Wij zouden graag willen, maar we babbelen over de streamsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef Scrupules het volgende:
conclusie: Jaap heeft geen sociale sensor. en hadden we al gezegd dat ie dik is?
en nou een ander onderwerp graag![]()
Hier gaan we (ze) nog minstens even een uurtje over doorquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef Scrupules het volgende:
conclusie: Jaap heeft geen sociale sensor. en hadden we al gezegd dat ie dik is?
en nou een ander onderwerp graag![]()
niet alleen Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Katewalker het volgende:
Huub pakt Jaap hard aan zeg![]()
eigen schuld dikke bult ()
.....maar ook wel een beetje zielig![]()
ik had het ook eigenlijk tegen die langdradige bewoners maar volgens mij horen ze me nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij zouden graag willen, maar we babbelen over de streams
Dan moet je het huis ingaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ik had het ook eigenlijk tegen die langdradige bewoners maar volgens mij horen ze me niet![]()
nou je het zegt hé...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Oh en ik moet nog even zeggen dat die dik is van Scrupules want dat had ik nog niet gedaan.
SVquote:
Als het tv programma begint dan zie je iedereen een paar seconden, dat noemen ze leader.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:39 schreef havefun het volgende:
Wat is de leader eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |