Jullie komen maar fijn een keer bij ons eten, geen probleemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het wordt weer een schrale maand voor ons?.
Ja, maar als we daar op moeten gaan wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef bleiblei het volgende:
Jullie hebben nog een keer eten bij mij tegoed.
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja, maar als we daar op moeten gaan wachten![]()
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()
Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieverd, waarom nou de pleeboy
De nieuwe revu is voor mij ook nog een beetje fun
Ik ook, dus kies maar, eten we bij jullie, of jullie bij ons of wij bij bbquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan anders best een aardige hap bereiden hoor
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
En wil iedereen gewoon weer kleur in zijn avatar stoppen? Thanks you
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn maag/darmflora kan wel tegen een stootje![]()
ik weet dat hij in zweden zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kids vandaag geen aardrijkskunde van je krijgen
![]()
![]()
Ik zeg, pak twee lege conservenblikken en een stuk vliegertouw en vraag het hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet dat hij in zweden zit
alleen hij zit nog altijd dicterbij dan wij dacht ik zo
en af te wassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en dan sta ik wss te koken uiteindelijk![]()
Je hebt mazzel dat Halmstad redelijk onderaan Zweden ligt, anders had je dit niet recht kunnen kletsenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat bent u thuis?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zoek nog 1 knaak (te leen), heb je die toevallig ook nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bestaan nog wel, ik heb er nog een paar in de kast liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |