Ik ook. Van alles drie zelfs. Beatrix oud, nieuw en met dubbele koppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen
Nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?
Wel een daalder.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
miss. heb ik er nog eentje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
nou ja wat ik zeg is nou toch nie goed meer....maar ik zei het wel echt met die gedachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsen.
Graag, zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
miss. heb ik er nog eentje.
zoek strax wel ff
ff wachten tot mijn meesteres en schatbewaarder terug isquote:
niet goed geslaapt?quote:
als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.quote:
Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.
Moet er niet aan denken dat ik 1/3 van mijn leven verslaap![]()
nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echter.
Paar jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelf
vanmorgen 0700 uur: psssst papa, opstaan!
gelukkig werd ik gered door moeders
m..m...maanden?quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Stormqueen!
Mijn telefoon heb ik gekocht bij de Phonehouse toch?
je moet nog wel meekunnen met je kind he..quote:
Nee bb ruilt me over een aantal jaren in voor een sappig jong mokkel dat nog wel zijn koters kan baren als hij 40 isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet nog wel meekunnen met je kind he..
ik zie welles van die kinderen met ouders die ook opa en oma zouden kunnen zijn.
erg zonde..
mmm...dit wordt een discussiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je ze i.i.g. niet met mij, goed dat ik het nu al weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |