Vertelde zijn vriend at? Natuurlijk zegt hij dat maar hij had wel hoop.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Brian weet dat Eric dubbelspel speelt.
Dat heeft ie ook al eerder gezegd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
Ja eindelijk gaat hij Huub ook beledigen.
kabouter.![]()
Jij huub volgen ik Brainlesquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Vertelde zijn vriend at? Natuurlijk zegt hij dat maar hij had wel hoop.
Ik heb hem nooit zo hyper gezien na zijn gesprek
Nee hoor! Ik voel me bezorgd als ik Jaap zo bezig zie. Hoe moeilijk zal hij het nog gaan hebben de rest van zijn leven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Blijf toch een soort van medelijden hebben met Jaap... Hij is 24 en super onzeker.
Ben waarschijnlijk eenzaam in deze mening .![]()
Getver heeft die gast de grap verklaptquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef schatje het volgende:
Brian weet dat Eric dubbelspel speelt.
Who cares? Als Huubje maar blijft!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Getver heeft die gast de grap verklapt![]()
Z'n mattie, Deryl. Je weet toch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef partyyboyy het volgende:
Wie is die gast die bij Brain is?
Brodda's for life1!!quote:
deal. Ik probeer n beetje te typen.quote:
Waarom zou je dat willen!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef agter het volgende:
iemand een filmpje op youtube over het diner met Jaap?
nee, eerst ff terug kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef agter het volgende:
Als je een van de caps hier uit de COS bekijkt dan weet je genoeg. Jaap bewoog verder nauwelijks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef agter het volgende:
Dat meen je niet, ik luister de andere stream.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Getver heeft die gast de grap verklapt![]()
Ik ook maar begreep het uit de vorige COSquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik luister de andere stream.
ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef DainBramage het volgende:
Vind het trouwens heel discutabel dat er mensen van buiten komen om stemmingen te overleggen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Natasja zit er al een minuut bij en zegt nog niets![]()
Dat was zonder DGK misschien nog wel erger geweest!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik voel me bezorgd als ik Jaap zo bezig zie. Hoe moeilijk zal hij het nog gaan hebben de rest van zijn leven.![]()
Ik vind dat het wel goed weergeeft hoe groot Japie zichzelf vindt, dat ie anderen echt als een kabouter zietquote:
Ja, verbazingwekkend... Die is natuurlijk totaal uit d'r element dat ze nu opeens op 1 lijn met Huub en Syl zit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
Natasja zit er al een minuut bij en zegt nog niets![]()
Inderdaad. NU trekt ze haar mond open, heeft toch nog een paar minuten geduurd. Ze verbaasd me echt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Nou dan wens ik hem HEEL VEEL STERKTE...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
daryl wil straks praten met Jaap
Tsja, groente hè.... dat is ie niet gewend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Mokum020 het volgende:
Hoeft niet..........Japijo deed een kwartier over een spercieboon..........![]()
Goed dat jij die stream volgtquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
Brainles is bang voor marielle die morgen komt bij Erik.
Hij heeft er eentje in z'n broekquote:
Boek klaar nu?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, groente hè.... dat is ie niet gewend.
Dan ligtie er zelf over een paar weken uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef havefun het volgende:
Eigenlijk is Jaap gewoon heel goed bezig daar.
Iedereen irriteerd zich aan hem, en daar gaat het toch ook om!
Jaap: moet gewoon zeggen: DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS ALS ME KOP JE NIET INSTAAT
Ik vind het gewoon zielig voor je dat jij op die stream zitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:34 schreef petraa het volgende:
Hij probeert dingen met knipoogjes, Erik dus he volgens Brian.
Je moet opletten met wat je zegt. Ze krijgen alles te horen via via.
2 woorden: Koninginnedag Corveequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien heeft ie toch iets met de Eft.........oeps..........![]()
Educatief moet ie eerst uit gaan leggen...dat snapt ze niet....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
Hij moet een educatief gesprek gaan voeren met Amanda aldus Daryl
Dank je schat. Ga ik later even jou berichtjes terug lezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:35 schreef petraa het volgende:
Mensen weten dat je agressief kan worden, daar willen ze je mee pakken.
Dit is COSquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
we keken je allemaal aan.
Natasia vertelt nu ook dat ze zich irriteerde aan Jaap.
Jaap hebben ze me toch goed gecast
H: Op lompigheid? heeft natasia ook en eric ook?
E: Ik lomp?![]()
J: wie heb ik kwaad gedaan
In koor: wie niet?
Je stelt voor offtopic te gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef Scrupules het volgende:
conclusie: Jaap heeft geen sociale sensor. en hadden we al gezegd dat ie dik is?
en nou een ander onderwerp graag![]()
Wij zouden graag willen, maar we babbelen over de streamsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef Scrupules het volgende:
conclusie: Jaap heeft geen sociale sensor. en hadden we al gezegd dat ie dik is?
Hier gaan we (ze) nog minstens even een uurtje over doorquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef Scrupules het volgende:
niet alleen Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Katewalker het volgende:
Huub pakt Jaap hard aan zeg![]()
eigen schuld dikke bult ()
.....maar ook wel een beetje zielig![]()
ik had het ook eigenlijk tegen die langdradige bewoners maar volgens mij horen ze me nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zouden graag willen, maar we babbelen over de streams
Dan moet je het huis ingaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen die langdradige bewoners maar volgens mij horen ze me niet![]()
nou je het zegt hé...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Oh en ik moet nog even zeggen dat die dik is van Scrupules want dat had ik nog niet gedaan.
SVquote:
Als het tv programma begint dan zie je iedereen een paar seconden, dat noemen ze leader.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:39 schreef havefun het volgende:
Wat is de leader eigenlijk?
Oh..........met jou weet je het nooit......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was niet aan t schrijven hoor...
Vind ik ook! Huub kan eindelijk zijn eigen onzekerheid uitleven op een nog zwakker persoon. Erger me kapot, en dit zijn dan volwassen mensen. Pesten houd duidelijk nooit op.quote:
En hij stelt alles uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap beloofd telkens weer te gaan verbeteren en gaat elke vorm van discussie uit de weg door iedereen simpelweg gelijk te geven...
Hij heeft de makers van DGK amateurs genoemdquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef pronkjewail het volgende:
Tegen wie heeft Jaap nou amateurs gezegd? En wie was die man achter het karretje waar Huub het vol ontzag over had?
Ja nou, je moet wel even goed kijken hoor maar dan lijkt het net of...die wat overgewicht heeft.quote:
Ging hij maar weg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Dogga het volgende:
hij gaat janken vandaaag
Ja Huub is te arrogant voor woorden. En notabene de gene die het zelf erg zwaar had de eerste dagen in de Gouden kooi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Vind ik ook! Huub kan eindelijk zijn eigen onzekerheid uitleven op een nog zwakker persoon. Erger me kapot, en dit zijn dan volwassen mensen. Pesten houd duidelijk nooit op.
Huubjequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Eric is er duidelijk in geweest (niet wegstemmen van Huub) en probeert Amanda ook te overtuigen
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was zonder DGK misschien nog wel erger geweest!
![]()
![]()
![]()
Natasia is een professionele wasmachine!![]()
![]()
![]()
Huub is heiligquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja Huub is te arrogant voor woorden. En notabene de gene die het zelf erg zwaar had de eerste dagen in de Gouden kooi.
Das nou flauw, het is hier regelmatig zo OT, dan ben ik hier dus blij mijquote:
Wat is die jongen toch met een fantastisch stukje "bonding" bezig... dat wordt de favoriet van de redactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij heeft de makers van DGK amateurs genoemd![]()
Ze is gescript door Brian om hem in ieder geval tot de stemming vriendjes te blijven met Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Natasja opvallend stil.
Respect voor je ijverigheidquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
moet ik dit anders in streamverslagen kopieren?![]()
sorry was so fanatiek bezig.
Mop dit hoort in SV.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
Nu gaat het over het personeel dat jaap geen respect voor die mensen heeft die hem er goed uit willen zien op tv.
iederen doet mee in dit gesprek.
Over die teasers.
N: amanda stond uren in een stukje bikini in de koud
Erci, ik ook en ik heb ze echt niet staan uitschelden
Jaap heeft het personeel dus uitgescholden
H: laat ik dit mee geven, ben gek dat ik je dit zeg.
dit zijn de mensen die jou op tv zetten, piss die niet af
A: je hebt het bij die gedaan en bij carlos. helemaal zwart gemaakt
jaap kan zich er niets van herinneren. drink niet meer
E: je had toen helemaal niets gedronken
A: wie ben jij dan
H: zet je masker even af
S: zij weten het, ik heb gezegd ik ga echt niet naar hem toe, hij komt maar naar mij
Hub: ja ik heb het je zelfs nog gezegd. maar je nam het niet aan
Jaap heeft de tijd nodig
Ik wil niet eens dat je met mij komt praten, neem eerst maar de tijd
Ga naar die en die en naar A.
Naar a ben ik al geweest
Amanda is boos. waarom kan je geen respect tonen voor andere mensen/
Ik had je er al uit kunnen flikkeren want je kunt niet echt zomaaar betasten
J: huh?
S: ja dat had ze kunnen doen
Oh, jij kunt je wel vinden in praatjes zoalsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef havefun het volgende:
Ik ben Voor jaap geworden. Ik vind Huub te arrogant
Lieverd, het lijkt nu net alsof JIJ dit vind...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef petraa het volgende:
Huub komt steeds meer met dingen en dingen om te gebruiken tegen mensen. zijn munitie is op. Als iets zinloos is stopt hij ermee. Daryl vindt het knap dat jaap zich zo heeft gehouden tijdens de aanvallen van Huub. Huub maakt er een pesterij show van. Brian kijk eens naar jezelf eikel.
"Jij bent minderwaardig, en alleen goed genoeg om mij te pijpen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, jij kunt je wel vinden in praatjes zoals
"als je me pijpt stem ik je er niet uit?"
Maar ze sust de boel ook niet, zovan: niet met zijn allen tegelijk óf het is nu wel genoeg. . .quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is gescript door Brian om hem in ieder geval tot de stemming vriendjes te blijven met Jaap
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Darryl Eric al verraden?
Zullen we dat voorlopig even zo houden........of mis je dat gebler?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Natasja opvallend stil.
Jaap heeft zwaar last van zelfmedelijden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat is wat ik eerder schreef: die man is zo ongeïnteresseerd in andere en wil zo graag dat andere hem helpt...
Ik mis het niet, Huub maakt genoeg kabaal, maar vind het opvallend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zullen we dat voorlopig even zo houden........of mis je dat gebler?
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Jij bent minderwaardig, en alleen goed genoeg om mij te pijpen"
Oh en btw: JAAP IS GOD = niet arrogant?![]()
Dit is absoluut geen pesten inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Nee hoor, Gesprek met Jaap is veel leukerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
Nu zakelijk bespreking dat hoef ik toch ff niet te volgen ???
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
moet ik dit anders in streamverslagen kopieren?![]()
sorry was so fanatiek bezig.
De waarheid. Misschien moet Jaap dan maar eens lang deuren gaan om de waarheid te verkondigen. Als je de deur dichtsmijt dan loopt die zo door de deur heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.
Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Amanda: Ik snap echt niet dat jij met een hummer bent gekomen, je had net zo goed uit demodder kunnen komen rolllen
HAHAHAHAHA
ze zeggen hem de waarheid op een harde manier, niks mis meequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Maar wel compleet zinloos. Jaap heeft volgens mij geen idee wat ze hem proberen te zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen pesten inderdaad.
Wishfull thinking...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat die 6 weken immuniteit niet eens halen, die rent huilend het huis uit binnen een week.
Ga jij Jaap maar even troosten. Koop een Wopper voor 'm.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Jaap weghebben om met zijn vijfen te praten.![]()
Huub? Ze praten met zijn allen met hem schat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een arrogante knul die Huub zeg!
Hij doet precies met Jaap wat NL met hem heeft gedaan...![]()
Master toch!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
Wel flauw om Japie zo weg te sturen.
na zinloos geweld hebben we nu dus ook zinloos pesten..............quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar wel compleet zinloos. Jaap heeft volgens mij geen idee wat ze hem proberen te zeggen.![]()
Lekker, ff bijkomenquote:
Myriam, ik hou van je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja Huub heeft wat betreft zijn omgang met Palma niet al te veel te zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef GoldenGuy het volgende:
Ze hebben wel allemaal hun mondje open over Jaaps tafelmanieren, zeker naar Marc toen. Maar hoe sommige andere Miljonairs zich gedroegen naar Judith toe was ook niet normaal meer. Kijk ook even naar jezelf...
Dat dachten we ook met Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat die 6 weken immuniteit niet eens halen, die rent huilend het huis uit binnen een week.
Ik ook niet. Maar dat het Huub zo makkelijk lukt is masterquote:
Wat drinkt ie dan?quote:
Ook hij kijgt dus gecodeerd info door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een goed team hierachter die hem helpen als dingen niet goed gaan.
Hij moet van Daryl ff iemand bellen maar hij heeft geen contactpunten meer, achter gaat helpen volgens B.
Al zijn domeinnamen zijn afgesloten dus sommige mensen kunnen hem niet bereiken?? DUHHHHHHHH
DAT is de quote van de dagquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Amanda: Ik snap echt niet dat jij met een hummer bent gekomen, je had net zo goed uit demodder kunnen komen rolllen
HAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
heb je Natathael en Jaap al eens gezienquote:
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
na zinloos geweld hebben we nu dus ook zinloos pesten..............
quote:
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die altijd zit te zeiken als er mensen Off topic gaan.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Judah het volgende:
Bedankt redactie (K)
Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?![]()
Wat een slijmbal, die Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef waldorfsalad het volgende:
Dat Natasia volgens Huub veranderd is is in het belang van haarzelf.
Amanda is best slim en gevat zodra er iemand in de buurt is die nog erger is dan zij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda![]()
Wat doe je?
Ik ga mijn mening over haar bijna bijstellen!
Dat was wel het eerste moment dat ik een beetje een gevoel van medelijden met Japie kreeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo zielig; willen jullie dat ook?![]()
ze is al thuisquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?
Eensch!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
De manier waarop Huub Jaap isoleert, is walgelijk.![]()
Japio bashen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Kinga het volgende:
wat staat er op het programma vanavond?
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, die Huub.![]()
Het enige wat er is veranderd, is dat ze iets minder schreeuwt.
Haar complete denkpatroon lijkt mij onverandert.
Dat zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
Yeahhhhquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Daar ben ik nog niet geland..... ik wilde eerst het einde van deze COS ff afwachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Fijne man die Darylquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok nu weet Natasia ook dat Erik Huub niet gaat laten vertrekken![]()
Kan ie beter Cora een brief schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jaap moet zich toch de tyfus vervelen daar...
Alleen maar positief. Verleggen ze misschien de aandacht. Amanda...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok nu weet Natasia ook dat Erik Huub niet gaat laten vertrekken![]()
....maar wel leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......
pesten is geen pesten..........
zinloos deze discussie...![]()
Om 'm daarna te verscheuren en via rioolpost te laten bezorgen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie beter Cora een brief schrijven.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel ja![]()
![]()
Helemaal 100% mee EENSCH.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
Jaap isoleert zichzelf. Niemand hield een pistool aan z'n kop hoor.
Wat is dat toch, altijd dat geslachtoffer. Jaap is dat ook al en zijn "fans" ook.
Het leven is een keuze, je gedrag en acties ook. Maar lekker blijven janken en zeggen dat zij het altijd doen dan kom je daar wel.
Dat is nu net wat Huub niet heeft gedaan en wat zelfs een Natasia niet doet. Ik denk ook bijna dat Natasia er sterker door is geworden. Zij had ook wel kunnen janken maar dat doet ze niet. Huub idem. Jaap daarentegen.
Zit je nu nog steeds met iedere post iets af te geven op Huub?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, die Huub.![]()
Het enige wat er is veranderd, is dat ze iets minder schreeuwt.
Haar complete denkpatroon lijkt mij onverandert.
Ik ook niet, die zijn ongetwijfeld al 3e handsquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Die zakenvriend van Brian, daar zou ik nog geen tweedehands wasknijper van kopen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef partyyboyy het volgende:
sneu mannetje ben jega eens wat nuttigs doen.
hoezo Jaap heeft toch vrienden; brian , natasia...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ziet Huub nu godverdomme niet dat hij hetzelfde doet (met groep) bij Jaap, als wat hem is ingedaan nadat hij de villa betrad.
Dit zegt heel erg veel over de persoon Huub.
Ik lees dan niet vaak wat je zegt en reageer der al helemaaal nooit op maar jij bent niet toevallig een familie lid van iemand van ABN ofso tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ziet Huub nu godverdomme niet dat hij hetzelfde doet (met groep) bij Jaap, als wat hem is ingedaan nadat hij de villa betrad.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
heb je ook wel eens opmerkingen over een ander ? behalve dan dat jaap je favoriet isquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona en Sylvia deden meteen normaal tegen hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo Jaap heeft toch vrienden; brian , natasia...
Zoveel had Huub er niet eens toen hij erin kwam
Met het verschil dat Huub er niet om vroeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik lees dan niet vaak wat je zegt en reageer der al helemaaal nooit op maar jij bent niet toevallig een familie lid van iemand van ABN ofso toch
2-0quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees jij je eigen ondertitel eensch![]()
Bij die Roetmop zou ik nog geen eens een tweede hands mobiel kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Die zakenvriend van Brian, daar zou ik nog geen tweedehands wasknijper van kopen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo Jaap heeft toch vrienden; brian , natasia...
Zoveel had Huub er niet eens toen hij erin kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |