Er was niks aan de hand totdat die kutmarokkaan hier verkouden werd. Toen had ik het ook binnen 3 dagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef febster het volgende:
[..]
Bevalt die -4 op een terras en die sneeuw nog steeds zo goed?
dat ziet er verrekte klef uitquote:
vetklepquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Er zijn ook verslavende online spelletjes van Nabisco / Oreoquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klef? Hoe kom je daar bij? Zijn (harde) koekjes hoor.
Wel verslavende koekjes.
Nooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
bb met je koekjes
ik moet je op een strenger dieet zetten
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan niet, maar dan gaat mijn moeder je broeken niet uitleggen in ieder geval![]()
![]()
Mijn paaseitjes zijn gelukkig ook bijna op.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
In dat gouden kooi subforum zijn ze in die SC topics de hele dag aan het typen wat er gezegt wordt in dat programmaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat wij spammen, maar ik zie net dat ze in dat Gouden Kooi-subforum ongeveer 10 SC-topics per dag volspammen
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in, wij stoppen tenminste nog een diepere intelligente betekenis in onze postsquote:Op maandag 5 maart 2007 09:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
met een gemiddeld iq wat je dan weer door 10 moet delen, dus overall kom je op hetzelfde uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |