Maar wel compleet zinloos. Jaap heeft volgens mij geen idee wat ze hem proberen te zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is absoluut geen pesten inderdaad.
Wishfull thinking...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat die 6 weken immuniteit niet eens halen, die rent huilend het huis uit binnen een week.
Ga jij Jaap maar even troosten. Koop een Wopper voor 'm.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Jaap weghebben om met zijn vijfen te praten.![]()
Huub? Ze praten met zijn allen met hem schat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een arrogante knul die Huub zeg!
Hij doet precies met Jaap wat NL met hem heeft gedaan...![]()
Master toch!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
Wel flauw om Japie zo weg te sturen.
na zinloos geweld hebben we nu dus ook zinloos pesten..............quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar wel compleet zinloos. Jaap heeft volgens mij geen idee wat ze hem proberen te zeggen.![]()
Lekker, ff bijkomenquote:
Myriam, ik hou van je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja Huub heeft wat betreft zijn omgang met Palma niet al te veel te zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef GoldenGuy het volgende:
Ze hebben wel allemaal hun mondje open over Jaaps tafelmanieren, zeker naar Marc toen. Maar hoe sommige andere Miljonairs zich gedroegen naar Judith toe was ook niet normaal meer. Kijk ook even naar jezelf...
Dat dachten we ook met Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat die 6 weken immuniteit niet eens halen, die rent huilend het huis uit binnen een week.
Ik ook niet. Maar dat het Huub zo makkelijk lukt is masterquote:
Wat drinkt ie dan?quote:
Ook hij kijgt dus gecodeerd info door.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
Brian heeft een goed team hierachter die hem helpen als dingen niet goed gaan.
Hij moet van Daryl ff iemand bellen maar hij heeft geen contactpunten meer, achter gaat helpen volgens B.
Al zijn domeinnamen zijn afgesloten dus sommige mensen kunnen hem niet bereiken?? DUHHHHHHHH
DAT is de quote van de dagquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Amanda: Ik snap echt niet dat jij met een hummer bent gekomen, je had net zo goed uit demodder kunnen komen rolllen
HAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Myriam1978 het volgende:
heb je Natathael en Jaap al eens gezienquote:
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
na zinloos geweld hebben we nu dus ook zinloos pesten..............
quote:
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die altijd zit te zeiken als er mensen Off topic gaan.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Judah het volgende:
Bedankt redactie (K)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |