Jawel, maar ik doe graag moeilijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef ArTiC het volgende:
aan de TT te zien begrijpt Juup het idd niet
Opzoutenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef hardromacore het volgende:
Zwolle 888 - im a fatty, im sharing food
Lekker ding die ventquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
Check deze LSD slikkende heerschende video![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aFbEBVuVHZc
Humor verschilt gelukkigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
Check deze LSD slikkende heerschende video![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aFbEBVuVHZc
Hebben een reallife neukertje gevonden misschien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Laralove
Waar is Gazy eigenlijk gebleven
Inu moest ook ineens plotseling een sociaal leven hebben
Gazy, geen idee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Laralove
Waar is Gazy eigenlijk gebleven
Inu moest ook ineens plotseling een sociaal leven hebben
En een lijstje met alle topics natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef bleiblei het volgende:
Misschien een leuke voor R8als stukje, in de OP een lijst maken van iedereen die actief meegepost heeft. (Dus zonder de lamers die hier ff komen rellen enzo, maar die een tijdje meegepost hebben, vanaf Laralove
ongeveer
)
Dus MrW, Barb, JustMe, Gazylady, die vriendin van Gazylady, Ikke_Ook, _Mal_, Jerruh, Cynix, Laralove, Debje, Boomknuffelaar (oid)., Inu, Indahnesia.com,Burning_Reflex
enz. enz. enz.
Moet dat stukje tekst een heel topic beslaan ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:50 schreef bleiblei het volgende:
Misschien een leuke voor R8als stukje, in de OP een lijst maken van iedereen die actief meegepost heeft. (Dus zonder de lamers die hier ff komen rellen enzo, maar die een tijdje meegepost hebben, vanaf Laralove
ongeveer
)
Dus MrW, Barb, JustMe, Gazylady, die vriendin van Gazylady, Ikke_Ook, _Mal_, Jerruh, Cynix, Laralove, Debje, Boomknuffelaar (oid)., Inu, Indahnesia.com,Burning_Reflex
enz. enz. enz.
Heb jij wat te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:30 schreef r8ality het volgende:
Ja een lijst met alle topics.
How about, NO!
Hur står det till i Sverige?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:30 schreef r8ality het volgende:
Ja een lijst met alle topics.
How about, NO!
Ga je gang.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:35 schreef Blueman het volgende:
Uh, mijlpalen...
Datum topic 1
hoeveel dagen hebben we erover gedaan om de 100 te bereiken
en daarna de 1000
hoeveel posts dat inhoud (het aantal ook nog met oude forumregels)
Bra, tack! Och du?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:38 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet mee naar bed nu, want Juup heeft zin om te neuken.
Ik heet geen Arcee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:35 schreef Blueman het volgende:
Uh, mijlpalen...
Datum topic 1
hoeveel dagen hebben we erover gedaan om de 100 te bereiken
en daarna de 1000
hoeveel posts dat inhoud (het aantal ook nog met oude forumregels)
Wees gerust, ik ook nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:45 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Bra tack, men jag inte är i Sverige .....
hmm, ik weet niet zeker waar die inte moet staan...
Ja, jag vet det!... Jag missa Sverige ofta.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ook nog niet.
Men Sverige är mycket bra!
Wat voor iets had je dan in gedachte..quote:
Jag missa NL intequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja, jag vet det!... Jag missa Sverige ofta.
Stukje emotioneel slap gezever. No big deal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor iets had je dan in gedachte..
Oh.. en appeltje eitje story dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Stukje emotioneel slap gezever. No big deal.
Hej hej.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:53 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Jag förstå!
Jag går sova, gott sov!
hej då!
Oi!quote:
gazylady weet ik niet maar silverpearl heeft onlangs een huis gekocht en is denk ik daar druk meequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gazy, geen idee.
Ik kan hier gruwelijk nare dingen gaan schrijven, maar Lotte heeft het gewoon te druk met studeren, Job en nog wat zaken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:45 schreef amaranta het volgende:
en....
http://www.nu.nl/news/993876/21/Rellen_in_Kopenhagen.html
waar was jij vanavond reality?
Vast niet in Denemarkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:45 schreef amaranta het volgende:
en....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kids vandaag geen aardrijkskunde van je krijgen
![]()
![]()
PMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef gr8w8 het volgende:
Weetje, zes dagen per week werken is niet goed voor je.
Zullen we gaan aftellen? Nog hoeveel jaar?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Blueman het volgende:
Mogguh!
Het is vrijdag dus dat betekend nog een paar uur en dan is het weekend![]()
![]()
ben met vanalles en nog wat bezig maar nog niet echt iets concreets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al een nieuw project op pootjes staan qua werk?
OMG!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:45 schreef amaranta het volgende:
en....
lijkt dat ie nu echt op begint te raken Flow...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:04 schreef FlowDesign het volgende:
Mogguh... ik ga ff een paar uurtjes naar PvdBroek z'n gezwam luisteren en daarna naar Geldrop om m'n auto te laten maken
Spierpijn?quote:
dannizzet niet zo erg, tenzij you op dit moment op het vliegveld vertoeft.quote:
Lieverd, waarom nou de pleeboyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al een nieuw project op pootjes staan qua werk?
Uiteraard vertoef ik op het vliegveld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
dannizzet niet zo erg, tenzij you op dit moment op het vliegveld vertoeft.
ga morgenavond weer es proberen te drinken
oh meissie toch!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard vertoef ik op het vliegveld.
Werd al om half negen wakker
Walgelijk gewoon
Jah, zeg dat dan eeeeerderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieverd, waarom nou de pleeboy
De nieuwe revu is voor mij ook nog een beetje fun
Ahaa... Mjaah ik vroeg het me afquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben met vanalles en nog wat bezig maar nog niet echt iets concreets.
heb volgende week ook weer wat gesprekken staan, maar
misschien dat ik toch in mn eentje verder ga.
ben r dus nog niet helemaal uit.
maar thanx voor asking.
You never askedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jah, zeg dat dan eeeeerder.
Maar twas wel tof dus mij Maria Mena?
ik ben er vaak wel hoor, maar ik zeg niet altijd watquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ahaa... Mjaah ik vroeg het me af. Je bent er zo weinig hiero lately
.
Dingetjes in de zelfde hoek als wat je deed?
eindelijk de clown terugquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
En wil iedereen gewoon weer kleur in zijn avatar stoppen? Thanks you
geen lelijk ding, maar of ze nu zingt, rapt, danscht of ergens lintjes uit tevoorschijnt tovert is mij geheel onduidelijk.quote:
Een zangeresje met hele mooie teksten enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen lelijk ding, maar of ze nu zingt, rapt, danscht of ergens lintjes uit tevoorschijnt tovert is mij geheel onduidelijk.
edit: ze zingt schijnbaar
En wie deed dan de stem van Pinoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Dolf Jansen schijnt jaren in Pino te hebben gezeten.
Noooooit geweten.
quote:
quote:Renée Menschaar (Den Haag, 1955) is een Nederlandse (stem)actrice/ poppenspeelster.
Ze is alleen bekend om haar stem. Sinds 1991 speelt ze Pino in de populaire Nederlandse peuter- en kleutertelevisieserie Sesamstraat.
Nooit gezien eigenlijk.quote:Tevens is het erg warm in het pak. Als de mogelijkheid het toelaat zet zij het hoofd even af.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, een Renee met dubbel ee
Purk is ook een meisje
[afbeelding]
Purk is tofquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Die moet er echt uitgeschreven worden. Dodelijk eczeem oid.
Lesbo.quote:
Bij Si Senor, was goed te etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lesbo.
Hoe was het eten gister trouwens? Bij welke tapasbar ben je nou geweest?
Het wordt weer een schrale maand voor ons?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij Si Senor, was goed te eten![]()
Vond het alleen wel aan de dure kant.
Nee, want ik heb met CC betaaldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het wordt weer een schrale maand voor ons?.
Jullie komen maar fijn een keer bij ons eten, geen probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het wordt weer een schrale maand voor ons?.
Ja, maar als we daar op moeten gaan wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef bleiblei het volgende:
Jullie hebben nog een keer eten bij mij tegoed.
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja, maar als we daar op moeten gaan wachten![]()
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()
Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieverd, waarom nou de pleeboy
De nieuwe revu is voor mij ook nog een beetje fun
Ik ook, dus kies maar, eten we bij jullie, of jullie bij ons of wij bij bbquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoor
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
En wil iedereen gewoon weer kleur in zijn avatar stoppen? Thanks you
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()
ik weet dat hij in zweden zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg, pak twee lege conservenblikken en een stuk vliegertouw en vraag het hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet dat hij in zweden zit
alleen hij zit nog altijd dicterbij dan wij dacht ik zo
en af te wassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()
Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat bent u thuis?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen
Ik ook. Van alles drie zelfs. Beatrix oud, nieuw en met dubbele koppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen
Nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?
Wel een daalder.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
miss. heb ik er nog eentje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
nou ja wat ik zeg is nou toch nie goed meer....maar ik zei het wel echt met die gedachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsen.
Graag, zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
miss. heb ik er nog eentje.
zoek strax wel ff
ff wachten tot mijn meesteres en schatbewaarder terug isquote:
niet goed geslaapt?quote:
als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.quote:
Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.
Moet er niet aan denken dat ik 1/3 van mijn leven verslaap![]()
nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echter.
Paar jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelf
vanmorgen 0700 uur: psssst papa, opstaan!
gelukkig werd ik gered door moeders
m..m...maanden?quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Stormqueen!
Mijn telefoon heb ik gekocht bij de Phonehouse toch?
je moet nog wel meekunnen met je kind he..quote:
Nee bb ruilt me over een aantal jaren in voor een sappig jong mokkel dat nog wel zijn koters kan baren als hij 40 isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet nog wel meekunnen met je kind he..
ik zie welles van die kinderen met ouders die ook opa en oma zouden kunnen zijn.
erg zonde..
mmm...dit wordt een discussiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je ze i.i.g. niet met mij, goed dat ik het nu al weet
ja maar een kind op je 22ste/23ste is ook nie altijd te goeiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet nog wel meekunnen met je kind he..
ik zie welles van die kinderen met ouders die ook opa en oma zouden kunnen zijn.
erg zonde..
Heerlijk, wat ben jij makkelijk op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee bb ruilt me over een aantal jaren in voor een sappig jong mokkel dat nog wel zijn koters kan baren als hij 40 is
Nee hoor, dat weet hij allangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
mmm...dit wordt een discussie [afbeelding]
Het was daarom ook maar een garpjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heerlijk, wat ben jij makkelijk op de kast te krijgen.
om vervolgens op 44 jarige leeftijd een hartaanval te krijgen omdat.... en de kinderen ineens geen vader meer hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee bb ruilt me over een aantal jaren in voor een sappig jong mokkel dat nog wel zijn koters kan baren als hij 40 is
22/23 is helemaal niet zo vroeg hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar een kind op je 22ste/23ste is ook nie altijd te goei![]()
of jonger nog
inruil levert dan nix meer op, sorry dat ik het zeggen moetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buitenvrouw heet dat toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
inruil levert dan nix meer op, sorry dat ik het zeggen moet
BB, ik zou haar houden en er een jonkie bijnemen, bv een aupair of een bijvrouw.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
inruil levert dan nix meer op, sorry dat ik het zeggen moet
BB, ik zou haar houden en er een jonkie bijnemen, bv een aupair of een bijvrouw.
wellus..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
22/23 is helemaal niet zo vroeg hoor.
Voor mezelf wel, daar niet van.
Geen idee, of ik uberhaupt wel kindjes wil. Een jaar of 32 lijkt me wel wat. In ieder geval niet TE oudquote:
Voordat we ik aan kids beginnen wil ik kunnen leven van een eigen bedrijfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, of ik uberhaupt wel kindjes wil. Een jaar of 32 lijkt me wel wat. In ieder geval niet TE oud
Be a man, BB.quote:
Dan zullen wij geen kids krijgen vrees ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voordat we ik aan kids beginnen wil ik kunnen leven van een eigen bedrijf.
neenee, dis zoon moment dat je je man openlijk steunt bij zijn dromenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zullen wij geen kids krijgen vrees ik
Wat een vertrouwen in mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zullen wij geen kids krijgen vrees ik
30 is mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef bleiblei het volgende:
30 vind ik wel doable.
Oeh, en ik wil dan ook aan de Herman Heyermanslaan wonen.
Glaasje Port erbij, 's ochtends nederland in Beweging op de buis, 's middags wat soapjes, ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar even serieus, ik moet nu ab-so-luut nog niet aan kinderen denken. Ben ik totaal niet mee bezig, dus ik word sowieso geen jonge moeder. Maar ik weet wel dat een vrouwenlichaam over een biologische tikker beschikt. Het lijkt me ook erg zaad om in de 50 te zijn en nog een stel hysterische pubers rond te hebben lopen.
ik heb hier nu hallunicaties van een naar welschap fietsende SQ met op haar (moeder)viets 2 kinderzitjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar even serieus, ik moet nu ab-so-luut nog niet aan kinderen denken. Ben ik totaal niet mee bezig, dus ik word sowieso geen jonge moeder. Maar ik weet wel dat een vrouwenlichaam over een biologische tikker beschikt. Het lijkt me ook erg zaad om in de 50 te zijn en nog een stel hysterische pubers rond te hebben lopen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Glaasje Port erbij, 's ochtends neger in Beweging op de buis, 's middags wat soapjes, ik zie het probleem niet.
Tegen de tijd dat ik in de 30 ben hoop ik me toch wel een autootje te kunnen veroorlovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb hier nu hallunicaties van een naar welschap fietsende SQ met op haar (moeder)viets 2 kinderzitjes![]()
Weet je, er zijn ook moeders die werkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:43 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Glaasje Port erbij, 's ochtends nederland in Beweging op de buis, 's middags wat soapjes, ik zie het probleem niet.
Alleen in de wijken zonder toffe postbode.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, er zijn ook moeders die werken
nep moeders ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je, er zijn ook moeders die werken
Werkt je vrouw?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
nep moeders ja.
moeders die kinderen opvoeden als werk zien en werk als vrijheid zien.
BS, ik ga dus echt niet alleen nog maar tussen mijn 4 muren zitten als ik kinderen zou hebben. Dat zou je zelf denk ik ook niet echt tof vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
nep moeders ja.
de postbode mag nu wel een vrouw zijn, graag zelfs.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Alleen in de wijken zonder toffe postbode.
ik blijf ook werkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
nep moeders ja.
nee, maar dat mag ze wel als ze wil.quote:
sorry maar (afgezien van de $$) als je op een school werkt kun je ook gewoon thuis je eigen kind bemoederen ipv andermans jong.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry maar (afgezien van de $$) als je op een school werkt kun je ook gewoon thuis je eigen kind bemoederen ipv andermans jong.
ah, jij vergeets de koffietijden van de moeders onderling, het sjansen met de groentenboer, het opbrengen en weghalen van je kind enz enz.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BS, ik ga dus echt niet alleen nog maar tussen mijn 4 muren zitten als ik kinderen zou hebben. Dat zou je zelf denk ik ook niet echt tof vinden
ja, van bij het schoolplein staan word je wijzerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, jij vergeets de koffietijden van de moeders onderling, het sjansen met de groentenboer, het opbrengen en weghalen van je kind enz enz.
is bnog best druk hoor, dat moederen.
tja, je leert daar wel welke steden in welke scandinavische landen liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, van bij het schoolplein staan word je wijzer
Maar ik zal er verder niet meer op in gaan
?? om de week vrijdags vrij of beodel you da nie?quote:
En wie Ludo heeft vermoord, en hoe je brood lang vers houdt, en hoeveel grasvlekken Pietje gister weer in zijn broek had gemaaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, je leert daar wel welke steden in welke scandinavische landen liggen
flauwertquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, van bij het schoolplein staan word je wijzer
Maar ik zal er verder niet meer op in gaan
ludo is niet dood!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wie Ludo heeft vermoord, en hoe je brood lang vers houdt, en hoeveel grasvlekken Pietje gister weer in zijn broek had gemaakt![]()
Pietjes krijgen geen grasvlekken meer in broeken. Pietjes willen consoles en computers en komen niet meer buitenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wie Ludo heeft vermoord, en hoe je brood lang vers houdt, en hoeveel grasvlekken Pietje gister weer in zijn broek had gemaakt![]()
In second life dan, for that matterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pietjes krijgen geen grasvlekken meer in broeken. Pietjes willen consoles en computers en komen niet meer buiten.
Whehehehe, op de radio hadden ze het over een busje met voor 10miljoen euro aan Hasjquote:AMSTERDAM - De politie heeft vrijdagochtend in een gekantelde vrachtwagen op de A7 bij het Noord-Hollandse Avenhorn honderden kilo's hasj gevonden. De bestuurder van de truck wachtte de komst van de politie na het ongeluk niet af en nam de benen.
10 miljoen euro aan hasj, ff rekenen... 1000 a 2000 kilo dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehehe, op de radio hadden ze het over een busje met voor 10miljoen euro aan Hasj.
quote:
zondequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Whehehehe, op de radio hadden ze het over een busje met voor 10miljoen euro aan Hasj.
OMG, een kruising tussen bootschoenenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ze soms ook?
[afbeelding]
Mannenmodel
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ze soms ook?
[afbeelding]
Mannenmodel
Hier schijnt het zonnetje ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Bijna weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!! En het is mooi weer.
Hier tenminste.
http://www.joosthamers.nl/?p=17quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Daar is het nog veuls te koud voor helaas
quote:
En door al dat geloel over die scriptie wil ik liever meer tijd ervoor hebben, dus ik ga vragen of ik eind Mei kan afstuderen i.p.v. eind Aprilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef FlowDesign het volgende:
College CMI van PvdBroek was best boeiend, iig goede tips voor m'n scriptie gekregen![]()
Die heb ik vorige week al van Amaranta gekregenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef febster het volgende:
BB, je hebt mijn mailtje nog niet gelezen![]()
stage x 4quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:01 schreef bleiblei het volgende:
Wie de fuck is Willem Spruijt? En prijs van Infoland?.
Zal wel allemaal van na mijn tijd zijn.
Ik had geloof ik een 8 voor de uitvoering van mijn stage, een 8 voor mijn voordracht en een 7 voor mijn verslag. En ivm. verdeel sleutel tussen die 3 punten een 7 als eindresultaat.
Een week heeft 7 dagen, da´s 21 maaltijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wraps! uit de oven met veel gesmolten kaas erop en crème fraîche![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:18 schreef r8ality het volgende:
Flow, ik heb dus al 5 of 6x wraps gemaakt hier.
Ah jij kijkt ook wel eens op Torrentspy?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah jij kijkt ook wel eens op Torrentspy?.
Wie bedoel je eigenlijk? Flow oder mich? In case of me:quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef r8ality het volgende:
Ik heet geen Arcee.
Doe je werk!quote:
Hey, de lijstjesfetishist!quote:
BB: En Salsasaus & Guacamolequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wraps! uit de oven met veel gesmolten kaas erop en crème fraîche![]()
Je mag 1x raden wat ik ge-PM't heb. Komt ook bij verhaaltjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, de lijstjesfetishist!
Kan je in topic 1000 een keer een topposters lijstje posten?.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je mag 1x raden wat ik ge-PM't heb. Komt ook bij verhaaltje.
wrijf even de sneeuw uit je ogen en lees nog eensquote:
Euwquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wrijf even de sneeuw uit je ogen en lees nog eens
1) D'r is niks van jouquote:
1) Sowieso meer van mij dan van hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
1) D'r is niks van jou
2) Staat ie al achterstevoren?.
Slechts WA.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef r8ality het volgende:
Heeft jouw mama een goede verzekering?.
Wat hadtie ook al weer gedaan met een paars autootje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef r8ality het volgende:
Heeft jouw mama een goede verzekering?.
1) Twingo van n moeder ergens achterin gegleden op nat/glad wegdek. Twingo's remmen niet hardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat hadtie ook al weer gedaan met een paars autootje?.
Klinkt alllllllssss.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Gehakt
- Gele paprika
- Rode ui
- Tomaat/basilicosaus van de Lidl
- Zout
- Peper
- Knoflookpoeder
- Fusilli Parmesan Kant & Klaar (ook Lidl)
Behalve de Fusilli alles bij elkaar flikkeren (wel eerst gehakt fatsoenlijk bakken natuurlijk), daarna even snel de Fusilli meuk koken, bij elkaar gooien, prima eten..
Ik mis het bier.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Gehakt
- Gele paprika
- Rode ui
- Tomaat/basilicosaus van de Lidl
- Zout
- Peper
- Knoflookpoeder
- Fusilli Parmesan Kant & Klaar (ook Lidl)
Behalve de Fusilli alles bij elkaar flikkeren (wel eerst gehakt fatsoenlijk bakken natuurlijk), daarna even snel de Fusilli meuk koken, bij elkaar gooien, prima eten..
Wraps?quote:
moest om 5 uur niet denken aan eten, per ongeluk een tuc-koekje gepakt...brrrr, ben er nog klef vanquote:Op zondag 4 maart 2007 05:04 schreef febster het volgende:
Dikke tosti's met kaas en spek zijn de shit na het stappen
GOEDEMORGEN!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen...
dat was een kort nachtje ... van 7 tot 10 geslapen...
iets harder praten svp, ben nog een beetje doof van het draaien![]()
Bevalt die -4 op een terras en die sneeuw nog steeds zo goedquote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef r8ality het volgende:
Keelpijn. Verkouden
. Hoesten
. Niet fatsoenlijk kunnen slapen 2 nachten lang
.
Er was niks aan de hand totdat die kutmarokkaan hier verkouden werd. Toen had ik het ook binnen 3 dagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef febster het volgende:
[..]
Bevalt die -4 op een terras en die sneeuw nog steeds zo goed?
dat ziet er verrekte klef uitquote:
vetklepquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Er zijn ook verslavende online spelletjes van Nabisco / Oreoquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Nooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
bb met je koekjes
ik moet je op een strenger dieet zetten
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niet, maar dan gaat mijn moeder je broeken niet uitleggen in ieder geval![]()
![]()
Mijn paaseitjes zijn gelukkig ook bijna op.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
In dat gouden kooi subforum zijn ze in die SC topics de hele dag aan het typen wat er gezegt wordt in dat programmaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in, wij stoppen tenminste nog een diepere intelligente betekenis in onze postsquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
met een gemiddeld iq wat je dan weer door 10 moet delen, dus overall kom je op hetzelfde uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |