Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
na zinloos geweld hebben we nu dus ook zinloos pesten..............
quote:
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die altijd zit te zeiken als er mensen Off topic gaan.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Judah het volgende:
Bedankt redactie (K)
Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?![]()
Wat een slijmbal, die Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef waldorfsalad het volgende:
Dat Natasia volgens Huub veranderd is is in het belang van haarzelf.
Amanda is best slim en gevat zodra er iemand in de buurt is die nog erger is dan zij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda![]()
Wat doe je?
Ik ga mijn mening over haar bijna bijstellen!
Dat was wel het eerste moment dat ik een beetje een gevoel van medelijden met Japie kreeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo zielig; willen jullie dat ook?![]()
ze is al thuisquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |