*proestquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" post
Hee dudequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:11 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Hou je dan ook bij de Zweedse meisjes![]()
Ja ik moet t ff in de gaten houden, daar moet ik natuurlijk ook ff in postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hee dude.
Jaja. Typisch, zijn we bijna bij de 1000, komen er ineens allemaal oldbies aanzeilen
.
Ja, en bovenal homo. Overigens kun je veilig Worms (met geluid!) spelen in de les bij hem, hoort ie toch nietquote:
Mac OS is meer iets voor vrouwenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Net alsof meisjes een mening hebben over Microsoft vs. Linux. For the record, ze doet een soort van PABO!
Leeft u nog?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Ingridh007 het volgende:
tvp
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk, ik heb met een meisje gepraat" post
Wij leven nog, maar we werken hard en savonds ook druk geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leeft u nog?
Hoe is het met Bobje?
m²? specs? prijs?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Ingridh007 het volgende:
tvp
Of ze zat in de TMF chatquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:
[afbeelding]
Uhuh. Duitsers in de TMF Chatquote:
Wat is er mis met TMF-chat???quote:
Als je in de TMF-chat niet binnen 5 minuten een ban krijgt dan ben je een breezahquote:
Hihihihihiquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens met haar gepraat, ze had gewoon een T-shirt aan met de tekst:
[afbeelding]
Helemaal leuk was die sms-chat vroeger op tv.quote:
Topic erbij zettenquote:
Ze had eigenlijk meer een soort van hobbezak aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |