgefokt: eerst 141 dagen niet neuken (en wel kwaad worden dat een ander het eerder ontkende) en dan eindelijk in 1 maand 2 gewillige vrouwen en bij allebei niet kunnen komen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:44 schreef pronkjewail het volgende:
Brian ziet er opgefokt uit! Tijd voor wat leuke opmerkingen van Huub! Ik offer mijn nachtrust natuurlijk niet voor niks op...ik wil Brian eruitgekickt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |