Jullie komen maar fijn een keer bij ons eten, geen probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het wordt weer een schrale maand voor ons?.

Ja, maar als we daar op moeten gaan wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef bleiblei het volgende:
Jullie hebben nog een keer eten bij mij tegoed.

Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja, maar als we daar op moeten gaan wachten![]()

Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()

Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()

Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieverd, waarom nou de pleeboy
De nieuwe revu is voor mij ook nog een beetje fun

Ik ook, dus kies maar, eten we bij jullie, of jullie bij ons of wij bij bbquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoor

quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
En wil iedereen gewoon weer kleur in zijn avatar stoppen? Thanks you

quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()

ik weet dat hij in zweden zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kids vandaag geen aardrijkskunde van je krijgen
![]()
![]()

Ik zeg, pak twee lege conservenblikken en een stuk vliegertouw en vraag het hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet dat hij in zweden zit
alleen hij zit nog altijd dicterbij dan wij dacht ik zo

en af te wassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()

Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]

Hoe laat bent u thuis?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]

Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen

Ik ook. Van alles drie zelfs. Beatrix oud, nieuw en met dubbele koppen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen

Nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?

Wel een daalder.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]

miss. heb ik er nog eentje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]

nou ja wat ik zeg is nou toch nie goed meer....maar ik zei het wel echt met die gedachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsen.

Graag, zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
miss. heb ik er nog eentje.
zoek strax wel ff

ff wachten tot mijn meesteres en schatbewaarder terug isquote:

niet goed geslaapt?quote:

als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.quote:

Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ik er eenmaal in lig ok, maar anders probeer ik het zoveel mogelijk uit te stellen.
Moet er niet aan denken dat ik 1/3 van mijn leven verslaap![]()

nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Derin gaan liggen stel ik vaak uit. Het eruit komen echter.

Paar jaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een paar jaar en dan word je gewoon uit je nest gerukt net als ik door een mini-uitvoering van jezelf
vanmorgen 0700 uur: psssst papa, opstaan!
gelukkig werd ik gered door moeders

m..m...maanden?quote:

Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:06 schreef bleiblei het volgende:
Stormqueen!
Mijn telefoon heb ik gekocht bij de Phonehouse toch?

je moet nog wel meekunnen met je kind he..quote:

Nee bb ruilt me over een aantal jaren in voor een sappig jong mokkel dat nog wel zijn koters kan baren als hij 40 isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet nog wel meekunnen met je kind he..
ik zie welles van die kinderen met ouders die ook opa en oma zouden kunnen zijn.
erg zonde..

mmm...dit wordt een discussiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je ze i.i.g. niet met mij, goed dat ik het nu al weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |