1) Sowieso meer van mij dan van hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
1) D'r is niks van jou
2) Staat ie al achterstevoren?.
Slechts WA.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef r8ality het volgende:
Heeft jouw mama een goede verzekering?.
Wat hadtie ook al weer gedaan met een paars autootje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef r8ality het volgende:
Heeft jouw mama een goede verzekering?.
1) Twingo van n moeder ergens achterin gegleden op nat/glad wegdek. Twingo's remmen niet hardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat hadtie ook al weer gedaan met een paars autootje?.
Klinkt alllllllssss.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Gehakt
- Gele paprika
- Rode ui
- Tomaat/basilicosaus van de Lidl
- Zout
- Peper
- Knoflookpoeder
- Fusilli Parmesan Kant & Klaar (ook Lidl)
Behalve de Fusilli alles bij elkaar flikkeren (wel eerst gehakt fatsoenlijk bakken natuurlijk), daarna even snel de Fusilli meuk koken, bij elkaar gooien, prima eten..
Ik mis het bier.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Gehakt
- Gele paprika
- Rode ui
- Tomaat/basilicosaus van de Lidl
- Zout
- Peper
- Knoflookpoeder
- Fusilli Parmesan Kant & Klaar (ook Lidl)
Behalve de Fusilli alles bij elkaar flikkeren (wel eerst gehakt fatsoenlijk bakken natuurlijk), daarna even snel de Fusilli meuk koken, bij elkaar gooien, prima eten..
Wraps?quote:
moest om 5 uur niet denken aan eten, per ongeluk een tuc-koekje gepakt...brrrr, ben er nog klef vanquote:Op zondag 4 maart 2007 05:04 schreef febster het volgende:
Dikke tosti's met kaas en spek zijn de shit na het stappen
GOEDEMORGEN!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen...
dat was een kort nachtje ... van 7 tot 10 geslapen...
iets harder praten svp, ben nog een beetje doof van het draaien![]()
Bevalt die -4 op een terras en die sneeuw nog steeds zo goedquote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef r8ality het volgende:
Keelpijn. Verkouden
. Hoesten
. Niet fatsoenlijk kunnen slapen 2 nachten lang
.
Er was niks aan de hand totdat die kutmarokkaan hier verkouden werd. Toen had ik het ook binnen 3 dagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef febster het volgende:
[..]
Bevalt die -4 op een terras en die sneeuw nog steeds zo goed?
dat ziet er verrekte klef uitquote:
vetklepquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Er zijn ook verslavende online spelletjes van Nabisco / Oreoquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Nooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
bb met je koekjes
ik moet je op een strenger dieet zetten
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niet, maar dan gaat mijn moeder je broeken niet uitleggen in ieder geval![]()
![]()
Mijn paaseitjes zijn gelukkig ook bijna op.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
In dat gouden kooi subforum zijn ze in die SC topics de hele dag aan het typen wat er gezegt wordt in dat programmaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in, wij stoppen tenminste nog een diepere intelligente betekenis in onze postsquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
met een gemiddeld iq wat je dan weer door 10 moet delen, dus overall kom je op hetzelfde uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |