Oh..........met jou weet je het nooit......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was niet aan t schrijven hoor...
Vind ik ook! Huub kan eindelijk zijn eigen onzekerheid uitleven op een nog zwakker persoon. Erger me kapot, en dit zijn dan volwassen mensen. Pesten houd duidelijk nooit op.quote:
En hij stelt alles uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap beloofd telkens weer te gaan verbeteren en gaat elke vorm van discussie uit de weg door iedereen simpelweg gelijk te geven...
Hij heeft de makers van DGK amateurs genoemdquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef pronkjewail het volgende:
Tegen wie heeft Jaap nou amateurs gezegd? En wie was die man achter het karretje waar Huub het vol ontzag over had?
Ja nou, je moet wel even goed kijken hoor maar dan lijkt het net of...die wat overgewicht heeft.quote:
Ging hij maar weg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Dogga het volgende:
hij gaat janken vandaaag
Ja Huub is te arrogant voor woorden. En notabene de gene die het zelf erg zwaar had de eerste dagen in de Gouden kooi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Vind ik ook! Huub kan eindelijk zijn eigen onzekerheid uitleven op een nog zwakker persoon. Erger me kapot, en dit zijn dan volwassen mensen. Pesten houd duidelijk nooit op.
Huubjequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
Eric is er duidelijk in geweest (niet wegstemmen van Huub) en probeert Amanda ook te overtuigen
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was zonder DGK misschien nog wel erger geweest!
![]()
![]()
![]()
Natasia is een professionele wasmachine!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |